• Het is me gelukt, hoor! Ik heb een blog aangemaakt en ga nu beginnen met mijn hardloop-reis te delen via het internet. Het eerste bericht staat zelfs al online.
    Op deze blog hou ik mijn ervaringen als beginner bij, niet iedereen is namelijk gelijk een expert. Het leek me leuk om dit met iedereen te delen.

    Blog
    Facebookpagina
    Twitter

    Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen en misschien mijn pagina's volgen. ;3

    Mijn overzicht van 2014 staat online!

    Ten eerste wil ik de mensen van Quizlet heel erg bedanken! Jullie zijn een enorme steun geweest en zorgen ervoor dat ik voor mijn blog blijf schrijven. ;3
    Ten tweede ben ik erg benieuwd naar jullie sportieve doelen van 2015, willen jullie nog iets bereiken?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 18:43 ]


    Your make-up is terrible

    Ziet er cool uit!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    SkywaIker schreef:
    Ik hardloop nu al zo'n 3/4 jaar, en heb er nog altijd plezier in. Ik heb ook het geluk dat er op 15 minuutjes hardlopen een bos ligt. De afstanden liggen meestal tussen de 3/6 kilometer, maar dat is voor een 13-jarige voorlopig wel genoeg ;P

    OT: nice, ik ga hem volgen hoor (;


    Haha, ik vind het altijd al knap als mensen zoveel hardlopen hoor. Hoe oud ze ook zijn.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 17:25 ]


    Your make-up is terrible

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Gut, sehr gut. ^^


    Yeees, you like?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, ik vind het altijd al knap als mensen zoveel hardlopen hoor. Hoe oud ze ook zijn.


    Iedereen in mijn omgeving loopt hard, dus dan gaat het automatisch...
    Mijn vader loopt ook echt heel ver, hij gaat een marathon lopen. Heb je er ooit over nagedacht om een keer wedstrijd te lopen?


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Iedereen in mijn omgeving loopt hard, dus dan gaat het automatisch...
    Mijn vader loopt ook echt heel ver, hij gaat een marathon lopen. Heb je er ooit over nagedacht om een keer wedstrijd te lopen?


    Awesome! Ja, wel aan gedacht, haha. Misschien, ooit, als ik echt kan rennen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeees, you like?

    Ik wil graag hardlopen, en dat ga ik misschien wel eens doen. Je blog motiveert me. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik wil graag hardlopen, en dat ga ik misschien wel eens doen. Je blog motiveert me. :Y)

    Dat is awesome. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Awesome! Ja, wel aan gedacht, haha. Misschien, ooit, als ik echt kan rennen.


    Oefening baart kunst (:
    Je kan beginnen met een kleine wedstrijd van 5 kilometer. Als je alweer wat langer loopt is dat wel leuk. Al die klappende mensen aan de kant geven je wel een kick.


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Oefening baart kunst (:
    Je kan beginnen met een kleine wedstrijd van 5 kilometer. Als je alweer wat langer loopt is dat wel leuk. Al die klappende mensen aan de kant geven je wel een kick.


    Ja, 5k wedstrijden zie je wel vaker!
    Heb je het zelf ook eens gedaan, dan?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, 5k wedstrijden zie je wel vaker!
    Heb je het zelf ook eens gedaan, dan?


    Ik heb een tijd op atletiek gezeten, en vanuit de vereniging kon je competitiewedstrijden lopen. Die varieërden van 3 tot 4,5 km, geloof ik.
    Ik ga binnenkort een wedstrijd van 5,6 km lopen.


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Ik heb een tijd op atletiek gezeten, en vanuit de vereniging kon je competitiewedstrijden lopen. Die varieërden van 3 tot 4,5 km, geloof ik.
    Ik ga binnenkort een wedstrijd van 5,6 km lopen.


    Supergaaf, veel succes alvast!
    Zou je anders misschien een stukje willen schrijven als je dat gedaan hebt voor op mijn blog? ;33


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Supergaaf, veel succes alvast!
    Zou je anders misschien een stukje willen schrijven als je dat gedaan hebt voor op mijn blog? ;33


    Ik voel me vereert, haha. Maar graag! (:


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Ik voel me vereert, haha. Maar graag! (:


    Lijkt me echt leuk! Wanneer is het?


    Your make-up is terrible

    Leuke blog! Zelf doe ik ook Evy. Ik ben nu bij les 20 en ik heb er steeds minder zin in, omdat ik er nu echt voor moet werken... Haha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Leuke blog! Zelf doe ik ook Evy. Ik ben nu bij les 20 en ik heb er steeds minder zin in, omdat ik er nu echt voor moet werken... Haha


    Les 20 is echt al best ver. ;o Wordt het dan niet makkelijker?


    Your make-up is terrible