• Het is me gelukt, hoor! Ik heb een blog aangemaakt en ga nu beginnen met mijn hardloop-reis te delen via het internet. Het eerste bericht staat zelfs al online.
    Op deze blog hou ik mijn ervaringen als beginner bij, niet iedereen is namelijk gelijk een expert. Het leek me leuk om dit met iedereen te delen.

    Blog
    Facebookpagina
    Twitter

    Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen en misschien mijn pagina's volgen. ;3

    Mijn overzicht van 2014 staat online!

    Ten eerste wil ik de mensen van Quizlet heel erg bedanken! Jullie zijn een enorme steun geweest en zorgen ervoor dat ik voor mijn blog blijf schrijven. ;3
    Ten tweede ben ik erg benieuwd naar jullie sportieve doelen van 2015, willen jullie nog iets bereiken?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 18:43 ]


    Your make-up is terrible

    Mijn overzicht van 2014 staat online!

    Ten eerste wil ik de mensen van Quizlet heel erg bedanken! Jullie zijn een enorme steun geweest en zorgen ervoor dat ik voor mijn blog blijf schrijven. ;3
    Ten tweede ben ik erg benieuwd naar jullie sportieve doelen van 2015, willen jullie nog iets bereiken?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 18:43 ]


    Your make-up is terrible

    Evy van Start To Run is nu op tv (De Rekenkamer). Het is een aflevering over hardlopen. Vind je misschien leuk om te kijken!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Evy van Start To Run is nu op tv (De Rekenkamer). Het is een aflevering over hardlopen. Vind je misschien leuk om te kijken!


    Ik ben aan het kijken, ja. 8D


    Your make-up is terrible

    Hey, zou je eens een keer willen schrijven over de veranderingen van je lichaam en hoe je je voelt nu dat je zoveel rent? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat is wel een goed idee, bedankt!


    Your make-up is terrible

    Wat een leuke blog! Ben zelf ook pas net begonnen, alleen wel een stukje korter dan jij haha. Nog maar een maandje nu, maar vind het ook echt ontzettend leuk om te doen :)