• Het is me gelukt, hoor! Ik heb een blog aangemaakt en ga nu beginnen met mijn hardloop-reis te delen via het internet. Het eerste bericht staat zelfs al online.
    Op deze blog hou ik mijn ervaringen als beginner bij, niet iedereen is namelijk gelijk een expert. Het leek me leuk om dit met iedereen te delen.

    Blog
    Facebookpagina
    Twitter

    Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen en misschien mijn pagina's volgen. ;3

    Mijn overzicht van 2014 staat online!

    Ten eerste wil ik de mensen van Quizlet heel erg bedanken! Jullie zijn een enorme steun geweest en zorgen ervoor dat ik voor mijn blog blijf schrijven. ;3
    Ten tweede ben ik erg benieuwd naar jullie sportieve doelen van 2015, willen jullie nog iets bereiken?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 18:43 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als je het wilt volgen zonder Facebook of Wordpress, is er nu ook een Twitter!
    Zo kan ik 't wel volgen, hihi. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)Zo kan ik 't wel volgen, hihi. (;


    Gelukkig maar! Er is altijd wel een platform dat iemand gebruikt, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is echt niet leuk. ;c Hopelijk vind je iets dat je wel kan doen en leuk vind.
    IK ben onlangs ook moeten stoppen met dansen. Het enigste wat ik momenteel zou kunnen doen is zwemmen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Run Nikki, run!


    We're all mad here.

    Ik volg je blog en like je fbpagina, ziet er goed uit, Nikki!


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    Ik volg je blog en like je fbpagina, ziet er goed uit, Nikki!


    Thank you!


    Your make-up is terrible

    Ziet er idd goed uit! Ik loop zelf ook dus ga je blog wel volgen om er tips uit te halen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik volg je op Facebook :3


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Ziet er idd goed uit! Ik loop zelf ook dus ga je blog wel volgen om er tips uit te halen.(:


    Dat wist ik niet. ;o


    Your make-up is terrible

    Ik volg je Facebook en twitter! :D ik vind t echt goed van je!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik volg je Facebook en twitter! :D ik vind t echt goed van je!


    Jeej. ;3


    Your make-up is terrible

    Leuk! Ik wil zelf ook gaan beginnen met hardlopen en mijn eerste ervaring zat nogal tegen, dus ik ga meelezen en kijken wat jij er van vind ^^

    Kuekuatsu schreef:
    Leuk! Ik wil zelf ook gaan beginnen met hardlopen en mijn eerste ervaring zat nogal tegen, dus ik ga meelezen en kijken wat jij er van vind ^^


    Wat ging er allemaal mis, dan?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wauw, dat is echt goed, dat wil ik ook! Ik loop nu 3km in 30 min.

    Thanks, ik heb ook tien weken lang 3x per week gerend. Als je nog niet zo lang rent is 3km/30min echt goed hoor, veel beter dan toen ik begon. Achteraf gezien is het ook zonde dat ik mijn conditie weer zo heb verslonst, maar ik kon me er op een gegeven moment gewoon niet meer aan toe zetten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jon schreef:
    (...)
    Thanks, ik heb ook tien weken lang 3x per week gerend. Als je nog niet zo lang rent is 3km/30min echt goed hoor, veel beter dan toen ik begon. Achteraf gezien is het ook zonde dat ik mijn conditie weer zo heb verslonst, maar ik kon me er op een gegeven moment gewoon niet meer aan toe zetten.


    Misschien kan je nu ook weer beginnen? ;3


    Your make-up is terrible