• Het is me gelukt, hoor! Ik heb een blog aangemaakt en ga nu beginnen met mijn hardloop-reis te delen via het internet. Het eerste bericht staat zelfs al online.
    Op deze blog hou ik mijn ervaringen als beginner bij, niet iedereen is namelijk gelijk een expert. Het leek me leuk om dit met iedereen te delen.

    Blog
    Facebookpagina
    Twitter

    Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen en misschien mijn pagina's volgen. ;3

    Mijn overzicht van 2014 staat online!

    Ten eerste wil ik de mensen van Quizlet heel erg bedanken! Jullie zijn een enorme steun geweest en zorgen ervoor dat ik voor mijn blog blijf schrijven. ;3
    Ten tweede ben ik erg benieuwd naar jullie sportieve doelen van 2015, willen jullie nog iets bereiken?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 18:43 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Les 20 is echt al best ver. ;o Wordt het dan niet makkelijker?

    Dat dacht ik dus ook! Maar nu moet ik steeds verder rennen, en als ik dan één keertje een beetje moe ben lukt het gewoon niet. Dusja. Ik krijg nu ook veel meer last van steek. En na een tijdje heb je echt een hekel aan het "Kan je nog praten of zingen? Dan heb je het juiste tempo gevonden!" zinnetje hahahaha (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus ook! Maar nu moet ik steeds verder rennen, en als ik dan één keertje een beetje moe ben lukt het gewoon niet. Dusja. Ik krijg nu ook veel meer last van steek. En na een tijdje heb je echt een hekel aan het "Kan je nog praten of zingen? Dan heb je het juiste tempo gevonden!" zinnetje hahahaha (:


    Ik moet altijd lachen erom, wie doet dat nou? De meeste mensen rennen alleen en dan ga je niet praten of zingen.
    Misschien een beter idee om gewoon wat andere lessen te herhalen waarin je niet zover hoeft? ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik moet altijd lachen erom, wie doet dat nou? De meeste mensen rennen alleen en dan ga je niet praten of zingen.
    Misschien een beter idee om gewoon wat andere lessen te herhalen waarin je niet zover hoeft? ;3

    Haha ja inderdaad. Maar zo'n coach erbij vind ik wel heel fijn!
    Dat is inderdaad een goed idee, maar ik wil ook graag mijn goal halen. Haha, ik zie wel (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus ook! Maar nu moet ik steeds verder rennen, en als ik dan één keertje een beetje moe ben lukt het gewoon niet. Dusja. Ik krijg nu ook veel meer last van steek. En na een tijdje heb je echt een hekel aan het "Kan je nog praten of zingen? Dan heb je het juiste tempo gevonden!" zinnetje hahahaha (:


    Als je last hebt van steken kan een diepe, regelmatige ademhaling je helpen. Via je neus inademen en via je mond uitademen of andersom werkt goed.
    Lopen met een rechte rug vermindert (kans op) steken.


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Als je last hebt van steken kan een diepe, regelmatige ademhaling je helpen. Via je neus inademen en via je mond uitademen of andersom werkt goed.
    Lopen met een rechte rug vermindert (kans op) steken.

    Ja, dat probeer ik ook steeds. Het werkt gewoon niet echt, haha. Maar dank je voor de tips!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Haha ja inderdaad. Maar zo'n coach erbij vind ik wel heel fijn!
    Dat is inderdaad een goed idee, maar ik wil ook graag mijn goal halen. Haha, ik zie wel (:


    Het belangrijkste is dat het leuk blijft. ;3

    De eerste afspeellijst staat nu online!


    Your make-up is terrible

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja, dat probeer ik ook steeds. Het werkt gewoon niet echt, haha. Maar dank je voor de tips!


    Hm. Drink je misschien sportdrank/energiesdrank tijdens of voor het lopen?


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Hm. Drink je misschien sportdrank/energiesdrank tijdens of voor het lopen?

    Nee. Ik ga altijd een uurtje na het avondeten hardlopen en dat ging eerst altijd goed, maar nu ik langere afstanden moet rennen krijg ik er weer last van. Ik zou langer willen wachten na het avondeten maar dan is het te donker in het parkje waar ik altijd ren. Tja, struggles, hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nee. Ik ga altijd een uurtje na het avondeten hardlopen en dat ging eerst altijd goed, maar nu ik langere afstanden moet rennen krijg ik er weer last van. Ik zou langer willen wachten na het avondeten maar dan is het te donker in het parkje waar ik altijd ren. Tja, struggles, hahaha


    Tja, dan zou ik het ook niet weten, haha.


    Not all those who wander are lost.

    Ik ga zo hardlopen, wie gaat er mee?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga zo hardlopen, wie gaat er mee?


    Ervanuitgaande dat je nu niet nog steeds aan het lopen bent :p, hoe ging het?


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Ervanuitgaande dat je nu niet nog steeds aan het lopen bent :p, hoe ging het?


    Hehe, nee dat zou wel lang zijn.
    Goed, voor het eerst 4 minute achter elkaar door gerend, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehe, nee dat zou wel lang zijn.
    Goed, voor het eerst 4 minute achter elkaar door gerend, haha.


    Thumbs up for you (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb een bericht geschreven over veters, haha.


    Your make-up is terrible

    Rennen met tegenwind is toch best zwaar, haha. De lucht was zo donker buiten, maar ik ben toch gegaan!


    Your make-up is terrible