• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Mijn film is afgelopen. Ik wil een nieuwe film. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yeaah, binnenkort weer eens met je afspreken. Leuk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Facts was zalig. Ik wil een con elke dag van de week mijn hele leven lang.


    kindness is never a burden.

    Zeg iets? Alsjeblieft? (:


    :)

    Godverdomme. Ze heeft me door.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil door de grond zakken.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Okay, dan negeer je me ook maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, Troy Baker zit echt in elk spel. c;


    Caution first, always.

    Oh man, dit is lekker! Mijn middernachtse eitje was echt een goed idee. Dit recept onthoud ik.


    Tijd voor koffie.

    Zoo... nooit meer een wijntjje na werk drinken als je zo moe bent als ik. Loop helemaal scheef.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom is het - zonder overleg - al direct besloten daf het van haar is? Ik heb een logische verklaring ; hielenlikkers dat het zijn, allemaal. Ik heb dat godverdomme nog van een vriendin gekregen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IK HAAT DIT. GVD. TERING. ER WORDT NOOIT GEDACHT AAN WAT IK WIL. IK BEN HET ZAT. NU GAAN WE NIET WEG EN WEET IK WEL ZEKER DAT ER NIKS MEER GAAT GEBEUREN.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Heerlijk zo'n nacht hoor, waar mensen niet aan jou en je vriend denken en alleen maar gaan lopen gillen in de kamer naast je. Ik had de neiging om erop af te stappen en te gaan schreeuwen. Dit heeft echt tot 4 uur vannacht geduurd, en dan kan ik niet meer slapen natuurlijk :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Briljant. Ik moet vanaf morgen beginnen met een heel nieuw rooster omdat ik een ander vak ga doen, maar school heeft me mijn rooster nog steeds niet gestuurd. Als ik het me goed herinner zouden ze dat twee week geleden al doen trouwens.
    Ik word steeds bozer op school. Ze zeggen dat ik onverschillig ben, maar zelf doen ze niets. Klootzakken.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 14:31 ]

    Ik kan er echt niet tegen als mensen niet doen, hoe het gevraagd om het te doen. Dit kost mij weer pokkenveel werk, bedankt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered