• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    Een vriendin en ik hebben voor iedereen in de klas bepaald wie ze zouden zijn in ouat, haha. (Qua innerlijk). Ik bleek Tinkerbell te zijn en zij Henry c:


    I solemly swear that I am up to no good

    Pippilotta schreef:
    Een vriendin en ik hebben voor iedereen in de klas bepaald wie ze zouden zijn in ouat, haha. (Qua innerlijk). Ik bleek Tinkerbell te zijn en zij Henry c:


    Dat lijkt me leuk om in de klas te doen (:
    Maar ik was volgens mijn vriendinnen Regina (ze wilden niet zeggen of het goed of slecht was)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kijk eens welke hottie de hoofdrol speelt in de nieuwe clip van Christina Perri (:


    Wat ik al helemaal awesome vind is -naast dat hij shirtless gaat en er zoals gewoonlijk super adorable sexy eruit ziet- dat zij rond 2:20 zo goed als dezelfde ketting om heeft als hij in de serie; het zwaardje en het kruis met doodshoofd.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Kijk eens welke hottie de hoofdrol speelt in de nieuwe clip van Christina Perri (:


    Wat ik al helemaal awesome vind is -naast dat hij shirtless gaat en er zoals gewoonlijk super adorable sexy eruit ziet- dat zij rond 2:20 zo goed als dezelfde ketting om heeft als hij in de serie; het zwaardje en het kruis met doodshoofd.


    Oeh! Mooie clip, mooi liedje en die ketting is zo awesome hè! Die staat echt nog op mijn lijstje van kettingen die ik graag wil hebben ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Oeh! Mooie clip, mooi liedje en die ketting is zo awesome hè! Die staat echt nog op mijn lijstje van kettingen die ik graag wil hebben ^^


    Idd (: De ketting van Emma heb ik al,maar de dolk van rumpelstilskin en de ketting van Killian staan idd ook nog op mijn lijstje.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 22:45 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Idd (: De ketting van Emma heb ik al,maar de dolk van rumpelstilskin en de ketting van Killian staan idd ook nog op mijn lijstje.


    Ik heb alleen een ijskristal ketting (moet ook wel met mijn naam, haha) en kettingen van HP en THG. Van OUAT moet ik nog. Heb wel ook een daylight ring van TVD. Sws zou die Emma Swan ketting echt leuk zijn bij mijn rode leren jasje (en mijn blonde haren, haha. Hoewel die nu iets te kort zijn) ^^ Ik heb nog heel wat te vragen voor de komende verjaardagen en keren dat we sinterklaas vieren.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben bijna jarig en wist niks. Door jullie wel weer dus bedankt, haha.
    Ik ben op dit moment al heel blij met mijn HP en THG T-shirts, maar die dolk lijkt me ook wel heel cool. Waar heb je die gekocht?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Ik ben bijna jarig en wist niks. Door jullie wel weer dus bedankt, haha.
    Ik ben op dit moment al heel blij met mijn HP en THG T-shirts, maar die dolk lijkt me ook wel heel cool. Waar heb je die gekocht?


    https://www.customjewels.nl/catalog/tv-film-en-muziek/once-upon-a-time
    Ik zou hier even kijken als ik jou was c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    https://www.customjewels.nl/catalog/tv-film-en-muziek/once-upon-a-time
    Ik zou hier even kijken als ik jou was c;


    Wow deze site is echt geweldig (: Nu heb ik ook meteen een cadeautje voor mijn zusjes verjaardag :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Op dit moment heb ik 1 once ketting,een rode leren jas (; twee lord of the rings ringen, drie lord of the rings kettingen, twee harry potter kettingen, een slytherin sjaal, mockingjaypin en nog een stapeltje andere fandom spulletjes.

    Ik koop eigenlijk best veel op Ebay, moet je vooral eens letten op actions en dan free shipping aanvinken, heb zo gewoon een slytherinsjaal + once ketting + twee lord of the rings kettingen voor ong. €5,- totaal, ook wel goede kwaliteit.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Op dit moment heb ik 1 once ketting,een rode leren jas (; twee lord of the rings ringen, drie lord of the rings kettingen, twee harry potter kettingen, een slytherin sjaal, mockingjaypin en nog een stapeltje andere fandom spulletjes.

    Ik koop eigenlijk best veel op Ebay, moet je vooral eens letten op actions en dan free shipping aanvinken, heb zo gewoon een slytherinsjaal + once ketting + twee lord of the rings kettingen voor ong. €5,- totaal, ook wel goede kwaliteit.


    Wow :O
    En ik wíst dat ik iets vergeten was; mijn Ravenklauw sjaal en muts!
    En mijn moeder las vroeger al Lotr dus ik krijg daar vaak posters van etc. Maar dat vind ik helemaal niet erg.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Als we buiten sierraden ook nog andere dingen meetellen heb ik dus in totaal:
    Eén Gryffindor trui (die van het schooluniform bij de studio's vandaan)
    Twee Gryffindor T-shirts (eentje bij de studio's vandaan en eentje van de primark)
    Een Gryffindor joggingbroek (primark)
    Een Gryffindor vest (primark)
    HP onderbroeken (primark, ik lag er helemaal om in een deuk en toen moest ik ze wel hebben)
    The Marauders Map (studio's)
    The Elder Wand (studio's)
    De originele deathly hallows ketting (studio's)
    Een Gryffindor sjaal (studio's)
    Smekkies en een chocoladekikker met Dumbledore (studio's)
    Een Timeturner (van Sinterklaas, geen idee waar hij vandaan kwam)
    Gryffindor handschoenen (custom jewels)
    Een mockingjay ketting met zo'n klokje (vet goedkoop bij een kraampje dat ik tegenkwam in Londen, die gast wist niet eens wat een mockingjay was)
    Een Daylight ring (custom jewels)
    Mijn ijskristalketting (custom jewels)
    En mijn rode leren jasje.

    En dat was het wel zo'n beetje denk en ik heb dus nog een hele grote verlanglijst, die ik afwerk met verjaardagen, sinterklaas en als ik mijzelf wil trakteren op iets, omdat ik iets bijzonders bereikt heb.


    Happy Birthday my Potter!

    Wooow, ik ben vet jaloers op iedereen! :O Allemaal van die toffe dingen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Guess who is coming back in 4B (;

    Answer;


    Al is het ×Hopelijk× alleen maar voor de flashbacks.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Guess who is coming back in 4B (;

    Answer;


    Al is het ×Hopelijk× alleen maar voor de flashbacks.


    Ik hoop echt dat het alleen in flashbacks is! Want ik vond de verhaallijn met haar wel leuk, maar niet zo leuk dat ik wil dat ze terugkomt.
    Liever zou ik dan Pan terugzien. Of Cora.


    Spoiler alert: you will save yourself