• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    Dat komt uit het verhaal van de sneeuwkoningin.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maar het achtergrondverhaal van de spiegel is wel veranderd tov de HCA versie.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Saw 04x09 voor de tweede keer xD


    Wauw, ze plakken de losse eindjes van het frozen verhaal wel heel makkelijk aan elkaar, de dertig jaar ertussen die zowel in beide werelden overstegen is, de wishing star cross over, etc.
    Maar ik was ergens blij om Blackbeard weer te zien, ik vond zijn aanwezigheid al veel te kort in seizoen 3. Al heeft hij de Jolly Roger nu nadat hij gered is door een zeemeermin nadat Killian hem van de plank af heeft laten lopen.
    Dus de persoon waarmee Killian een deal heeft gemaakt voor een magic bean in ruil voor de Jolly Roger was Blackbeard?

    De Fairies zijn nu dus gevangen in de tovenaarshoed, de blauwe fee dus in ieder geval.
    Maar dat zijn niet alle feeën in Storybrooke, we hebben natuurlijk altijd Tink en Nova nog over.

    En het einde... OMG.
    De liefde die eerst in iedereens ogen stond toen ze hun geliefden vaarwel zeiden en Emma die Neal meekrijgt en hoe emotioneel ze afscheid neemt van Killian, maar ook hoe ze merkte dat er iets aan de hand was met hem want ze realiseerde waarschijnlijk dat hij haar niet had gekust zoals hij normaal doet.
    En dan komt de spell als een deken over Storybrooke heen en valt iedereen eronder.
    En de blikken in de ogen van de Charmings die elkaar aankijken alsof ze net een hele erge ruzie hebben gehad (zacht uitgedrukt) terwijl ze één hart delen... asdfghjkl.


    Credendo Vides

    Haha ik heb t bij 1 x gehouden ik moest nu al bijna huilen :p

    Het was echt heel mooi en iedereen die gaf zoveel om elkaar en ik wilde rumple echt slaan en Hook mag niet dood en idd dat einde was echt heartbreaking :(


    En ik kan volgende week niet kijken want dan zit ik in schotland

    Ik vond het een mooie aflevering al vind ik het jammer dat Rumple nog altijd power verkiest boven alles, maar ja, eens een coward, altijd een coward, anyway, ik vond wat Regina heeft gedaan ook heel mooi.
    Benieuwd naar de volgende aflevering, we zitten bijna in de helft als er weer 22 afleveringen zijn, dus hopelijk wordt dat met de snow queen snel opgelost en kunnen we overgaan naar Operation Mongoose, Malificent, Cruella de Vil enz...


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Heb de aflevering gezien maar ga nu eerst slapen xD

    Hierbij trouwens de aflevering :

    https://www.google.nl/maps?biw=1366&bih=643&q=Het+engelse+werk+zwolle&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.80642063,d.ZWU&dpr=1&um=1&ie=UTF-8&sa=X&ei=wUyCVLehIoKpOtGGgagO&ved=0CAYQ_AUoAQ


    Credendo Vides

    Op Tumblr hebben mensen een theorie dat Lily eigenlijk Cruella is.

    Oncer schreef:
    Op Tumblr hebben mensen een theorie dat Lily eigenlijk Cruella is.


    Lily had een kleurtje, zij kan nooit Cruella zijn

    Dat moment tussen Snow, Charming en Regina was geweldig!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vond dit echt een geweldige aflevering. Evil Regina was echt geweldig en Snow en Charming heel verdrietig. De scènes met Emma toen ze nog jonger was en Ingrid vond ik ook erg mooi, alleen snap ik Ingrid niet: iemand voor een auto laten staan? Natuurlijk denken ze dan dat je gek bent.


    So. True.


    Het lachen vond ik een beetje vreemd. Net waren ze elkaar allemaal aan het vermoorden. Het lijkt me logischer als ze een groepsknuffel zouden doen (:



    Ik weet waarvoor er 'spoiler' in de beginposts staat, het is een waarschuwing dat het hele topic uit spoilerknopjes bestaat ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Die scène op het einde waarbij Regina, Charming en Snow in de lach schieten vond ik echt geweldig. De vechtscène tussen Snow en Regina trouwens ook :)
    Met de Snowqueen, ze hebben het op zich wel goed laten eindigen zo, vind ik, al was het wel een beetje melig haha.
    En Kristoff, ligt die nu nog altijd bewusteloos op het strand?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:42 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quill schreef:
    Die scène op het einde waarbij Regina, Charming en Snow in de lach schieten vond ik echt geweldig. De vechtscène tussen Snow en Regina trouwens ook :)
    Met de Snowqueen, ze hebben het op zich wel goed laten eindigen zo, vind ik, al was het wel een beetje melig haha.
    En Kristoff, ligt die nu nog altijd bewusteloos op het strand?



    Ja :'D Ik vond dat echt grappig.
    En ik vond het een stomme keuze om Anna daar achter te laten. Kristoff was heel gemeen tegen haar en eigenlijk konden ze haar dat niet aan doen. Maar ze loste het goed op (bedankt Regina)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik snap iets niet:

    Hoezo komt Ursula? Dat was toch Regina in Ariels verhaal?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    Ik snap iets niet:
    Hoezo komt Ursula? Dat was toch Regina in Ariels verhaal?


    Regina speelde inderdaad voor Ursula, maar op het eind zie je dat het standbeeld tot leven kwam wat bestuurd werd door de echte Ursula, of dat was dus echt gewoon een standbeeld bestuurd door Ursula, of het was Ursula zelf al die onder een vloek zat.
    Maar goed, daarmee zegt ze tegen Regina dat ze zich niet als haar uit mag geven en als ze (Ursula) er nog eens achter kwam dat ze het weer doet dan kwam ze er niet zo makkelijk vanaf.


    Credendo Vides

    Saw 04x12 × Mid season finale

    Deze aflevering heeft me in stukken gescheurd.
    Niet 1, maar 2 OTP breakups en de meest hartverscheurende werd doodleuk opgevolgd door een fucking trouwerij! Sorry ouders voor dat ik jullie weer wakker heb gemaakt doordat ik zo hard schreeuwde :X
    asdfghjkl *Valt halfdood neer op de grond maar weet zich weer overeind te trekken op de bank* just asdfghjkl.
    Hoe durven ze hier te stoppen! Zoals altijd gaan ze er drie maanden tussenuit met een mega cliffhanger en weten ze dat we elke dag aan de rand van die klif blijven hangen alsof we vastgeplakt zitten als vliegen op een lijmstrip.
    MMEEEEEHHHHHH asdfghjkl.

    En ben ik de enigste die het echt jammer vind dat Cruella een EF personage is in plaats van in de "echte" wereld?


    Credendo Vides