• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Damian Vlad Dracula
    'Weet ik eigenlijk niet, dat gebeurt me wel vaker in de buurt van jongens.' zegt ze en ik frons even, geen idee wat ik er op moet zeggen maar ik zeg maar het eerste waar ik aan dacht. 'Ach, het is eigenlijk wel schattig meisjes die giechelen.' ik grinnik weer 'Sorry als je nu ongemakkelijk voelt.' ik kijk haar vriendelijk aan en kijk dan even naar de andere vampiers die nog steeds in trans zijn. 'Wat een luie vampiers.' zeg ik zachtjes.

    Aliyah || Vampier
    Ik zie een frons op zijn gezicht heel eventjes. 'Axh, het is eigenlijk wel schatig meisjes die giechelen.' Hij ginnikt en ik voel me opeens ongemakkelijk en dan zegt hij: 'Sorry als je nu ongemakkelijk voelt.' Hij kijkt vriendelijk het ongemakkelijke gevoel verdwijnd. Gelukkig maar. Hij kijkt naar de rest van de vampiers. 'Wat een luie vampiers.' Zegt hij zachtjes. Nu is het mijn beurt om te grinniken. 'Ja, echt hé' En er verschijnd een lach op mijn gezicht en ik heb een fijn gevoel van binnen. Niet dat gevoel van verliefdheid. Dat is mij te vaak over komen, dat gevoel dat ik weet dat dit een fijn gevoel is van vriendschap.


    We all just wanna be somebody

    Damian Vlad Dracula
    Ze grinnikt om wat ik zeg over de vampiers 'Ja, echt hé' zegt ze en ik glimlach. 'Ja, echt luiaards zijn het.' ik grinnik en loop wat dichter naar haar toe.
    'Wil je even naar buiten?' vraag ik aan haar. 'Nou ja, gewoon even weg van deze vampiers.' ik kijk de vampiers aan en richt me dan weer op Aliyah. 'Voordat ze dadelijk wakker worden en ons storen.'

    Aliyah || Vampier
    'Ja, echt luiaards zijn het.' Hij grinnikt voor de zoveelste keer en dan loopt hij wat dichter naar me toe. 'Wil je even naar buiten?' Ik wil vragen waarom maar hij is me voor. 'Nou ja, gewoon even weg van deze vampiers.' Hij kijkt komt om en richt zich dan weer op mij. 'Voordat ze dadelijk wakker worden en ons storen.' Ik denk er even over na en zeg dan: 'Tuurlijk. Waarom niet?'


    We all just wanna be somebody

    Damian Vlad Dracula
    Eventjes is het stil maar dan beantwoord ze me vraag 'Tuurlijk. Waarom niet?' ik glimlach. 'Nou, het kan vele redenen hebben waarom je niet zou gaan, bevoorbeeld dat je bang bent voor die jagers.' ik kijk haar even grijnsend aan, ik loop dan langs haar af en draai me naar haar toe. 'Maar jij lijkt me eigenlijk wel een dapper vampier.'

    Myra Blue
    Ik opende mijn ogen. Ik keek de slaapzaal rond, maar niemand was nog wakker. Ik stapte naar mijn kledingkast, en zocht wat kleding uit. Ik keek uit het raam en zag er een jongen en een meisje lopen. Ik zag ze hier wel vaker, ze woonde vast in de buurt. Ik pakte mijn kruisketting - die verplicht was - en deed het ding om. Zodra ik gedoucht en tanden had gepoetst, liep ik naar buiten. ondertussen zat de kruisketting onder mijn kraag, het was toch alleen voor noodgevallen.


    obsessive rage

    Nikki || Vampier
    Met een schok kwam ik uit mijn trans. De grond was echt pijnlijk.
    Ookal hoefde ik als vampier niet te slapen, mijn gewoontes had ik behouden.
    Grommend stond ik op, om vervolgens snel mijn haar te doen en andere kleren aan te trekken.
    Daarna liep ik naar buiten. Ik bleef een beetje uit de buurt van de school, want volgens de andere vamps was het daar gevaarlijk.
    Ik geloofde er eigenlijks niks van, maar ja.


    be gay do crimes

    America Temple || Weerwolf
    Ik word wakker op het moment dat ik een deur open hoor gaan.
    Verdwaasd kijk ik om me heen om vervolgens de deur van de slaapzaal langzaam dicht te zien gaan.
    Ik spring behendig uit mijn bed en loop snel naar de badkamer. Ik haal een borstel door mijn haar en vlecht het snel in.
    Dan zou het me de rest van de dag in ieder geval niet in de weg hangen.
    Daarna loop ik naar mijn kast en pak een shirt, een broek en mijn lievelings sneakers.
    Ik kleed me snel om, pak op het laatste moment toch ook mijn kruisketting maar en loop dan richting buiten.


    be gay do crimes

    Aliyah || Vampier
    'Nou het kan vele redenen hebben waarom je niet zou gaan, bijvoorbeeld dat je bang bent voor die jagers.' Hij kijkt grijnsend maar ik moet aan me ouders denken en wend me gezicht eventjes af en kan hem dan weer aan. Hij loopt langs mij en draait zich dan naar me toe. 'Maar jij lijkt me eigenlijk wel een dappere vampier.' Ik voel me gevleid want niemand heeft dat ooit gezegt tegen mij. En dan lopen we naar buiten. Ik weet dat alle vampierjagers een kruisketting dragen want ik zat ooit zelf op die school. Ik wou wat zeggen maar ik zweeg toch maar. Toen zag ik een meisje naar buiten lopen. Ik tikte Damian op zijn schouders en wees naar haar. 'Niet dat ik bang ben ofzo.' fluisterde ik naar hem. 'Maar ik dacht laat ik het maar even zeggen.'


    We all just wanna be somebody

    Max Hood, weerwolf

    Rennen. Gewoon doorgaan. Geen tijd om om te kijken. Rennen. Maar Max had niet genoeg tijd om op snelheid te komen. De jongen werd gevloert en draaide zich snel op zijn rug. Een andere jongen drukte Max' polsen tegen de grond en keek hem dreigend aan. "Nou, Hood? Aan wiens kant sta je?" vroeg de jongen. Max had de vraag genegeerd. Aan welke kant hij stond, aan die van de vampiers of aan die van de jagers. Max wist het niet. Hij wilde geen kant kiezen. "Geen!" schreeuwde hij dus terug. "Ik sta aan geen kant!" hij rukte zich los en rende verder. Maar nu hij wel op snelheid kwam, had hij er geen controle meer over. Omdat hij een weerwolf was, was hij snel. Hij viel - voor de voeten van een persoon. Snel krabbelde de jongen overeind. "Uh, sorry."

    OOC: Als iemand zich wilt aanbieden als persoon waar Max tegenop loopt, ga je gang!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    Met een harde klap word ik bijna omver gelopen. Jeez, die loopt hard, schiet er even door mijn hoofd.
    De jongen staat snel op en mompelt iets als sorry.
    "Geeft niet", grinnik ik.
    Ik steek mijn hand uit:"America Temple, maar mensen die ik mag noemen me Mer"


    @Newt_Runner: wil je pls reageren met dat hij haar ook Mer noemt xD


    be gay do crimes

    Max Hood, weerwolf

    "Geeft niet" grinnikt het meisje waar ik tegenaan ben gelopen. Ik zucht en krab even ongemakkelijk aan mijn nek. Ik ben niet zo een held met sociaal contact. Mede omdat ik dus altijd gepest wordt. Ik ben overal de outcast. Uiteindelijk wend het en gedraag je je ook zo. Dus bij nieuwe groepen wordt je de outcast, omdat je die rol al opvulde. "America Temple, maar mensen die ik mag noemen me Mer." stelde het meisje zich voor. Fijn. Hoe moest ik haar nu noemen? Mocht ze me? Zou ze me mogen? Hoe zou ze me zien? Met een beetje onzekere ogen schud ik haar hand. "Max Hood..." komt er zacht uit mijn mond.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    May Destiny Phoenix || Vampier



    Ik ben al een hele tijd wakker, eigenlijk al ongeveer 190 jaar omdat vampiers niet slapen. Ik vraag me af wat mensen doen als ze slapen, zien ze alles wat er op dat moment gebeurt, of zie je gewoon een zwart beeld voot ongeveer 8 uur lang? Ik heb werkelijk geen idee. Doordat ik me helemaal niets kan herinneren van wat ik heb gedaan toen ik een mens was kan ik het antwoord op die vraag dus ook niet bedenken. Ik kijk een keer de groep rond en zie dat iedereen nog in trans is, iets wat ik liever nooit doe. Ik weet niet, maar ik voel me daar niet veilig, of zoiets. Bijna al mijn vrienden zijn al de deur uit gegaan maar ik had niet de behoefte om te gaan. Deze mensen mogen dan misschien mijn vrienden zijn, het is nog niet zo dat hun 24/7 moet volgen. Eigenlijk ben ik liever op mezelf dan dat ik met een groep ben.
    De enige met wie ik ook nog maar een beetje een band heb, zit vlak bij me, Adam. Eigenlijk zou ik hem het liefst op een zo'n bruut mogelijke manier door elkaar schudden, maar ik gun hem even zijn rust. Dan wordt het, omdat ik niets beters te doen heb, toch maar naar buiten gaan. Ik sta in 1 beweging op en loop naar buiten toe.
    Eenmaal daar, begin ik mijn pas te versnellen en ren ik richting het bos, dit is meestal de plek waar ik rondhang als ik buiten ben. Ik weet dat het dichtbij de vampierjagers school is, maar het kan me niet veel schelen. Zolang niemand weet dat ik bij de groep van de vampieren hoor, is het helemaal best.
    Midden in het bos zak ik tegen een boom aan en kijk even om me heen. De geluiden van het stromende water en het knisperen van blaadjes heeft een rustgevende werking op me. Helaas zal dit maar voor korte duur zijn. Ik weet dat ik zo opzoek moet naar een of ander dier, anders ga ik mensen bijten en ik heb besloten dat ik dat never nooit gaat doen. Niemand verdient het om zonder enige reden te veranderen in een vampier. Misschien is dat mijn visie doordat ik niet weet hoe ik er tegenaan keek voordat ik gebeten werd, maar ik ben van plan nooit zoiets te doen. Helaas heb ik het bloed wel nodig en zal ik des te langer ik geen bloed binnen krijg steeds meer behoefte krijgen aan dit rode goedje, totdat mijn zelfbeheersing knapt. Maar dit is iets wat ik liever nooit zie gebeuren.


    (even by the way, ik kon het niet laten om mijn obsessie voor Troye hierin te stoppen xF
    Ps. Iemand die Destiny wil ontmoeten?)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 21:45 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    (Misschien kan Disteny Damian en Aliyah tegen komen ^_^)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 22:05 ]


    We all just wanna be somebody

    (Ik vind het goed! Komen zij naar Destiny toe of moet zij naar hun toe komen?)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell