• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    (zij naar hun?)


    We all just wanna be somebody

    Damian Vlad Dracula
    Aliyah wend haar gezicht even af, geen idee waarom en ik ben ook niet van plan om te vragen of er iets is als het zo is en ze wilt het vertellen dan moet ze dat zelf doen. 'Niet dat ik bang ben ofzo. Maar ik dacht laat ik het maar even zeggen.' zegt ze en ik kijk naar het meisje dat naar buiten loopte en kijk dan Aliyah aan. 'Bedankt voor het zeggen, we moeten voorzichtig zijn.' zeg ik en ik kijk haar even aan.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 22:27 ]

    May Destiny Phoenix



    Als ik het geknak van takjes hoor schiet ik snel op. Ik kijk een keer om me heen maar zie geen enkel dier lopen, helaas. Dit betekend dus dat ik op zoek moet gaan naar beesten als ze zich niet zelf melden. Ik begin mijn zoektocht naar iets waar ik het bloed uit kan halen zonder succes.
    Na een tijdje rond gebaggerd te hebben door het bos heb ik nog niets gevonden. Dit alles heeft mijn humeur al zo erg verpest dat ik geen zin meer heb om verder te gaan met dit nutteloze gedoe. Langzaam en toch wel iets uitgeput loop ik terug.
    Ongeveer halverwege zie ik twee bekende gezichten staan, een jongen en een meisje. Hun namen zal ik zo niet kunnen bedenken, ik ben over het algemeen heel erg slecht met het koppelen van namen aan gezichten, maar ik weet wel degelijk dat ze bij mij in de kolonie zitten. Eigenlijk zou ik er het liefst met en grote boog van minstens 10 meter omheen lopen omdat ik het simpelweg totaal niet op mijn kolonie heb. Er zijn maar een of twee mensen die ik echt kan uitstaan daar. Helaas denken mijn benen er anders over dan mijn hersens en beginnen toch richting de twee te lopen.
    "Hi." klinkt mijn stem niet al te enthousiast, dit is ook exact de mood waar ik nu in verkeer. Ik wist dat ik slecht was in het jagen op dieren en dat ik er eigenlijk hulp bij nodig zou hebben, maar dit is wel het toppunt. Ik heb het niet zo op hulp, in geen enkel opzicht. Veel kan ik wel zelf doen, hoewel voor sommige klusjes het wel makkelijk is als iemand dat voor je doet. Misschien moet ik mijn best doen om hulp wat vaker te accepteren, maar voor nu doe ik het liever allemaal zelf. Als je het zelf doet gebeurt het tenminste zoals jij wilt.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    America Temple || Weerwolf

    "Max Hood", stelt de jongen zichzelf voor.
    "Niet zo onzeker hoor, ik bijt niet", lach ik, "tenzij je een boterham met pindakaas en hagelslag bent."
    Ik doe mijn best om hem heel serieus aan te staren, maar dat lukt niet en ik schiet weer in de lach.


    be gay do crimes

    Myra Blue
    Ik zag America en iemand die ik niet kende, een meisje dat erg knap was (vermoedelijk zouden jongens haar niet met rust laten), en het jongen en de mensen vanuit het raam. Soms was het echt vervelend als er nog niemand wakker was. Ik besloot naar America te lopen. Ze lachte om een van haar eigen grapjes. Typisch Mer. 'Hoi Mer, wie is dit?' vroeg ik, en gebaarde naar de jongen. Ik besloot dat ik hem eigenlijk wel knap vond.


    obsessive rage

    America Temple || Weerwolf

    "Hoi Mer, wie is dit", hoor ik plotseling naast me.
    Ik draai me half om en zie Myra staan.
    "Hey Myra, deze dude hier is Max", zeg ik terwijl ik naar hem wijs, alsof het niet duidelijk is dat ik hem bedoel.


    be gay do crimes

    Myra Blue
    Ik lach naar Max. 'Hallo, ik ben Myra.' ik steek mijn hand naar hem uit. Ik krijg de neiging in lachen uit te barsten, maar ik verberg mijn zenuwen. Dat is niet zo moeilijk voor mij.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 7:53 ]


    obsessive rage

    Erika Vanessa Wolf
    Ik word kreunend wakker. Ik heb niet bepaald goed geslapen. Ik ga zitten, en zie dat America en Myra al uit bed zijn. Ook ik kleed me snel aan, poets mijn tanden en ren naar beneden. Ik ren door de deur en... struikel natuurlijk weer over de deurmat. Languit lig op de grond. Goede actie Erika, denk ik kreunend.


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Nikki || Vampier

    Na even gejaagd te hebben in de bossen loop ik weer richting de kolonie.
    Op het moment dat ik het bos uit wil lopen sta ik stil.
    Ik zie Myra en nog twee andere mensen staan.
    Fijn, denk ik, Myr mag niet weten dat ik een vampier ben, misschien wil ze dan geen vrienden meer zijn.
    Ik besluit met een hele grote boog om hen heen te lopen, misschien let ze niet op en ziet ze me niet.


    be gay do crimes

    Myra Blue
    Ik zie Nikki om ons heen lopen. Ik laat mijn hand zakken, en loop naar haar toe. 'Hey, Nik!' zeg ik. Dan schrik ik. 'Is... is dat bloed? Of tomatensap?' vraag ik angstig. Ik hoopte dat het gewoon ketchup was, want dat at Nikki heel graag.


    obsessive rage

    Nikki || Vampier

    Tot mijn spijt ziet Myra me toch en ze loopt op me af.
    Ze groet me en vraagt dan, naar mijn zin net iets te bang:"Is... is dat bloed? Of tomatensap?"
    Hier was ik dus al bang voor.
    Een beetje zenuwachtig begin ik te lachen.
    "Bloed? Hoezo zou ik bloed nodig hebben? Ik ben toch geen vampier? Hehe."
    Ik kijk nu toch wel zenuwachtig om me heen of ik iets zie wat me uit deze situatie kan redden.
    "Wie zijn die personen daar eigenlijk?", vraag ik dan maar snel om op een ander onderwerp over te gaan.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 9:57 ]


    be gay do crimes

    Myra Blue
    "Bloed? Hoezo zou ik bloed nodig hebben? Ik ben toch geen vampier? Hehe." zegt ze. Ik zie dat ze zenuwachtig is. "Wie zijn die personen daar eigenlijk?" vraagt ze snel. "Max en America Temple, van de rest heb ik geen flauw idee." zeg ik. Ik steek mijn hand op. "Tot vanmiddag Nik, ik ga weer even naar america, ik liep er nogal onbeleefd tussenuit" zeg ik dan maar. Ik loop weer naar ze toe. "Sorry, dat is Nikki, mijn beste vriendin" zeg ik tegen Mer en Max.


    obsessive rage

    Nikki || Vampier

    "Doei Myr", zeg ik voor Myra terug loopt naar de enige twee mensen die ik niet persoonlijk kende.
    De andere mensen die rond liepen kende ik allang, maar dat hoefde Myr niet te weten, evenals het feit dat ik verborgen probeerde te houden dat ik een vampier ben.


    be gay do crimes

    Max Hood, weerwolf

    "Niet zo onzeker hoor, ik bijt niet", lachte ze, "tenzij je een boterham met pindakaas en hagelslag bent." Max keek haar alsnog onzeker aan en krabde ongemakkelijk met zijn hand in zijn nek. "Pindakaas en hagelslag is een rare combinatie..." zei hij met een kleine glimlach. Ugh, nee. Hij was gewoon geen sociaal persoon. Toen kwam er een ander meisje aan. Ze begroette America en vroeg haar wie hij was. Mer stelde hem voor en het meisje stak haar hand uit. Max schudde haar hand. Toen kwam er nóg een meisje. Dit was teveel voor Max. Tot hij het bloed ook zag. En rook. Voornamelijk rook. Wantrouwend zette hij een stap bij het meisje vandaan. Het meisje gaat weg en Myra draait zich weer naar hen toe. "Het was wel bloed. Rook je dat niet? Ketchup ruikt echt wel anders. Wantrouwend keek hij het meisje na. Er klopte iets niet.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    Het andere meisje, blijkbaar een vriendin van Myra, rook nogal tsja, bloederig.
    Te oordelen naar Max' reactie rook hij het ook.
    Na zijn uitbarstinkje over dat het wel bloed was, staar ik hem aan en wenk hem even weg van Myra.
    "Dus jij rook het bloed ook?", vraag ik hem dan.


    be gay do crimes