• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Max Hood, weerwolf

    "Ze proberen me wel over te halen echt een kant te kiezen, maar ik kies voor geen van beide. Ik sta aan mijn eigen kant. Jij dan?" Ik schrok weer, door de directheid van haar vraag. Jezus, Max, lekker bezig. Zo heeft ze meteen door dat het je niet lekker licht. Ongemakkelijk legde ik een hand in mijn nek. "Ik - uh..." stamelde ik. "Ik wordt gedwongen. Ze weten wat ik ben. Als ik niet kies dreigen ze het iedereen te vertellen. En als ik het verkeerde kies vertellen ze het ook. Dan zullen er mensen op me jagen, zeggen ze." Wat ik er niet bij zei is dat de jongens ook zeiden dat ik het niet zou overleven. Ik wist dat het waar was. Mijn lichaam zat onder de blauwe plekken en wonden van hen. Ze sloegen me in elkaar. En laf als ik was durfde ik niets terug te doen. Maar gelukkig zaten alle wonden onder mijn shirt, dus kon Mer het niet zien. Of ze moest ineens mijn shirt van mijn hoofd trekken, maar dat leek me sterk.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    Max schrok duidelijk, maar gaf toch antwoord op mijn vraag.
    "Ik wordt gedwongen. Ze weten wat ik ben. Als ik niet kies dreigen ze het iedereen te vertellen. En als ik het verkeerde kies vertellen ze het ook. Dan zullen er mensen op me jagen, zeggen ze."
    Ik knik een keer en denk dan even na.
    "Hoe weet je zeker dat de mensen op je gaan jagen? In hoe ver ik weet hebben ze geen echte problemen met de wolfen. In het dorp waar ik woon helpen wolfen met het verdedigen van de kinderen."
    Na dit gezegd te hebben probeer ik hem op te vrolijken dus begin ik hem te kietelen.


    be gay do crimes

    May Destiny Phoenix



    Ik kan mezelf wel vervloeken. Waarom ben ik hier in godsnaam heen gegaan? "Hey, jij bent Destiny toch? Als je het nog niet weet, ik ben Aliyah." zegt het meisje enthousiaster dan mij ooit in mijn leven zal lukken. Aliyah, die naam moet ik even onthouden.
    "Jep, Destiny is de naam." Ik probeer even enthousiast over te komen, maar volgens mij mislukt dit volkomen. Voor even sluit ik mijn ogen, maar op dat moment dringt de sterke geur van bloed mijn neus binnen. Mijn ogen schieten direct weer open en volgens mij zijn mijn pupillen bijna drie keer zo groot geworden. Ik kijk een keer om me heen om de bron te vinden en zie Nikki, een van de enige vampiers uit de kolonie bij wie ik niet drie jaar na hoef te denken over hoe ze heet, lopen en zie een aantal strepen bloed over haar shirt lopen. Bij het zien van deze bloed strepen zet ik mijn tanden in mijn lip om niemand pijn te doen.
    Op dat moment komt er nog een meisje aanlopen. Ik zie haar nog net vanuit mijn ooghoeken een ketting met daaraan een kruis op de grond gooien. Shit, een vampieren jager. Ik weet van mezelf dat mijn pupillen waarschijnlijk nog steeds bijna groter zijn dan mijn irissen dus ik wend mijn blik snel af, hopend dat ze het niet zal zien.
    Ik hoor dat Aliyah zich voorstelt aan het meisje en zij op haar beurt haar naam noemt, Myra. Nog een naam die ik moet onthouden, alles wordt wel ingewikkeld, nu al.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Max Hood, weerwolf

    "Hoe weet je zeker dat de mensen op je gaan jagen? In hoe ver ik weet hebben ze geen echte problemen met de wolfen. In het dorp waar ik woon helpen wolfen met het verdedigen van de kinderen." Ik richtte mijn ogen op de grond en haalde mijn schouders op. Ik geloofde de groep gewoon. Tja. Ik kreeg geen tijd om te antwoorden of verder na te denken want America begon me te kietelen. Ik schrok ervan, maar moest toen meteen lachen - want het kietelde. "Stop! Niet doen hahaha! Stop!" riep ik lachend. Ik pakte haar polsen vast en duwde haar op de grond. Met gemak duwde ik haar polsen op de grond en zette mijn knieën hier op, zodat ze niet weg kon. Met een grijns keek ik haar aan. "Wil je alvast 'genade' zeggen?" greens ik. Maar voor ze antwoord kon geven begon ik haar te kietelen. Ik kietelde over haar buik en bedacht me toen iets. Iets waar ik zelf totaal niet tegen kon. Ik controleerde snel of ik haar armen goed tegen de grond had en ging toen met mijn vinger toppen heel zacht over haar arm heen. Ik wist dat dit kietelde. Nou ja, bij mij dan. Misschien kon zij er wel tegen. Maar ik wist iets waar - zover ik wist - niemand tegen kon. Ik green opnieuw naar haar en ging toen met mijn vinger toppen over de zijkant van haar buik. Als ze dit nu bij mij deed kon ze alles van me vragen, omdat ik er echt niet tegen kon. Ik werd gek als iemand dat deed. Gek. Langzaam liet ik mijn vingers over haar buik glijden en liet mijn blik weer naar haar ogen gaan. "Genade?" zei ik met een grijns. Al was de kans groot dat ze mij gewoon op de grond zou duwen en ook op me zou gaan zitten, precies zoals ik nu bij haar deed.

    -Kietelgevecht haha-


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Nikki || Vampier

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik Destiny bij nog een paar andere vampieren staan.
    In mezelf grinnik ik even, want ik weet hoe leuk ze het vondt om bij anderen te zijn.
    Als ik zie dat Myr ook naar ze toe loopt maak ik dat ik weg kom en ik ren snel weer naar de kolonie


    be gay do crimes

    America Temple || Weerwolf

    "Genade?", vraagt Max grijnsend nadat hij me door gekieteld heeft.
    Ik trek snel een heel chagerijnig gezicht en begin te praten:"Eigenlijk ben jij dus gewoon een heel grote sadist, mij een beetje helemaal doorkietelen"
    Ik probeer boos te blijven kijken maar slaag daar toch niet in en begin weer te grijnzen.
    Dan worstel ik me snel los en duw Max tegen de grond. "En toen was jij weer aan de beurt", lach ik hem onschuldig toe.


    be gay do crimes

    Max Hood, weerwolf

    "Eigenlijk ben jij dus gewoon een heel grote sadist, mij een beetje helemaal door kietelen" zei Mer. Max lachte tot het meisje zich onder hem uit had geworsteld en hij op zijn rug op de grond lag. "En toen was jij weer aan de beurt." zei ze met een onschuldige lach. "En wat nou als ik ertegen kan?" greens hij. Het was niet zo. En hij had haar net alle plekken laten voelen die kietelden. Zij zou meteen weten waar hij het minst tegen kon. Maar ergens vond hij het ook weer leuk. Het voelde alsof ze een vriendin was. En dat gevoel had hij lang niet meer gehad. Daarom probeerde hij zich ook niet los te trekken. Hij wilde wel gekieteld worden, eigenlijk. Al wist hij dat hij zou spartelen als ze hem ging kietelen.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Aliyah || Vampier
    Goed dus ik weet nu zeker dat zij Destiny weet. Zei heet Myra. Das Damian. Ik noem hun namen een paar keer op. En ik denk dat ik hun namen nu wel onthoud. Ik ben beroerd in namen onthouden. Plotseling rook ik bloed. Mijn ogen werden groot en rood. Het was kort. Ik schaamde me en rende weg het bos in.


    We all just wanna be somebody

    America Temple || Weerwolf

    "En wat nou als ik ertegen kan?", grijnst Max.
    "Simpel, ik weet dat je er niet tegen kan", grijns ik terug.
    Daarna kietel ik hem op precies dezelfde plaatsen als waar hij mij kietelde.


    be gay do crimes

    Max Hood, weerwolf

    "Simpel, ik weet dat je er niet tegen kan," zei America met een grijns terug. Max probeerde zich nog los te trekken, maar voor haar daartoe de kans kreeg voelde hij haar vingertoppen op zijn armen. Oke, daar kon hij nog redelijk tegen. Hij keek haar kalm aan. Beter had hij dat niet gedaan, want ze ging door naar zijn buik. "Nee, wacht! Niet doen!" Hij probeerde het meisje van zich af te krijgen, maar dat was natuurlijk juist het teken voor haar dat hij er niet tegen kon. Ze begon hem te kietelen en Max kronkelde alle kanten op. Alleen kon hij geen kant op. Hij lag daar, met het meisje boven op hem en had zijn spieren niet meer onder controle omdat ze hem kietelde. Uiteindelijk kreeg hij het voor elkaar om haar polsen te pakken en zelf op te staan. "Goed, we staan quitte." greens hij. Max keek om zich heen en zag Nikki naar de vampier kolonie rennen. Myra liep op haar af, maar ze was al weggerend. "Myra is jager, niet?" vroeg hij aan America. En Nikki was haar vriendin, dat was te zien. Die twee zouden het nog zwaar krijgen...


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    "Jap, en Nikki's vriendin sinds ze echt heel klein waren", antwoord ik.
    Op het moment dat mijn maag echt keihard begint te rommelen moet ik even lachen.
    "Heb jij nu trouwens geen honger?", vraag ik snel aan Max, in een poging mijn beschaamdheid te verbergen.


    be gay do crimes

    Myra Blue


    'Waarom huilde je eigenlijk?' vroeg Aliyah. Ik sloeg mijn ogen neer. Ik twijfelde niet snel, maar ik kon het niet aan onbekende vertellen. De bloedgeur van Nikki schoot door me heen. Het was raar dat ik het rook, Nikki was aan de andere kant van het veld. Ik opende geschrokken mijn ogen, en zag dat ze alledrie grote pupillen en rode ogen hadden. Fijn. Nog meer vampiers die ik niet wilde doden.


    obsessive rage

    Myra Blue
    aan de andere kant, vampiers zouden een andere vampier niet doden. En jager was ik ook niet echt meer.
    'Eh... gewoon, mijn beste vriendin blijkt vampier te ze zijn, net als jullie' antwoordde ik droog. 'En daarom ben ik geen jager meer' voegde ik eraan toe.
    Mijn blik ging weer naar Max. Toen ik hem zag stoeien met America voelde ik een steek van pijn. Ik besefte dat ik verliefd was. Typisch ik, verliefd worden op iemand die je nauwelijks kende. Stom, nog meer problemen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 16:37 ]


    obsessive rage

    Aliyah || Vampier
    'Eh... Gewoon, mijn beste vriendin blijkt vampier te zijn, net als jullie' Ik hoorde de droogheid in haar stem en ik schrok en ik was weer bij zinne en mijn ogen werden weer normaal. 'En daarom ben ik geen jager meer' Ik rook weer bloed die geur kwam ergens vandaan maar ik weet niet waar. De geur schoot mijn luchtgaten in en was onmisbaar. Als ik nou had ontbeten. Ik zag haar nek en ik wist even niet wat er gebeurde maar ik kon me niet meer beheersen. Mijn ogen werden rood en mijn hoektanden kwamen tevoorschijn. Richting Myra.


    We all just wanna be somebody

    Myra Blue
    Ik zag Aliyah op me afkomen. Ik wilde wel wegduiken, maar het lukte gewoon niet. Ik stond als bevroren aan de grond genageld. Ik voelde een stekende pijn in mijn nek, en daarna niks meer. Alles werd zwart voor mijn ogen.


    obsessive rage