• Oké, we kunnen gaan spelen :)

    Even de regels:

    - Er is geen maximaal aan woorden, maar wel een minimaal: 10 woorden.
    - Als je persoon klunzig is, mag je grote blunders maken. Maar maak het niet te gek! U*
    - Ga het RPG niet verpesten voor een persoon door gemeen te blijven doen!*
    - Speel een beetje mee, laat anderen eens ook aan het woord komen.
    - Je moet in een week iets van je laten horen, of je moet waarschuwen dat dat niet kan door vakantie.*

    Als je je niet aan de regels met * houdt, wordt je er na drie keer uitgezet.

    We beginnen zoals Mashtonx al zei, op een gewone schooldag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 8:35 ]


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Myra Blue

    Er klopte iets niet helemaal, had ik het gevoel. Max had het over dat het wel bloed was. Ik had niet zo'n scherpe neus als weerwolven, maar herkende een bloedgeur wel meteen. Het rook naar roest. Waarom zou Nikki erover liegen? We waren als zusjes, waarom zou ze geheimen hebben? Meteen voelde ik me schuldig over die gedachte. Ik had ook een geheim, ik wilde bij de "monsters" vechten, omdat ze míj nooit iets hadden aangedaan. Toen ging er een schok door me heen. Wat als Nikki een vampier was? Nikki kon er niks aan doen, maar ze had het best mogen zeggen. Mijn blik viel op het andere groepje mensen. Ik liep er ook naartoe. Ik gooide mijn kruisketting weg. Jammer dan, was het maar straf. Ik wilde Nikki niet in gevaar brengen voor het geval dat.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 15:23 ]


    obsessive rage

    Max, weerwolf

    'Dus jij rook het bloed ook?' vroeg Mer. Ik knikte. "Dat is moeilijk te missen." zei ik zachtjes. Ik zag dat Myra wegliep. Wat ging ze doen? Ik zag dat ze haar ketting af trok en naar de groep liep. Ik had al doorgehad dat Nikki een vampier moest zijn, en Myra nu blijkbaar ook. Ik lette op haar. Als een van de groep haar iets zou doen. Nee, dat zouden ze niet. En al zouden ze haar wat doen, dan was dat niet mijn probleem. Aan wiens kant stond ik? Ik wist het nog steeds niet. Aan de kant van de jagers, of van de vampieren?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    "Dan ben je dus niet menselijk", zeg ik, nadat Max zei dat het moeilijk te missen was.
    "De grote vraag van vandaag is dan; ben je een vampier of een weerwolf?", vraag ik dan


    be gay do crimes

    Max weerwolf

    'Dan ben je dus niet menselijk.' Geschrokken keek ik haar aan. Het was niet de bedoeling dat ze me doorhad. Als ze zou weten sat ik een wolf was, zou ze willen weten aan wiens kant ik stond. Maar aangezien ik dat niet wist... Zou ze me dwingen? Onzeker zet ik een stap naar achter. Ze vraagt wat ik dan wel ben, een vampier of een weerwolf. "Wolf," zeg ik zachtjes.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Myra Blue
    Ik wist echt niet meer of ik nou wel jager wilde zijn. Waarom zou je jager zijn, als je dan je beste vriendin moest vermoordden? Ik wist het echt niet meer. Ik voelde tranen over mijn wangen. Ik voelde me verraden, verraden door Nikki. Ik vond het zo erg dat ik er achter moest komen. Hoe lang was ze al vampier? Ik wist het niet. We maakte vroeger altijd grapjes over dat zij eerder zou worden gebeten, en nu kwamen die uit. Ik was niet iemand die snel huilde. Ik veegde mijn tranen weg en ging verder. Ik kende ze niet, maar ze zagen er best vriendelijk uit. 'Hallo' zei ik, en probeerde te glimlachen.


    obsessive rage

    Aliyah || Vampier
    'Bedankt voor het zeggen, we moeten voor zichtig zijn.' Zegt Damian. Gelukkig hij is het met mij eens. Dan komt er iemand op ons aflopen. Volgens mij heet ze Distiny. 'Hi' Zegt ze niet al te enthousiast. Ik doe net alsof ze wat entgousiaster klinkt. 'Hey, jij bent toch Distiny? En als je het nog niet weet ik ben Aliyah.' Zeg ik aardig. Ik kijk in het rond en ik zie van alles gebeuren. Ik heb zin in bloed. Ik bijt geen mensen. Toen viel mijn oog op een groepje. Volgens mij is dat één van de vampiers. Ze maakte contact met een jager. Die weet volgens mij niet dat ze een vampier is gelukkig maar. De vampier liep weer weg en niet heel lang daarna zag ik een meisje naar ons toe lopen. Ze rukte haar kruisketting af en ze begon een beetje te huilen toen wenden ik mijn gezicht snel af.


    We all just wanna be somebody

    Myra Blue
    Ik keek naar het meisje dat me het aardigst leek. Ze had blond haar. 'Hoi' zei ik nog eens.


    obsessive rage

    Aliyah || Vampier
    Ik voelde haar ogen brandde. De eerste keer hoorde ik haar niet toen zei ze 'Hoi' Ik draaide me om en keek haar aan. 'Hey, Ik ben Aliyah. En jij?'


    We all just wanna be somebody

    Myra Blue
    'Ik ben Myra, Myra Blue' zei ik. Het meisje keek vriendelijk. Dat kon ik niet echt zeggen van het andere meisje. Ze was knap, en haar groene ogen waren groot. Haar bruine haar glansde. Maar blij keek ze niet. De blik van de jongen kon ik niet lezen.


    obsessive rage

    Aliyah || Vampier]
    'Ik ben Myra, Myra Blue' zei het meisje. Ze dwaalde af naar het andere meisje die volgens mij Distiny heet. Ik ben slecht in namen onthouden. Dan ging haar gezicht naar die van Damian. Ik had veel daarvan gezien wat er net gebeurde. Misschien moet ik dat maar vertellen. Of toch beter van niet? Ik wist het niet meer. 'Hé, Ik zag daar net iets van wat daar gebeurde. Kun je misschien vertellen waarom je een beetje moest huilen?' Ik voelde me zenuwachtig.


    We all just wanna be somebody

    America Temple || Weerwolf

    "Wolf", is het zachte antwoord.
    Een grote grijns breekt door op mijn gezicht.
    "Serieus? Ik ook", zeg ik blij.


    be gay do crimes

    Max Hood, weerwolf

    Een brede grijns komt op het gezicht van America te staan. Oh nee. Ik wilde geen mensen tot me toelaten. Ik wilde niet in een groep getrokken worden, ik wilde geen 'vrienden'. Raar misschien, maar dan kon niemand me ook pijn doen. 'Serieus? Ik ook." zegt Mer blij. Waarom zo blij? Ik ben de belabberdste persoon - en weerwolf - die er kan zijn. Maar, zij moet dus ook aan iemands kant staan. "Aan wiens kant sta je? Jagers of Vampiers?"


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    "Aan wiens kant sta je? Jagers of Vampiers?", vraagt Max dan.
    "Ik zit op de school voor jagers, maar heb niet echt iets tegen vampiers zolang zij mij of mijn zusje niks doen.
    De enige reden waarom ik überhaupt naar die school ging was zodat ik haar beter zou kunnen beschermen", antwoord ik eerlijk.


    be gay do crimes

    Max Hood, weerwolf

    "Ik zit op een school voor jagers, maar heb niet echt iets tegen vampiers zolang zij mij of mijn zusje niks doen. De enige reden waarom ik überhaupt naar die school ging was zodat ik haar beter zou kunnen beschermen." zei ze. Als ik haar zo hoorde, was ze eerder. Vertrouwde ze me? Dat trok me nog meer terug. Ze mocht me niet vertrouwen. Dan zou ik haar ook vertrouwen. Dat mocht niet. Ze zou me pijn doen. Vroeg of laat. Ik was er zeker van. Dat is immers wat er altijd gebeurde. Dus ik knikte kort naar haar en verzonk in mijn eigen gedachten. Zij stond dus aan geen van beide kanten, eigenlijk. Waarom kon ik dat dan niet? Waarom bleef die ene groep me achtervolgen, dwingend een keuze te maken? Ik kón geen keuze maken. Ik wist niet welke keuze ik moest maken. "Dus je bent aan geen kant. Wordt je niet gedwongen een kant te kiezen?" Misschien zou ze me nu aankijken alsof ik gek was. Maar in dat geval zou ik gewoon weer weggaan.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    America Temple || Weerwolf

    "Ze proberen me wel over te halen echt een kant te kiezen, maar ik kies voor geen van beide. Ik sta aan mijn eigen kant. Jij dan?", vraag ik hem.
    Ik had wel door dat hij zich probeerde terug te houden, maar ik was net iets te koppig om dan meteen te stoppen met praten.


    be gay do crimes