• The biggest lie we tell ourselves, is that we are safe



    Het jaar 2021.
    De derde wereldoorlog begint als een groepje van acht vrienden gaat kamperen in de Australische wildernis. Zij maken de eerste paar dagen van de oorlog niet mee en merken ook niet hoe hun kleine stadje wordt overgenomen door de vijand. Zodra ze terug willen naar hun eigen huis, ontdekken ze wat er is gebeurt. Sommige families zijn afgeslacht, omdat ze zich hebben verzet en andere zijn gevangen genomen. De groep van acht moet ervoor zorgen dat de vijand vertrekt uit hun kleine boerenstadje. Dat gaat niet zonder slag of stoot. Ze moeten leren vechten en leren overleven in de wildernis. De Australische natuur is het enige waar ze nu veilig zijn, aangezien zij er allemaal zijn opgegroeid en de weg beter kennen dan wie dan ook. Met kleine aanvallen proberen ze hun vijand te verslaan.


    Rollen:
    Jongeren:Nog 2 rollen vrij
    - Lilliam Addison Jordan ~ Netzwerk [=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166877&page=5]{1,5}[/url]
    - Rose-ann 'Rosie' Ellery ~ MAYBENOT [=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166877&page=4]{1,4}[/url]
    - Abigail June Grant ~ VladiFerr {1,1}
    - Arabella Lylea George[/pink[ ~ Falahee {1,1}
    - Everest Amilia Goodwin ~ Griever

    - Semen Malin Laton ~ Majikku {1,6}[/url
    - Reth Neville Gideon ~
    Derive {1,2}
    - Eli Nathaniel Walker ~ SocialCasualty {1,5}


    Invullen:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (minimaal 18)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Wapens:
    Extra:



    Regels

    • nee, je personage kan niet opeens geweldig omgaan met een wapen. Dat moet je leren. En ja, je moet zelf aan wapens komen en dit kan alleen op de meest gevaarlijke manieren.
    • Minimaal 200 woorden.
    • We houden het OOC gezellig, eventuele meningsverschillen mogen best uitgepraat worden maar met respect naar elkaar.
    • Tussen haakjes praten als je iets buiten de RPG wilt zeggen, maar natuurlijk open ik ook een praattopic.
    • Minimaal één keer per week iets posten, als het dood loopt is er niets meer aan. Als je, vanwege wat voor reden dan ook, een tijd niet kan posten laat het alsjeblieft weten.
    • Perfecte personages zijn niet toegestaan, geen Mary Sue en Gary Stu.
    • Maximaal 2 personages, één jongen en één meisje.
    • 16+ mag, geef het alsjeblieft wel duidelijk aan zodat mensen die het niet waarderen het kunnen skippen.
    • Laat minstens twee mensen iets posten voordat je weer iets post. Als niemand reageert mag je natuurlijk eerder iets posten.
    • Je reservering blijft 72 uur staan (ook weer met uitzondering, als je maar aangeeft wanneer je je karakter post.)
    • En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Wapens:

    Geweren:
    Krijg je niet zomaar, dit kan je bijvoorbeeld stelen van de vijand of pakken van dode soldaten. Hierdoor moet je sowieso in het vijandelijke gebied komen!!

    Messen:
    Kan je makkelijk uit verlaten keukens halen, maar voor echt goede messen alweer, van de vijand stelen.

    Dingen zoals pijl en boog:
    Dit is iets wat je zelf moet maken waardoor je dus goed met de natuur moet omgaan om een goed werkende pijl en boog te maken!!


    Omgeving: Hier schuilen de jongeren


    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 12:21 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Eén meisje graag.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Eén meisje graag.


    Je staat erbij!! ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik twijfel D: Mweh, doe toch maar een meisje.


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Ik twijfel D: Mweh, doe toch maar een meisje.


    Je staat erbij ^^


    "Rebellion's are build on hope"



    Naam:
    Abigail June Grant

    Bijnaam:
    Abi, birdy of Juniper.

    Leeftijd:
    19 lentes jong. {11-11}

    Innerlijk:
    Abi is niet een katje om zonder handschoenen vast te pakken. Ze slaat makkelijk met haar klauwen naar je uit en is zeker niet op haar mondje gevallen. Ze stelt zich altijd veel harder op dan dat ze in werkelijkheid is en ze noemt dat haar eigen immuunsysteem. Zo houdt ze mensen die slecht zijn buiten haar eigen zone. Ze is niet echt een 'meisje-meisje' en zit al van jongs af aan in de modder te spelen. Haar broers lieten haar ook doen wat ze wou, hierdoor is ze wel eens in aanmerking gekomen met de politie. Na een nacht in de cel te hebben gezeten voor vandalisme en een lange preek van haar broers is ze rustiger geworden. Ze is nog steeds even moeilijk om mee om te gaan, maar ze is wel toegankelijker en hierdoor heeft ze uiteindelijk wel vrienden gekregen. Ze is net als ieder meisje een meisje en heeft al een tijdje een oogje op Reth, maar ze laat er maar weinig van blijken. Aangezien ze toch vermoed dat hij haar als niks meer ziet dan een vriend. Aangezien ze op een boerderij is opgegroeid, net iets buiten de stad, is ze gewend om vies te worden en de handen uit de mouwen te steken. Ze zal dan ook niet snel stil zitten en wilt liever actie ondernemen, toch is ze niet zo dom om de held uit te hangen. Haar broers hebben haar ook geleerd om met een luchtbuks te schieten, waardoor ze een beetje kan omgaan met een wapen. Abigail is een rebels type en zal niet snel iets toegeven als ze het er niet mee eens is. Toch is ze wel iemand die door het vuur zal gaan voor haar broers en huidige vrienden.

    Uiterlijk:
    Abigail is een lang en tenger meisje met een slank postuur. Ze traint vaak om in een goede conditie te blijven en kan daardoor ook hard rennen. Ze heeft lange bruine haren, die ze meestal in een staart heeft zitten. Ze heeft een lang en smal gezicht, die een beetje licht is gekleurd doordat ze veel buiten is. Ook heeft ze een wipneus, waar ze zich soms aan ergert. Ze heeft grote, bruine ogen die omringt zijn door zwarte wimpers. Ze heeft een lengte van 1,77 en is hierdoor niet de kleinste van de groep, maar ze heeft haar lengte altijd goed meegenomen. Haar kleding bestaat vaak uit simpele shirts en blousjes met een goed paar jeans eronder en makkelijke wandelschoenen. Ze eet goed, maar vergeet het zo nu en dan wel eens omdat ze veel te doen heeft.



    Familie:
    Abi's ouders zijn vertrokken toen zij zeven was en veel herinnert ze zich niet meer. Haar twee oudere broers hebben de leegt goed opgevuld en ze houdt super veel van ze.
    Peter {29 jaar oud}
    Jackson {26 jaar oud}
    Haar broers zijn beide gevangen genomen en ze weet niet of ze nog leven.

    Wapens:
    Ze krijgt een sluipschutter- en machine geweer tot haar beschikking en een mes zolang als haar onderarm. Ze heeft wel een zakmes bij zich, omdat ze dat meenam op het kamperen.

    Extra:
    - Abi heeft dus al een tijdje een oogje op Reth, maar vermoed dat hij haar ziet als gewoon een vriend, dus durft ze niks.
    - Ze kan aardig overweg met een geweer, maar schiet vaak genoeg mis.
    - Ze heeft vaak tijd doorgebracht in de natuur en weet dan ook aardig goed de weg.
    - Ze heeft haar rijbewijs en kan dus autorijden.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 15:49 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik vind dit een ontzettend leuk idee – maar de gehele achtergrond over het gegeven dat acht jongeren plotseling allerlei wapens tot hun beschikking hebben en hier goed mee om kunnen gaan, spreekt me een beetje tegen (':


    Unburnt schreef:
    Ik vind dit een ontzettend leuk idee – maar de gehele achtergrond over het gegeven dat acht jongeren plotseling allerlei wapens tot hun beschikking hebben en hier goed mee om kunnen gaan, spreekt me een beetje tegen (':


    Owh. Komt het zo over hahaha, nee dat bedoel ik niet. Dat pas ik straks wel aan. Tuurlijk moeten ze zelf aan wapens komen. Dit kan alleen door te stelen of het af te pakken van militairen die dood zijn. Waardoor ze natuurlijk in vijandig gebied moeten komen of zelfs mensen moeten doden wat niet zo 1, 2, 3 gebeurd. Daarbij moeten ze inderdaad leren om te gaan met hun wapens. Het is een groep tieners uit een boerderijen dorp. Tuurlijk kunnen ze niet opeens geweldig schieten etc. Hopelijk haalt dit je een beetje over en als ik tijd heb zal ik dat ook even duidelijker maken. :')


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Owh. Komt het zo over hahaha, nee dat bedoel ik niet. Dat pas ik straks wel aan. Tuurlijk moeten ze zelf aan wapens komen. Dit kan alleen door te stelen of het af te pakken van militairen die dood zijn. Waardoor ze natuurlijk in vijandig gebied moeten komen of zelfs mensen moeten doden wat niet zo 1, 2, 3 gebeurd. Daarbij moeten ze inderdaad leren om te gaan met hun wapens. Het is een groep tieners uit een boerderijen dorp. Tuurlijk kunnen ze niet opeens geweldig schieten etc. Hopelijk haalt dit je een beetje over en als ik tijd heb zal ik dat ook even duidelijker maken. :')


    Ah dat klinkt inderdaad een geheel stuk beter. Ik zou wel mee willen doen met een mannelijk personage, maar dan wil ik hem wel 24/25 maken. . . Ik weet niet of dat kan in een vriendengroep waar een persoon pas 18 is?


    Unburnt schreef:
    (...)

    Ah dat klinkt inderdaad een geheel stuk beter. Ik zou wel mee willen doen met een mannelijk personage, maar dan wil ik hem wel 24/25 maken. . . Ik weet niet of dat kan in een vriendengroep waar een persoon pas 18 is?


    Is helemaal prima. Ik denk ook dat ik de leeftijd iets omhoog krik.


    "Rebellion's are build on hope"

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 15:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kan ik een mannelijk personage reserveren? Dan begin ik zo met invullen (-:

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 19:35 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zou ik eventueel een vrouwelijk personage mogen reserveren? ^^


    A girl who wonders.

    Alles is aangepast en iedereen staat erin.
    Sommige kunnen trouwens, misschien wel schieten met bijvoorbeeld een geweer/luchtbuks. Op boerderijen wordt dat vaak geleerd. Je kan op een boerderij wonen of in de stad. Hou het wel realistisch. Ik controleer daar op.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 20:10 ]


    "Rebellion's are build on hope"



    Naam:
    Arabella Lylea George.
    Bijnaam:
    Ara: Deze afkorting van haar naam wordt heel vaak gebruikt door haar familie en vooral haar vrienden. Ze luistert hier eigenlijk ook veel sneller naar dan Arabella, omdat ze deze bijnaam al sinds de basisschool gewend is.
    Bellz: Dit is een bijnaam die eigenlijk alleen haar oudste broer gebruikt. Hij vond dat Ara al teveel gebruikt werd en begon zijn kleine zusje dus Bellz te noemen.
    Shortie: Dit spreekt eigenlijk voor zich. Arabella is met haar 1.57 zeker een kleine dame, en al haar vrienden zijn minstens een kop groter. Deze bijnaam wordt vaak gebruikt door jongens, vooral door goede vrienden.
    Leeftijd:
    Ara is geboren op 7 december 1993. Dit maakt haar dus 20 jaar oud.
    Wapens:
    Ze heeft sowieso altijd twee of drie messen bij zich. Meestal verstopt in haar schoenen of jas. Ook heeft ze nog 2 colts (M1911). Door veel sporten heeft ze een goede conditie, snel rennen houdt ze dus lang vol.

    Innerlijk:

    Uiterlijk:
    Ara heeft een gebruinde huid zonder echte oneffenheden. Het kent een paar littekens hier en daar, maar meer niet. Bij haar gebruinde huid steekt haar lichtblonde haar sterk af. Dit heeft ze niet van zichzelf. Ze heeft donkerbruin haar van zichzelf maar ze verft het al sinds haar 12e. Ze heeft nu zowat alle mogelijke kleuren gehad. Ara heeft ogen die zowat zwart lijken, deze bevatten een paar blauwe stipjes die erg opvallen als jij naar haar ogen kijkt. Ara heeft erg lange en volle wimpers. Dit valt alleen nog maar meer op als ze mascara draagt. Ara kan erg goed omgaan met make up, wat je goed ziet. Het zit altijd goed en het lijkt gedaan te zijn door een professional. Een van de dingen waar ze o.a bekend om staat zijn haar volle lippen die vaak in een donkerrode kleur gestift zijn.
    Waar ze ook bekend om staat is haar lichaam en dan met name de lengte. Met haar 1.57 is ze namelijk klein, kleiner dan de meeste mensen. Het is dan ook geen wonder dat haar bijnaam "Shortie" is geworden. Ara sport vrij veel, waardoor ze een slank en lichtelijk gespierd lichaam heeft. Daarnaast heeft ze ook een zandloperfiguur. Ze heeft een slanke taille waar haar heupen en rondingen sterk bij opvallen. Tot slot is ze dol op tattoos en piercings en heeft ze er meerderen. Zo heeft ze bijvoorbeeld meerdere gaatjes in haar oren, een navelpiercing en drie in elke heup en een septum piercing.
    [Tattoos: x, x, x, x, x, x] - [Piercings: x, x, x (Rechts), x (Links), x, x, x]
    Familie:
    Lylea Rose George-Hudson (†34)[Moeder]
    Stephan Pax George (50)[Vader]
    Darryl Joël George (29)[Broer]
    Lucas Eden George (25)[Broer]
    Micheal Luce George (22)[Broer]

    Arabella is het het laatste kind in de George-Familie. Het was een gelukkig en vrij rijk gezin dat woonde in hartje Sydney. Dit veranderde echter op 13 augustus 1999. Lylea kwam in een dodelijk auto ongeluk terecht waar ze ter plekke overleed. Dit was een grote schok voor het gezin, zelfs voor Arabella die op dat moment nog maar vijf jaar was. Het was moeilijk, maar langzaam werd het beter.
    Toen Arabella tien jaar later was opgegroeid tot populaire tiener die dol was op de grote stad, besloot hun vader te verhuizen naar dit kleine stadje. Het was een mooi, groot huis wat ze kregen. Maar het was toch heel anders voor de vier jongeren die niks anders gewend waren dan de grote stad Sydney en vele andere steden die ze hadden bezocht in hun leven. Arabella vond toch aardig snel haar plek en had al snel haar vriendengroep gevonden.
    Extra:
    Arabella is biseksueel, wat ze toch al vrij lang weet -sinds haar 14e-. Haar familie heeft hier nooit een probleem van gemaakt. Verder is ze niet voor heel veel dingen bang, maar er zijn toch wel een paar dingetjes. Ten eerste heeft ze een hekel aan insecten, maar dat is nog niet echt een angst te noemen. Spinnen is een ander verhaal. Ze krijgt er de kriebels van, maar probeert zich meestal sterk te houden. Ten tweede haalt ze zich allemaal dingen in haar hoofd als ze veel te lang in het donker loopt -dat je bijna niks kan zien-. Dan beeld ze zich dingen in die er helemaal niet zijn en kan ze soms toch behoorlijk panisch worden. Tot slot: Water. Arabella zal je nooit zien zwemmen. Ze kan het wel, maar ze wilt het zelf echt niet doen. Dit heeft ermee te maken dat ze als kind bijna is verdronken, wat toch zijn sporen heeft achtergelaten. In de buurt van diepe meren en rivieren komt ze dus alleen als het echt moet, ze zwemt alleen als het moet en een bad is niks voor haar.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 1:20 ]


    El Diablo.

    Ja, ja, ja!
    Jongen, nu! :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.