• † The biggest lie we tell ourselves, is that we are safe †



    Het jaar 2021.
    De derde wereldoorlog begint als een groepje van acht vrienden gaat kamperen in de Australische wildernis. Zij maken de eerste paar dagen van de oorlog niet mee en merken ook niet hoe hun kleine stadje wordt overgenomen door de vijand. Zodra ze terug willen naar hun eigen huis, ontdekken ze wat er is gebeurt. Sommige families zijn afgeslacht, omdat ze zich hebben verzet en andere zijn gevangen genomen. De groep van acht moet ervoor zorgen dat de vijand vertrekt uit hun kleine boerenstadje. Dat gaat niet zonder slag of stoot. Ze moeten leren vechten en leren overleven in de wildernis. De Australische natuur is het enige waar ze nu veilig zijn, aangezien zij er allemaal zijn opgegroeid en de weg beter kennen dan wie dan ook. Met kleine aanvallen proberen ze hun vijand te verslaan.


    Rollen:
    Jongeren:Nog 2 rollen vrij
    - Lilliam Addison Jordan ~ Netzwerk [=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166877&page=5]{1,5}[/url]
    - Rose-ann 'Rosie' Ellery ~ MAYBENOT [=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166877&page=4]{1,4}[/url]
    - Abigail June Grant ~ VladiFerr {1,1}
    - Arabella Lylea George[/pink[ ~ Falahee {1,1}
    - Everest Amilia Goodwin ~ Griever

    - Semen Malin Laton ~ Majikku {1,6}[/url
    - Reth Neville Gideon ~
    Derive {1,2}
    - Eli Nathaniel Walker ~ SocialCasualty {1,5}


    Invullen:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (minimaal 18)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Wapens:
    Extra:



    Regels

    • nee, je personage kan niet opeens geweldig omgaan met een wapen. Dat moet je leren. En ja, je moet zelf aan wapens komen en dit kan alleen op de meest gevaarlijke manieren.
    • Minimaal 200 woorden.
    • We houden het OOC gezellig, eventuele meningsverschillen mogen best uitgepraat worden maar met respect naar elkaar.
    • Tussen haakjes praten als je iets buiten de RPG wilt zeggen, maar natuurlijk open ik ook een praattopic.
    • Minimaal één keer per week iets posten, als het dood loopt is er niets meer aan. Als je, vanwege wat voor reden dan ook, een tijd niet kan posten laat het alsjeblieft weten.
    • Perfecte personages zijn niet toegestaan, geen Mary Sue en Gary Stu.
    • Maximaal 2 personages, één jongen en één meisje.
    • 16+ mag, geef het alsjeblieft wel duidelijk aan zodat mensen die het niet waarderen het kunnen skippen.
    • Laat minstens twee mensen iets posten voordat je weer iets post. Als niemand reageert mag je natuurlijk eerder iets posten.
    • Je reservering blijft 72 uur staan (ook weer met uitzondering, als je maar aangeeft wanneer je je karakter post.)
    • En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Wapens:

    Geweren:
    Krijg je niet zomaar, dit kan je bijvoorbeeld stelen van de vijand of pakken van dode soldaten. Hierdoor moet je sowieso in het vijandelijke gebied komen!!

    Messen:
    Kan je makkelijk uit verlaten keukens halen, maar voor echt goede messen alweer, van de vijand stelen.

    Dingen zoals pijl en boog:
    Dit is iets wat je zelf moet maken waardoor je dus goed met de natuur moet omgaan om een goed werkende pijl en boog te maken!!


    Omgeving: Hier schuilen de jongeren


    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 12:21 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    is er trouwens al een praattopic? (cat)


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Is helemaal goed.

    En nee. Ik heb nog geen praattopic gemaakt. Doordat er opeens zoveel mensen wegvielen wist ik niet eens of ik wel door kon gaan met de RPG.
    Dus ik zal morgen even alles aanpassen en een praattopic aanmaken


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam:
    Eli Nathaniel Walker

    Bijnaam:
    Vrienden en familie noemen Eli vaak ‘sunshine’ omdat hij altijd iedereen probeert op te vrolijken.

    Leeftijd:
    Eli is geboren op 11 juli. Op het moment is hij 19 jaar.

    Innerlijk:
    Als je de mensen in het dorp zou vragen om Eli te beschrijven, zouden alle antwoorden in het kort kunnen worden samengevat als: “de zon die een menselijk gestalte heeft aangenomen”. (Van de senioren zou je vooral ook horen dat hij erg beleefd is tegen hen.) Het komt zelden voor dat je hem tegenkomt zonder een grote glimlach op zijn gezicht. Meestal is Eli ook degene die vrienden opzoeken als ze ergens mee zitten, vooral omdat hij altijd goed luistert en het ook serieus neemt. Over zijn eigen problemen en zorgen praat hij niet graag, wat behoorlijk in de weg kan zitten.
    Eli is ook erg muzikaal. Zo zingt hij graag en speelt hij meerdere instrumenten, waaronder de drums, gitaar, en basgitaar. Op vrijdagavonden treedt hij ook wel eens op in het café van het dorp, waardoor toch een behoorlijk aantal mensen hem wel kennen. Wanneer hij muziek maakt gaat hij helemaal los en kent hij geen schaamte, maar zodra hij van het podium af is, is hij een verlegen jongen. Uit zichzelf zou hij niet zomaar op iemand afstappen, en sommigen vinden hem daardoor soms wat arrogant overkomen.
    Hoewel mensen hem over het algemeen heel positief beschrijven, kan Eli ook erg ongeduldig zijn in bepaalde situaties, en soms zelfs een beetje opdringerig. Hij is erg eigenwijs en doet dingen dan ook het liefst op zijn eigen manier, iets wat niet altijd goed is aangezien hij behoorlijk onhandig is.

    Uiterlijk:
    Eli is erg herkenbaar door zijn wilde dos honingblonde haar. Iedereen, waaronder hijzelf, vindt zijn oogkleur erg moeilijk te beschrijven, maar vaak komt het er wel op neer dat het een hazelnootkleurtje heeft. Hij is vrij lang en heeft een best gespierde bouw. Een opvallend kenmerk zijn zijn grote handen, die net niet uit proportie zijn met de rest van zijn lichaam. De Australische zon doet goede dingen voor zijn huid, die mooi gebruind is. Niet te vergeten zijn ook de kuiltjes in zijn wangen wanneer hij lacht, wat hij, zoals eerder vermeldt, vaak doet.



    Familie:
    Meryl Rose Walker – 35 jaar – moeder
    Zijn vader heeft hij nooit gekend, en van broers of zussen is ook geen sprake.

    Wapens:
    Net als een paar van zijn vrienden heeft Eli ook een zakmes bij zich voor het kamperen. Ook neemt hij later nog een paar messen mee uit het dorp en vindt hij een revolver, hoewel hij niet echt weet hoe hij deze moet hanteren.

    Extra:
    Op zijn zestiende kwam Eli erachter dat hij op beide geslachten valt, maar labelt zichzelf niet een bepaalde seksualiteit.


    Starve the ego, feed the soul.

    Ik heb 'm eindelijk af!


    Starve the ego, feed the soul.

    SocialCasualty schreef:
    Naam:
    Eli Nathaniel Walker

    Bijnaam:
    Vrienden en familie noemen Eli vaak ‘sunshine’ omdat hij altijd iedereen probeert op te vrolijken.

    Leeftijd:
    Eli is geboren op 11 juli. Op het moment is hij 19 jaar.

    Innerlijk:
    Als je de mensen in het dorp zou vragen om Eli te beschrijven, zouden alle antwoorden in het kort kunnen worden samengevat als: “de zon die een menselijk gestalte heeft aangenomen”. (Van de senioren zou je vooral ook horen dat hij erg beleefd is tegen hen.) Het komt zelden voor dat je hem tegenkomt zonder een grote glimlach op zijn gezicht. Meestal is Eli ook degene die vrienden opzoeken als ze ergens mee zitten, vooral omdat hij altijd goed luistert en het ook serieus neemt. Over zijn eigen problemen en zorgen praat hij niet graag, wat behoorlijk in de weg kan zitten.
    Eli is ook erg muzikaal. Zo zingt hij graag en speelt hij meerdere instrumenten, waaronder de drums, gitaar, en basgitaar. Op vrijdagavonden treedt hij ook wel eens op in het café van het dorp, waardoor toch een behoorlijk aantal mensen hem wel kennen. Wanneer hij muziek maakt gaat hij helemaal los en kent hij geen schaamte, maar zodra hij van het podium af is, is hij een verlegen jongen. Uit zichzelf zou hij niet zomaar op iemand afstappen, en sommigen vinden hem daardoor soms wat arrogant overkomen.
    Hoewel mensen hem over het algemeen heel positief beschrijven, kan Eli ook erg ongeduldig zijn in bepaalde situaties, en soms zelfs een beetje opdringerig. Hij is erg eigenwijs en doet dingen dan ook het liefst op zijn eigen manier, iets wat niet altijd goed is aangezien hij behoorlijk onhandig is.

    Uiterlijk:
    Eli is erg herkenbaar door zijn wilde dos honingblonde haar. Iedereen, waaronder hijzelf, vindt zijn oogkleur erg moeilijk te beschrijven, maar vaak komt het er wel op neer dat het een hazelnootkleurtje heeft. Hij is vrij lang en heeft een best gespierde bouw. Een opvallend kenmerk zijn zijn grote handen, die net niet uit proportie zijn met de rest van zijn lichaam. De Australische zon doet goede dingen voor zijn huid, die mooi gebruind is. Niet te vergeten zijn ook de kuiltjes in zijn wangen wanneer hij lacht, wat hij, zoals eerder vermeldt, vaak doet.



    Familie:
    Meryl Rose Walker – 35 jaar – moeder
    Zijn vader heeft hij nooit gekend, en van broers of zussen is ook geen sprake.

    Wapens:
    Net als een paar van zijn vrienden heeft Eli ook een zakmes bij zich voor het kamperen. Ook neemt hij later nog een paar messen mee uit het dorp en vindt hij een revolver, hoewel hij niet echt weet hoe hij deze moet hanteren.

    Extra:
    Op zijn zestiende kwam Eli erachter dat hij op beide geslachten valt, maar labelt zichzelf niet een bepaalde seksualiteit.


    hij is een beetje de mannelijke Rosie :3 :)


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    MAYBENOT schreef:
    (...)

    hij is een beetje de mannelijke Rosie :3 :)


    Ik heb net jouw rol gelezen en qua persoonlijkheid klopt het inderdaad best wel haha (:


    Starve the ego, feed the soul.

    cute c:


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ik neem mijn rol terug. Ik ga hem asap invullen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Praattopic.
    Here you go people ^^. En alles is ook aangepast. Als ik iets mis, zeg het maar.


    "Rebellion's are build on hope"

    Majikku schreef:
    Ik neem mijn rol terug. Ik ga hem asap invullen!


    Weet je het heel zeker!! Ik wil niet dat er weer steeds mensen uit gaan en ik wil ook dat je het zeker weet van jezelf. Niet dat je er eigenlijk geen tijd voor hebt en je rol verwaarloost. Het is niet dat ik je niet wil, ik vind het heel leuk. Ik wil gewoon niet dat je jezelf tot het uiterste pusht, terwijl het gewoon niet gaat.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Weet je het heel zeker!! Ik wil niet dat er weer steeds mensen uit gaan en ik wil ook dat je het zeker weet van jezelf. Niet dat je er eigenlijk geen tijd voor hebt en je rol verwaarloost. Het is niet dat ik je niet wil, ik vind het heel leuk. Ik wil gewoon niet dat je jezelf tot het uiterste pusht, terwijl het gewoon niet gaat.


    Ik ga gewoon proberen mijn rol te maken. Wanneer dit echt niet lukt dan meld ik het, goed?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Ik ga gewoon proberen mijn rol te maken. Wanneer dit echt niet lukt dan meld ik het, goed?


    Ik vind het goed, wou gewoon dat jij het ook zeker wist (:


    "Rebellion's are build on hope"

    LILLIAN ADDISON JORDAN
    ` In three words I can sum up everything I`ve learned about life; it goes on. `



    Bijnaam:
    - ` Lillith `, is een totaal andere naam - maar haar Granny noemde haar zo.
    - ` Lills `, werd vaak door haar vrienden gebruikt.
    - ` Addison `, werd altijd door haar ouders gebruikt.

    Leeftijd:
    Lillian heeft haar leeftijd van negentien bereikt op de 23e september 1995.
    Innerlijk:
    Lillian heeft een opvliegerig karakter. Ze zal snel boos zijn, als iets niet lukt - want deze dame is een pietje precies. Wanneer iets fout gaat, explodeert ze óf ze probeert haar woede in te houden. Ook wanneer ze zelf iets fout doet, word ze op zichzelf boos.Meestal heeft dit intelligente meisje een uitdrukkingsloze blik erop. In haar ogen staan haar gevoelens ook niet beschreven, wat haar behoorlijk angstaanjagend kan maken.
    Toch zal het zo zijn dat je deze meid vriendelijk tegenkomt. Ze is op de eerste indruk wat koeltjes, maar eigenlijk is deze dame erg lief. Voor vrienden en familie heeft ze alles over en ze zou hun nooit te nimmer in de steek laten. Zelfs wanneer het gevaarlijk voor Lillian zelf zou kunnen worden.
    Meestal is ze met haar hoofd helemaal ergens anders en let niet zo erg op, ze denkt namelijk veel na. Lillian zal eerst iets plannen, voordat ze iets uitvoert. Maar wanneer Lillian iets uitvoert, weet ze dat het goed gaat - dat denkt tenminste zij.
    Ze is ook heel erg nieuwsgierig en steekt overal haar neus ergens in. Het is soms ook niet haar bedoeling, maar wanneer ze ergens nieuwsgierig naar is - zal je ook grote vragende ogen tegemoet komen.

    Uiterlijk:
    Lillian heeft eigenlijk een makkelijk uiterlijk, ook om te beschrijven. Ze is ook geen persoon die er lang over doet om voor iets helemaal perfect eruit te zien. Ze is al snel klaar met een outfit en make-up heeft ze helemaal nooit op. Lillian heeft een mooi lichaam en ze ziet er helemaal niet verkeerd uit, maar ze houdt gewoon niet van opmaken of zo een specifieke stijl.
    Met haar 1m70 heeft ze een redelijk gemiddelde lengte. Haar lange benen en haar slanke lichaam maken deze lengte nog mooi. Ze heeft een slank lichaam, maar Lillian is niet mager. Ook haar rondingen zijn zeker te zien, maar ze heeft geen zandloper figuur. Haar figuurtje is mooi en sportief gebouwd. Met haar lange benen zal ze er zeker snel vandoor zijn en ze is ook best lenig. Lillian weet zich goed te verstoppen, wanneer het moet.
    Haar lange, golvende haren en haar felblauwe ogen maken het gehele beeld nog compleet. Haar haren reiken tot over haar borst, maar zijn niet zo lang dat ze tot haar kont reiken. Lillian`s haren hebben een honingblonde kleur en zijn begeven met krullende en golvende lokken. Meestal heeft ze haar - haar los en soms zit er een hoge staart in. Wanneer ze op de vlucht moet slaan, zit er een staart in - want haar haren zouden nog eens in de weg kunnen zitten.
    Haar ogen hebben een aparte, maar mooie kleur. Van wat verder af lijken ze meer op felblauw, maar als je haar ogen van heel dicht bekijkt - zie je de grijze en de groene spikkeltjes erin. Haar smalle neus en haar perzikkleurige lippen laten haar ogen nog meer uitkomen.
    Lillian doet ook geen make-up op, zelfs geen foundation of poeder. Maar eigenlijk hoeft deze meid ook geen make-up en zo blijft haar uiterlijk toch heel erg natuurlijk.

    © Amanda Seyfried.
    Familie:

    × James Carter Jordan. ( 45 )
    × Rosalynn Kate Jordan-Wood. ( 44 )
    × Jace Aaron Jordan. ( 23 )
    × Chris Abel Jordan. ( 20 )
    × Lillian Addison Jordan. ( 19 )

    Lillian is in een grote familie opgegroeid en leerde leven met weinig dingen. Met twee andere, alleen maar, broers had ze af en toe een vermoeiend leventje.Toch houdt ze van haar hele familie. Haar oma, Granny, en haar tante woonden ook in het reusachtige oude landhuis van de familie Jordan.
    Wapens:
    Een keukenmes en een oude baseball slager uit de schuur.
    Extra:
    X.



    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 18:10 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Deze dame is af. ^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Oké, vergeet Darcy. Ik ga een heel ander persoon gebruiken etc.
    Ik ga proberen deze morgen de fixen. Wel wil ik deze persoon gebruiken; 1, 2 , 3. Gewoon omdat hij zo geweldig is ;'D

    En nu ga ik naar bed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.