• † The biggest lie we tell ourselves, is that we are safe †



    Het jaar 2021.
    De derde wereldoorlog begint als een groepje van acht vrienden gaat kamperen in de Australische wildernis. Zij maken de eerste paar dagen van de oorlog niet mee en merken ook niet hoe hun kleine stadje wordt overgenomen door de vijand. Zodra ze terug willen naar hun eigen huis, ontdekken ze wat er is gebeurt. Sommige families zijn afgeslacht, omdat ze zich hebben verzet en andere zijn gevangen genomen. De groep van acht moet ervoor zorgen dat de vijand vertrekt uit hun kleine boerenstadje. Dat gaat niet zonder slag of stoot. Ze moeten leren vechten en leren overleven in de wildernis. De Australische natuur is het enige waar ze nu veilig zijn, aangezien zij er allemaal zijn opgegroeid en de weg beter kennen dan wie dan ook. Met kleine aanvallen proberen ze hun vijand te verslaan.


    Rollen:
    Jongeren:Nog 2 rollen vrij
    - Lilliam Addison Jordan ~ Netzwerk [=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166877&page=5]{1,5}[/url]
    - Rose-ann 'Rosie' Ellery ~ MAYBENOT [=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166877&page=4]{1,4}[/url]
    - Abigail June Grant ~ VladiFerr {1,1}
    - Arabella Lylea George[/pink[ ~ Falahee {1,1}
    - Everest Amilia Goodwin ~ Griever

    - Semen Malin Laton ~ Majikku {1,6}[/url
    - Reth Neville Gideon ~
    Derive {1,2}
    - Eli Nathaniel Walker ~ SocialCasualty {1,5}


    Invullen:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (minimaal 18)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Wapens:
    Extra:



    Regels

    • nee, je personage kan niet opeens geweldig omgaan met een wapen. Dat moet je leren. En ja, je moet zelf aan wapens komen en dit kan alleen op de meest gevaarlijke manieren.
    • Minimaal 200 woorden.
    • We houden het OOC gezellig, eventuele meningsverschillen mogen best uitgepraat worden maar met respect naar elkaar.
    • Tussen haakjes praten als je iets buiten de RPG wilt zeggen, maar natuurlijk open ik ook een praattopic.
    • Minimaal één keer per week iets posten, als het dood loopt is er niets meer aan. Als je, vanwege wat voor reden dan ook, een tijd niet kan posten laat het alsjeblieft weten.
    • Perfecte personages zijn niet toegestaan, geen Mary Sue en Gary Stu.
    • Maximaal 2 personages, één jongen en één meisje.
    • 16+ mag, geef het alsjeblieft wel duidelijk aan zodat mensen die het niet waarderen het kunnen skippen.
    • Laat minstens twee mensen iets posten voordat je weer iets post. Als niemand reageert mag je natuurlijk eerder iets posten.
    • Je reservering blijft 72 uur staan (ook weer met uitzondering, als je maar aangeeft wanneer je je karakter post.)
    • En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Wapens:

    Geweren:
    Krijg je niet zomaar, dit kan je bijvoorbeeld stelen van de vijand of pakken van dode soldaten. Hierdoor moet je sowieso in het vijandelijke gebied komen!!

    Messen:
    Kan je makkelijk uit verlaten keukens halen, maar voor echt goede messen alweer, van de vijand stelen.

    Dingen zoals pijl en boog:
    Dit is iets wat je zelf moet maken waardoor je dus goed met de natuur moet omgaan om een goed werkende pijl en boog te maken!!


    Omgeving: Hier schuilen de jongeren


    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 12:21 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik zet dit straks ook in de beginpost!!

    Wapens:

    Geweren:
    Krijg je niet zomaar, dit kan je bijvoorbeeld stelen van de vijand of pakken van dode soldaten. Hierdoor moet je sowieso in het vijandelijke gebied komen!!

    Messen:
    Kan je makkelijk uit verlaten keukens halen, maar voor echt goede messen alweer, van de vijand stelen.

    Dingen zoals pijl en boog:
    Dit is iets wat je zelf moet maken waardoor je dus goed met de natuur moet omgaan om een goed werkende pijl en boog te maken!!


    "Rebellion's are build on hope"

    Daarbij, deze groep kent elkaar. Iedereen is bevriend etc.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik schrijf me toch uit. Mijn excuses.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Ik schrijf me toch uit. Mijn excuses.


    Is niet erg, beter nu dan later. Hierbij is dus wel een vrouwenrol vrijgekomen of een mannenrol, veel maakt het niet echt uit.


    "Rebellion's are build on hope"

    Cicatrix schreef:
    Ik schrijf me toch uit. Mijn excuses.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Okee, twee rollen. Als er niemand meer bijkomt dan doe ik het naar een groep van zes vrienden. ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    EVEREST AMILIA GOODWIN




          † Naam
    Everest Amilia Goodwin

          † Bijnaam
    Eve – Bijna ieder persoon noemt Everest bij een simpele afkorting van haar naam, namelijk Eve. Zo was ze als kind al genoemd, door familie, vrienden en kennissen - en zo is het ook altijd gebleven. Dit is ook meestal de naam waarmee ze zich aan anderen voorstelt.

    Everest – Haar werkelijke naam is en blijft Everest, een naam die ze tevens zelf gekozen heeft. Haar moeder was een vrij vrijgeestig iemand, waardoor ze op haar 7e verjaardag over haar eigen naam zou mogen beslissen. Ze heeft zich toen simpelweg op geografische kaarten gericht en Everest gekozen, een simpele verwijzing naar de Mt. Everest – waarbij ze als klein meisje altijd van gedroomd heeft om hem te beklimmen. Ze heeft geen enkele spijt van haar keuze, zelfs ondanks de mannelijk bijklank.

          † Leeftijd
    21 – 4 December

          † Innerlijk

    Everest is opgegroeid als het kind van een erg vrijgeestige – sommige zouden zelfs ‘hippie-achtige’ zeggen – moeder, die geloofde in eenheid met de natuur en – boven alles – vrede en goedhartigheid. Echter, omdat ze het in het gezin frequent financieel moeilijk hebben gehad, zit deze opvoeding vaak verborgen achter haar soms harde verschijning – voor mensen die haar niet kennen. Toch blijft ze iemand van grote dromen en een eindeloze verwondering over de wereld, wat ze van haar moeder heeft.
          In een soort wanhoop om haar moeder te helpen, heeft Everest op jonge leeftijd een rol als zakkenroller op zich genomen, een gewoonte die ze tot op de dag van vandaag nog steeds met zich meedraagt – echter in mindere mate. Everest kwam in de stad waar ze vroeger woonde namelijk steeds vaker in de problemen en heeft tevens een strafblad, waardoor haar moeder besloot dat het tijd was om te verhuizen. Zo kwamen ze in het plattelandsdorpje terecht, waar een overheersende rust hangt. Belangrijk is dat Everest het stelen nooit met slechte intenties heeft uitgevoerd, ze deed het enkel wanneer ze dacht dat het nodig was en nam waar ze voldoende mee hadden. Ondanks ze haar moeder daar immens mee teleurgesteld heeft – ze heeft het immers ook lange tijd geheim gehouden – heeft ze het altijd als nodig geacht. Het stelen is een eigenschap van haar bestaan, dat alles behalve bij haar karakter past – behalve bij het feit dat ze volhardend en beschermend is.
          Door deze gebeurtenissen heeft Everest een slechte reputatie gehad in haar oude stad. De waarheid is dat Everest werkelijk veel van haar moeder’s geloof met zich meedraagt. Ze heeft een voorliefde voor de natuur en is werkelijk een goedhartig iemand. Althans, dat wilt ze enorm graag van zichzelf geloven, al heeft ze daar frequent moeite mee. Ze heeft in haar verleden namelijk wel eens mensen gekwetst en doet dat soms nog steeds, iets wat ze zichzelf meer dan kwalijk neemt. Voor haar vrienden is ze een heel ander iemand dan de rest van de wereld denkt. Ze is open, goedhartig en heeft tevens een gevoel voor humor – wat zich vaak speels uit. Toch zal ze altijd als iets ‘rustiger’ beschouwd worden. Dit ook omdat er tegenwoordig thuis erg veel spanning huisde, waardoor ze alles behalve een last wilde zijn en zelfs soms hele dagen niet naar huis ging.
          Waarschijnlijk het meest opvallende aan Everest – voor degenen die haar kennen – is het feit dat ze geluk in zelfs de kleinste dingen kan vinden en zich kan laten verwonderen door zelfs de miniemste verschijning. Op dat vlak is ze immers ook een erg poëtisch iemand. Mensen die een plaatsje in haar hart hebben, zullen tevens een goede vriendin in haar hebben – die ze altijd zal steunen en proberen bijstaan. Everest is een fanatiek lezer, vooral op het vlak van geschiedenisboeken. Ze heeft een passie voor geschiedenis en ieder weet haar te bekoren met een verhaal erover. Zo heeft ze er al een uitgebreide kennis over. Zoals eerder gezegd, is ook natuur erg belangrijk voor haar.
          Sinds de aanvallen, zit Everest constant in tweestrijd met zichzelf. Niet alleen is ze erg angstig over haar moeder – van wie ze niet weet wat ermee gebeurd is – maar ze weet dat haar moeder nooit zou moorden, waardoor ze zelf niet weet of ze het wel kan. Everest zal altijd doen wat nodig is, echter is dit iets wat haar gedachten beheerst. Het blijft haar beangstigen dat mensen tot zulk kwade in staat zijn – en zij zelf misschien ook.


          † Uiterlijk

          † Familie

    Haar moeder – Iris Terryl; Haar moeder is altijd de belangrijkste persoon in haar leven geweest, aangezien ze als enig kind opgegroeid is. Ze hebben het nooit breed gehad – ook omdat haar moeders kunstgalerij nooit erg bekend werd – maar ze herinnert zich zielsveel prachtige momenten, vanwege haar. Haar moeder is haar held, als is ze het niet altijd eens met haar beweegredenen.
    Status: Onbekend; Eve weet niet waar haar moeder is en of ze nog leeft of niet. Wanneer ze het dorp overvielen, was Eve niet thuis. Wanneer ze thuis kwam, was haar moeder al lang weg – waarschijnlijk op zoek naar haar.

    Haar grootouders – Eve houdt zielsveel van haar grootouders, al ziet ze ze niet bijster veel. Meestal praat ze met ze via brieven of skype, maar ze belt ze minstens wekelijks.

          † Wapens

    Het enige wapen wat Eve momenteel heeft is een mes, wat ze uit een keuken gestolen heeft. Andere wapens heeft ze niet en wilt ze momenteel nog niet, al weet ze het belang van zichzelf kunnen beschermen. Echter is ze enorm snel en een erg goede sluiper – een gevolg van haar leven als dief – waardoor ze hoopt zich, voor nu, daarmee te kunnen redden.

          † Extra

    Zoals eerder vernoemd is Eve een erg goede sluiper. Ze is vrij snel en erg behendig in klimmen, snel wegkomen – wat haar goed van pas komt. Ook oriënteren heeft ze aardig onder de knie. Een wapen gebruiken heeft ze dan weer geen enkele ervaring in, waar ze zowel om persoonlijke als praktische redenen moeite mee heeft. Ook vechten is haar bijna geheel vreemd.
    Ze heeft een vreselijke watervrees.


    A girl who wonders.

    Ik moet alleen nog even een uiterlijk en model voor haar vinden, maar dan is ze helemaal klaar. ^^


    A girl who wonders.

    mag ik een meisje reserveren?


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    MAYBENOT schreef:
    mag ik een meisje reserveren?[/quote

    Jaa is goed ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    ze komt zo snel mogelijk c:


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ik maak Arabella vanavond/vannacht af!


    El Diablo.

    Cicatrix schreef:
    Ik schrijf me toch uit. Mijn excuses.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Okay luister,
    er zijn er nu al drie mensen uit gegaan in korte tijd en ik vind het prima, want met mensen die al gelijk weten dat ze toch niet mee kunnen doen schiet ik meer op dan met mensen die daar achter komen tijdens de RPG, maar goed. Wie wil er überhaupt nog mee doen? Want als je nu wilt stoppen vind ik het prima, maar ik wacht nu al een tijdje om dit te openen en opeens mis ik dan toch mensen. Die mensen respecteer ik dan ook geheel in hun privé leven, maar zelf wil ik nu gewoon even wat duidelijkheid. Wilt iedereen deze RPG doorzetten, zoals ik. Of heeft het volgens jullie weinig zin.
    Ik respecteer iedereen zijn/haar keuze volledig, maar ik wil gewoon weten waar ik zelf aan toe ben.


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik een jongen reserveren? Dan begin ik morgen met invullen (:


    Starve the ego, feed the soul.