• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Tyler Kalawai'a || 21

    Ik kijk hem aan en een grijns verschijnt langzaam op mijn lippen. 'In die familie lijkt het me niet slim.. Ik bedoel, je weet hoe die meiden meestal zijn. Die vertellen meestal de volgende dag door wat hun die nacht hebben gedaan. En als ze het aan een van onze andere meiden vertellen, dan hangen wij waarschijnlijk. Je weet hoe ma erover denkt...' zeg ik als ik even heb nagedacht. Daarna kijk ik hem weer aan met een speelse twinkeling in mijn ogen en ik hou mijn hoofd een beetje schuin. 'Maar met een avondje uit kunnen we wel doen.. Dus... Kijken wie het eerst een legale familiemeid heeft en wie ondertussen de meeste op kan pikken bij de avondjes uit? In een club ofzo is het meestal wel makkelijk.' zeg ik. 'Mag ik ook mee?' vraagt Aiden enthousiast en ik kijk hem aan. 'Misschien over een paar jaar..' glimlach ik en ik grinnik zacht als ik zijn pruillipje zie. 'Maar je mag ondertussen naar nana (oma)? Dat is toch ook leuk?' zeg ik en hij begint weer enthousiast te knikken. Ik lach kort en kijk Kaiko weer aan. 'Ik moet echt leren mijn bek te houden..' grinnik ik en neem een laatste slok cola voor ik de beker met een handig boogje in de prullenbak gooi.


    El Diablo.

    Zeke Parker -- 15

    Ik kijk grijnzend naar mijn zus. 'Ik hou ook van jou. Wil je een knuffel?' vraag ik. 'Maar wel als je me niet meer bij mijn volledige naam noemt,' voeg ik eraan toe. Ik draai me om naar Deny. 'Groepsknuffel!" roep ik vrolijk en ik trek haar en Jace in een knuffel.
          'Heel stiekem vinden jullie mij gewoon een geweldige broer en houden jullie ontzettend veel van mij maar durven jullie dat niet te zeggen omdat Ash en Gabby hier ook zijn en jullie ze niet willen kwetsen. Jullie mogen het gewoon zeggen hoor, ik zal het jullie niet kwalijk nemen. Echt niet.' Ik begin ze een beetje te pletten en laat ze dan los. Eigenlijk ben ik totaal niet sterk of sportief, maar ik doe soms iets aan sport. Bij de gymlessen ben ik echter meestal de gene die op wissel staat zodat ik niks hoef te doen.
          'Jacey, als je me voor gek wilt zetten op het strand moet je wel heel erg je best doen, want ik ben nou eenmaal gek en iedereen raakt daar al snel aan gewend. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je van plan bent. Dus bring it on, want mij krijg je niet snel neer.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Finn Parker ~ 13
    Na nog even naar de wc te zijn geweest, sprong ook Finn de auto in en nam plaats bij het raam. Hij had verschrikkelijk veel last van wagenziekte, dus deze rit zou een regelrechte hel worden.
    'Ik ben nu al misselijk,' zei hij dramatisch om vervolgens zijn hoofd op zijn benen te leggen. 'Niet te hard rijden,' mompelde hij tegen zijn moeder.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mele Kai Kalawai'a
    Mele luisterde het gesprek tussen Kaiko en Tyler af. "En natuurlijk kan onze flirt weer niet van de meiden afblijven. Geloof me Ty, de meesten zullen nog minderjarig zijn en niet volwassen.. Jammer voor je. Alhoewel, als ik je leeftijd zou moeten baseren op je gedrag ben jij net zo goed minderjarig, dus kan best. Misschien zit er ook nog wel een leuke jongen bij voor mij," zei Mele grinnikend. Niet veel later trok ze Leilani in een knuffel. "Goodmorning sissie," zei Mele daarna vrolijk. Ze lachte even. Daarna richtte ze zich op Aiden. "Zeg Aiden, vind jij het misschien leuk om je stoute papa te straffen?" vroeg ze aan hem. Aiden schudde zijn hoofd. Mele zuchtte. "Dan doe ik het in mijn eentje," zei Mele en ze pakte een beker, vulde deze met koud water en gooide het over Tyler heen. "Sorry Ty, dagelijkse routine," zei Mele lachend, waarna ze naar beneden vluchtte.


    That is a perfect copy of reality.

    Cillian Jones | 16 |

    Cillian hoorde zijn vader van binnen roepen dat iedereen moest komen. Hij bleef echter zitten, zonder ook maar een beweging te maken. Hij pakte zijn mobiel, plugde zijn oortjes uit zijn zak erin en zette muziek aan. Hij begon mee te zingen en schommelde zichzelf heen en weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Katelynn Williams - Moeder familie Parker
    Ik draai me om naar Finn en kijk hem medelevend aan. Hij heeft altijd al wagenziekte gehad.
          'Probeer je ogen te richten op de horizon. En niet teveel herrie maken, Parkers,' zeg ik met een glimlach. Ik start de motor en begin te rijden. Op de radio klinkt een oude CD van Queen. Mijn muziekstijl is niet veranderd sinds de jaren negentig dus moeten de kinderen het maar doen met de oude muziek. Ik zet de muziek wat zachter zodat Finn er geen last van heeft en concentreer me weer op het rijden. Gelukkig wonen we niet al te ver van het vliegveld, ongeveer een uurtje rijden. Met zeven kinderen in een auto kan heel erg druk worden als ze iets van vier uur dicht op elkaar moeten zitten. Gelukkig hebben we een mini-busje zodat het niet al te dicht op elkaar is, maar nog steeds is het heel druk.
          'Wie heeft er zin in de vakantie?' Ik probeer zo vrolijk mogelijk te doen, misschien is het aanstekelijk. Door de scheiding zijn ze allemaal toch was minder aanhankelijk geworden en nu ik een nieuwe vriend heb is het natuurlijk nog moeilijker voor ze. Ik snap het helemaal, maar ik zou het toch fijn vinden als ze wat meer hun best zouden doen.


    Ik heb ze allemaal even in de auto geplaatst. Ik hoop dat niemand dit erg vindt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leilani Malia Kalawai'a
    Ze rolt even met haar ogen als de jongens over meisjes versieren beginnen. Leilani beantwoord glimlachend de knuffel van Mele, haar oudere zus en tevens ook favoriet familielid. Het was misschien niet te merken, maar Leilani vond het best spannend dat al die mensen in hun huis kwamen slapen. Over een uurtje zou ze vast door de spanning ongelofelijk hyper worden. Ze barst in lachen uit als Tyler een koude laag water over zijn hoofd gegoten krijgt. Uit angst dat dit op een watergevecht uitliep rende ze achter Mele aan. Leilani had echt geen zin in natte kleding.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Tyler Kalawai'a || 21

    'Moet hij jou ook leuk vinden..' zeg ik op een plagerig toontje tegen Mele, zodat ze weet dat het een grapje is. Ik kijk op en grijns breed als ik Aiden nee zie schudden. 'Ha, zie je. Hij staat aan zijn vader's kant.' zeg ik met een knipoog en ik kijk dan weer kort naar mijn telefoon. Opeens voel ik ijskoud water over me heen vallen en mijn mond valt open. 'Dat ga je terug krijgen zusje!' roep ik en ik sta op. Aiden redt zich wel met Kaiko. Ik zie Leilani ook wegrennen en ik lach kort.Ik ren achter de twee aan. Makkelijk til ik Mele op en ik grijns. 'Problem, zusje?' grijns ik en ik trap ondertussen mijn schoenen uit. Vervolgens loop ik naar het water met Mele nog steeds op mijn schouder en loop door tot het aan mijn middel staat. Het maakte voor mij niet veel uit. Ik had toch een zwembroek aan en mijn shirt was al nat. 'Goed ding dat je van water houdt.' grijns ik en laat haar in het water vallen om vervolgens langzaam terug te lopen naar de kant..


    El Diablo.

    Michele Cecile Jones • 19
    Michele liet even een kort glimlachje zien toen Thom zijn arm kort om haar heen sloeg en haar bedankte. Michele mompelde wat naar hem en keek Cillians kant op. Ze zuchtte even en draaide zich toen om. "Heb jij je koffer al in de auto gezet?" vroeg Michele aan hem en ze pakte haar koffer vast, die ze daarna in de auto zette.

    Mele Kai Kalawai'a • 18
    Mele rende het strand over, wetend dat Tyler haar achterna zou komen. Niet veel later had Tyler haar dan ook te pakken. Mele werd omhoog getild en Mele begon te gillen. "Zet me neer! Zet me neer Ty!" riep ze naar hem. Ze begon op zijn rug te slaan. "Zet me nee-heer!" Het maakte niks uit, Tyler bleef doorlopen. Langzaamaan hoorde ze het geluid van de zee dichterbij komen en zag ze water onder haar liggen. Shit. Weer begon Mele te schreeuwen en voordat ze het wist was ze compleet nat. Mele stond met moeite op en keek naar haar doorweekte kleren. Dit zou hij terugkrijgen. Mele begon zich een weg te banen door het water en liep naar Tyler toe, waarna ze hem knuffelde met haar natte lichaam. "Wet hug!" riep Mele blij. Daarna pakte ze Tylers pols vast en duwde ze hem ook het water in. "Don't you dare ever do that again!" riep Mele en ze rende weer weg.


    That is a perfect copy of reality.

    Zwijgend pakte Amber haar koffers, waardoor ze Marcel alleen achter liet. Ze had de ruzie tussen haar broers stilletjes gevolgd, maar zich er wijselijk niet mee bemoeit. Ze had daar nu gewoon totaal geen zin in.
    Nadat ze haar koffers had ingeladen, liep ze weer terug naar binnen, naar Marcel. Eenmaal aangekomen tilde ze hem rustig op en droeg ze hem naar de auto. Waarschijnlijk begreep hij nu wel dat ze gingen.

    [Wordt Marcel nou gespeeld of niet?]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Cillian Jones | 16 |

    Hij zag Amber haar koffer naar de auto brengen. Ze gingen dus bijna weg. Terwijl hij zijn oortjes met muziek in hielt, liep hij zingend naar binnen. Hij wilde even met niemand praten en maakte dat zo duidelijk. Terwijl hij zong pakte hij zijn koffer op en bracht deze naar de auto. Vervolgens liep hij terug het huis in en ging weer op de eettafel zitten, wachten tot ze zouden vertrekken. Nog altijd zong hij mee met de muziek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tyler Kalawai'a || 21

    'Ga weg joh, je plakt!' grijns ik. Al snel voel ik me weer in het water vallen en ik kom snel weer omhoog. 'Je vraagt erom!' roep ik en ik loop snel achter haar aan. Ik neem haar weer mee verder de zee in en gooi haar dan weer erin. Ik grijns even en voor ze boven is loop ik snel weg. Eenmaal aan de kant doe ik snel mijn shirt uit dat nu aan mijn lichaam plakt en ik leg het over een hek heen. 'Heerlijk..' lach ik ietswat sarcastisch en ik veeg mijn haar wat naar achter. Daarna loop ik naar de kant en ik grijns kort naar Mele. 'Vind je niet dat Leilani er iets te... Droog uitziet?' grijns ik en ik kijk even haar kant op voor ik me weer naar Mele keer..


    El Diablo.

    Mele Kai Kalawai'a • 18
    Tyler en Mele raakten in een soort gooi je broer/zus in het water-gevecht en al snel lag Mele weer in het water. Toen Mele eruit was stond Tyler bij de kant. "Hm, je hebt gelijk, laten we haar ook even een lekkere, plakkige, natte knuffel gaan geven," zei Mele lachend. "Want ik denk niet dat ze een duik in de zee heel erg gaat appreciëren," zei Mele daarna. "Maar daarvoor moet jij nat zijn, met een nat shirt, dus hup, trek dat shirt van je aan en spring daarna nog een keer met mij het water in, dan wordt Ley goed nat," zei Mele grinnikend.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Kalawai'a || 21

    Ik grijns en loop weer terug naar het hek. Snel trek ik het shirt aan en mijn gezicht betrekt even als ik het aan mijn huid voel plakken. Ik ren snel terug en duik dan het water in om na een paar seconden weer boven te komen. 'Let's go.....' zeg ik als ik lang Mele loop en ik loop naar Leilani. 'Zusje!' roep ik grijnzend en ik loop met grote passen op haar af. 'Family hug!' grijns ik en trek haar in een knuffel. 'Mele, kom erbij!' lach ik en ik negeer de mensen die raar opkijken maar ook lachen. Ach, ze waren het vast wel gewend...


    El Diablo.

    Leilani Malia Kalawai'a
    "Oh my god - nee!" Riep Leilani geschrokken. Ze probeerde nog weg te komen, maar het was al te laat. Tyler trok haar in een vieze, natte, plakkerige knuffel. "Gedver." Zei ze, terwijl ze een quasi-walgende blik trok.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 22:46 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )