• De uitleg heb ik overgenomen van Raisei uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Raisei.







    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal


    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain |
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K




    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1


    De andere links komen zo (':

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:07 ]


    comfort in c h a o s

    Ik heb net een nieuw personage in het verhaal gegooid en ik vind hem echt geweldig :3 Het probleem is dat ik hem over twee hoofdstukken moet gaan vermoorden D:


    -

    In een half uurtje kwam ik met 348 woorden. Ik vind het knap van mezelf aangezien dit een vrij irritant eerste hoofdstuk is. Ik moet zorgen dat alles duidelijk blijft zonder dat het te langdradig wordt :'D
    Mijn laatste zin:
    Just like it was unusual for an Alpha to work in a small store and not be something big like a lawyer or businessman.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Net 1571 woorden geschreven, waardoor ik op een totaal zit van 7872.
    Mijn laatste zin: Ik moet afscheid nemen van de Fabian om wie ik geef en de nieuwe Fabian, een haatdragende jongen met een gebroken hart, accepteren, maar dat is een taak die op dit moment wel onmogelijk lijkt.


    Take risks and conquer your fears.

    Dunedain schreef:
    Ik heb net een nieuw personage in het verhaal gegooid en ik vind hem echt geweldig :3 Het probleem is dat ik hem over twee hoofdstukken moet gaan vermoorden D:

    I know the feeling haha, it sucks


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb er wat koffie bijgepakt en nu weer aan het schrijven. Ik heb nu 3K, maar eigenlijk wil ik vandaag de 5K halen :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Ik heb er wat koffie bijgepakt en nu weer aan het schrijven. Ik heb nu 3K, maar eigenlijk wil ik vandaag de 5K halen :')


    Dat is ook mijn doel voor vandaag, maar ik moet nu eerst mijn verslag afkrijgen. Waarschijnlijk kan ik vanavond rond acht uur pas weer schrijven. :c


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hé, mijn doel is ook 5k. (: Dat lijkt zo'n mooi rond getal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga voor 4K vandaag, wordt al moeilijk genoeg. Behoorlijk druk weekend momenteel.

    Iemand zin in een word war om 16u30?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Ik ga voor 4K vandaag, wordt al moeilijk genoeg. Behoorlijk druk weekend momenteel.

    Iemand zin in een word war om 16u30?


    Ja, ik! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pff... Ik zit zo vast met het plot :') Ik heb een heel belangrijk detail over het hoofd gezien tijdens het uitwerken, waardoor het nu niet meer klopt. Nu maar weer opnieuw gaan plotten


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Square schreef:
    (...)

    Ja, ik! (:


    Ik ook wel!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik ga ook voor 5000 (of meer als dat lukt, hoef nog maar ongeveer 300 woorden ofzo). Ben wel voor 16.30! Nu even gezond mandarijn en granaatappel eten en dan kan ik er weer tegen aan.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eloquentiae schreef:
    Pff... Ik zit zo vast met het plot :') Ik heb een heel belangrijk detail over het hoofd gezien tijdens het uitwerken, waardoor het nu niet meer klopt. Nu maar weer opnieuw gaan plotten


    Je bent niet de enige wiens plot nog wat werk nodig heeft, haha. Ik heb een begin en een vaag idee van een midden, maar dan is er een groot gat voor het einde. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige wiens plot nog wat werk nodig heeft, haha. Ik heb een begin en een vaag idee van een midden, maar dan is er een groot gat voor het einde. :'D


    Ik heb een soort overzicht gemaakt van alle personages en wat ik daarvan weet, om daarmee wat te bedenken :') Als ik alles van tevoren ga uitwerken, ga ik het na een tijdje niet meer leuk vinden omdat er dan te weinig verrassingen zijn.
    Maar nu begin ik weer een idee te krijgen. Er ontbreekt alleen nog een naam voor de ouders


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    katl1 schreef:
    Ik ga voor 4K vandaag, wordt al moeilijk genoeg. Behoorlijk druk weekend momenteel.

    Iemand zin in een word war om 16u30?


    Ik wel.

    Square schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige wiens plot nog wat werk nodig heeft, haha. Ik heb een begin en een vaag idee van een midden, maar dan is er een groot gat voor het einde. :'D


    Ik heb een begin, een soort vaag idee van een middenstuk en nog niets van een einde :')


    -