• De uitleg heb ik overgenomen van Raisei uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Raisei.







    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal


    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain |
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K




    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1


    De andere links komen zo (':

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:07 ]


    comfort in c h a o s

    Wiarda schreef:
    (...)
    High fiiiiive. :'D Momenteel kan ik hoogstens een of twee zinnen compleet out-of-context laten zien, maar daar blijft het absoluut bij.


    Precies, ik ben ook helemaal niet zo bezig met hoe een personage ergens precies op reageert :') Meer van: oh, die is erg trots, dus die wordt snel chagrijnig van spottende grappen. Maar het is zo slecht!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ampersand schreef:
    (...)

    Is het een nieuwe variant op het verhaal Limbo waar je al aan schreef?


    Yep hehe.


    i put the fun in funeral

    Yush, ik sluit vandaag af met 4153 woorden. ^^ Ik probeer iedere dag 2K te schrijven, dus ik loop heerlijk op schema.
    Mijn laatste zin: Maar er was niets wat ik kon doen aan de kettingen van mijn onderbewustzijn.
    Yeah, ik ben heel dramatisch, ik weet het, laat me, ik hou van dramatisch schrijven. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ambidexter schreef:
    Square ik ben nu echt benieuwt naar jouw verhaal, :9~


    Scribe schreef:
    (...)

    Haha. Ik ook. (:


    Haha, mooi. :Y)

    Maar voorlopig sluit ik me aan bij de mensen die hun verhaal nog niet zouden durven te laten zien. :') Losse zinnen zijn prima, maar er is nu te veel dialoog en te grote blokken beschrijvingen. Oh, en het begin klopt na nauwelijks 4k al niet meer met het punt waar ik nu ben, want de opa van de hoofdpersoon is op een bepaald moment naar huis gegaan en ligt nu plotseling toch weer in het ziekenhuis. Maar hé, daarvoor is december.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb de proloog en hoofdstuk één af ^^
    Het zal zeker geen boek zijn om uit te geven, maar meer een verhaal voor op Quizlet (ook al schrijf ik het in het Engels). Het eerste hoofdstuk bestaat uit slecht twee en een beetje pagina's :'D Alleen dit was het perfecte moment om het hoofdstuk te stoppen, ah well ^^
    Ik moet echter wel aankomende week een inhaalslag gaan doen. Ik zit nu nog net onder de 2K

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 22:35 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja hè? Maar dat had ik bij de vorige NaNoWriMo ook. Hele pagina's typen zonnder dat er daadwerkelijk wat gebeurd. Ik kreeg het zel fs voorelkaar om +- 500 woorden te schrijven over mijn hoofdpersonage te schrijven, tereijl ze ondrr de douche stond. ;D

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 22:41 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zit bijna op de 20K voor mijn SOTY verhaal, nog 30K te gaan :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb nu een proloog, hoofdstuk een en ik zit halverwege hoofdstuk twee. Het verhaal loopt tot nu nog wel redelijk, maar ik moet later alles nog wel editen, zodat het allemaal net iets soepeler loopt en ik de foutjes eruit kan halen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Een deel van mijn verhaal staat trouwens op Q, so if you're interested: click.

    Feedback is heel erg welkom!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 22:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yay, vanavond 3388 woorden geschreven. :Y) Mijn teller staat nu op 4285 ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Lizor schreef:
    Een deel van mijn verhaal staat trouwens op Q, so if you're interested: click.

    Feedback is heel erg welkom!


    Ik ben er al (een hele tijd) op geabonneerd. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik sluit vandaag af met 2815 woorden, bijna helemaal op schema weer, dus vind ik helemaal niet zo verkeerd. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Oké, vijfduizend woorden op de tweede dag gaat 'm niet meer worden, want dan moet ik nog duizend binnen een kwartier. :') Maar misschien vannacht nog wel. Als iemand zin heeft in een wordwar - ik ben nog wakker.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb de 4K op de tweede dag gehaald. Nu ga ik nog proberen een hoofdstukje af te ronden, en dan slapen.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Loop nog steeds 1k achter :'D. Hopelijk gaat het schrijven doordeweeks beter.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.