• De uitleg heb ik overgenomen van Raisei uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Raisei.







    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal


    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain |
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K




    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1


    De andere links komen zo (':

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:07 ]


    comfort in c h a o s

    Woot, inmiddels alweer op 8.692. Dus nog ongeveer 1,5K tot de 10K :Y)
    Ik hoop dat ik het vandaag ga halen, want ik heb nog meer te doen dan ik dacht x'D

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 11:33 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga trouwens voor ongeveer 15k. Ik was Soothsayer ;3


    26 - 02 - '16

    Ik heb nog nooit aan NaNoWriMo meegedaan, maar ik wil wel iets vragen aan de mensen die dat wel doen. Hebben jullie echt het gevoel dat je hierdoor minder snel opgeeft met schrijven? Want ik zit zelf met het probleem dat ik het schrijven op de lange baan ga schuiven en het uitstel, waardoor ik steeds minder inspiratie overhoud.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 11:40 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gannicus schreef:
    Ik heb nog nooit aan NaNoWriMo meegedaan, maar ik wil wel iets vragen aan de mensen die dat wel doen. Hebben jullie echt het gevoel dat je hierdoor minder snel opgeeft met schrijven? Want ik zit zelf met het probleem dat ik het schrijven op de lange baan ga schuiven en het uitstel, waardoor ik steeds minder inspiratie overhoud.


    Tot nu toe heb ik dat gevoel wel, ja, maar het is voor mij ook de eerste keer. Ik doe nu vooral mee omdat ik een bepaald verhaal op de lange baan aan het schuiven was (ik schreef nog wel aan andere verder) dat net behoorlijk belangrijk voor me is. En als ik het nu niet doe, heb ik geen idee wanneer ik er wel tijd voor zou hebben. Zeker omdat ik dit jaar erg weinig school heb


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Gannicus schreef:
    Ik heb nog nooit aan NaNoWriMo meegedaan, maar ik wil wel iets vragen aan de mensen die dat wel doen. Hebben jullie echt het gevoel dat je hierdoor minder snel opgeeft met schrijven? Want ik zit zelf met het probleem dat ik het schrijven op de lange baan ga schuiven en het uitstel, waardoor ik steeds minder inspiratie overhoud.


    Ja, ik doe hier aan mee om gemotiveerd te blijven. Zo lukt het schrijven altijd beter.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 11:54 ]


    16 - 09 - '17

    katl1 schreef:
    (...)

    Tot nu toe heb ik dat gevoel wel, ja, maar het is voor mij ook de eerste keer. Ik doe nu vooral mee omdat ik een bepaald verhaal op de lange baan aan het schuiven was (ik schreef nog wel aan andere verder) dat net behoorlijk belangrijk voor me is. En als ik het nu niet doe, heb ik geen idee wanneer ik er wel tijd voor zou hebben. Zeker omdat ik dit jaar erg weinig school heb


    Ik doe mee met een samensmelting van twee oude Q verhalen als een soort test om te kijken of dit werkt en tot nu toe gaat het goed. Als het werkt, betekent dat dat ik voor het eerst een verhaal op Q af ga schrijven ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Gannicus schreef:
    Ik heb nog nooit aan NaNoWriMo meegedaan, maar ik wil wel iets vragen aan de mensen die dat wel doen. Hebben jullie echt het gevoel dat je hierdoor minder snel opgeeft met schrijven? Want ik zit zelf met het probleem dat ik het schrijven op de lange baan ga schuiven en het uitstel, waardoor ik steeds minder inspiratie overhoud.


    Ja, dit is voor mij precies de reden waarom ik meedoe aan NaNoWriMo. Ik ben echt zo iemand die maandenlang niet kan schrijven en mezelf echt moet dwingen om te beginnen, maar als ik dan eenmaal ben begonnen, kan ik hele lange periodes elke dag schrijven. En NaNo is voor mij net zo'n duwtje in de rug dat ervoor zorgt dat ik ga schrijven.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gannicus schreef:
    Ik heb nog nooit aan NaNoWriMo meegedaan, maar ik wil wel iets vragen aan de mensen die dat wel doen. Hebben jullie echt het gevoel dat je hierdoor minder snel opgeeft met schrijven? Want ik zit zelf met het probleem dat ik het schrijven op de lange baan ga schuiven en het uitstel, waardoor ik steeds minder inspiratie overhoud.


    Ik heb dat gevoel wel ja. Normaal gesproken houd ik snel op met mijn verhalen voordat ze überhaupt op gang gekomen zijn omdat ik het begin te saai vind om te schrijven of juist alleen maar losse stukjes schrijf van de spannende gebeurtenissen die ik onmogelijk in het grote geheel gepropt krijg. Met NaNo dwing ik mezelf min of meer om door te schrijven en heb ik ook meer motivatie.
    Daarbij kreeg ik op de laatste dag van september mijn idee, maar doordat ik heel oktober lang moest wachten tot NaNo eindelijk begon, heb ik het hele verhaal een stuk beter uitgewerkt, waardoor ik (hopelijk) minder snel vast ga lopen.


    -

    Sablier schreef:
    (...)

    Ja, dit is voor mij precies de reden waarom ik meedoe aan NaNoWriMo. Ik ben echt zo iemand die maandenlang niet kan schrijven en mezelf echt moet dwingen om te beginnen, maar als ik dan eenmaal ben begonnen, kan ik hele lange periodes elke dag schrijven. En NaNo is voor mij net zo'n duwtje in de rug dat ervoor zorgt dat ik ga schrijven.

    ^ zelfde geldt voor mij (:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 12:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gannicus schreef:
    Ik heb nog nooit aan NaNoWriMo meegedaan, maar ik wil wel iets vragen aan de mensen die dat wel doen. Hebben jullie echt het gevoel dat je hierdoor minder snel opgeeft met schrijven? Want ik zit zelf met het probleem dat ik het schrijven op de lange baan ga schuiven en het uitstel, waardoor ik steeds minder inspiratie overhoud.

    Ik had telkens "geen" tijd voor mijn verhaal en ik schoof het telkens ook op. Ik dwing mezelf om mijn verhaal af te maken en stiekem heb ik eigenlijk wel inspiratie, ik moet alleen even graven. Ik heb gemerkt: als je jezelf niet dwingt om te schrijven, dan kan die inspiratie steeds moeilijker naar boven komen. Ik heb af en toe al mijn momentjes gehad dat ik even met mijn handen in mijn haar zat van: "Ehhhh, en toen weet ik even niet meer wat ik moet schrijven." Dan nam ik gewoon even een pauze en even later kwam het weer. ^^
    Er staat gewoon voor jezelf een stok achter de deur, want je móet zoveel woorden geschreven hebben voor het einde van de maand. Tenminste, als je jezelf die motivatie kan geven, want het blijft je eigen keus.
    Het is voor de eerste keer, maar ik ervaar het zo echt.

    Wat trouwens ook heel fijn is, is dat men hier op Q elkaar steunt om je doel te behalen en ik zie gewoon dat iedereen het oprecht rot vond dat bijvoorbeeld Lizor (ik weet niet hoe je heet) een stukje van haar verhaal kwijt was (ik noem maar een voorbeeld). Je leeft mee en je steunt elkaar en dat motiveert mij ook nog eens. ^^

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 12:26 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gannicus schreef:
    Ik heb nog nooit aan NaNoWriMo meegedaan, maar ik wil wel iets vragen aan de mensen die dat wel doen. Hebben jullie echt het gevoel dat je hierdoor minder snel opgeeft met schrijven? Want ik zit zelf met het probleem dat ik het schrijven op de lange baan ga schuiven en het uitstel, waardoor ik steeds minder inspiratie overhoud.


    Ik doe nu voor de vierde keer mee, en dat is inderdaad een groot deel van de reden daarvoor. In een gemiddelde maand krijg ik écht geen 50k getypt, waarschijnlijk niet eens de helft daarvan, zelfs als ik minder lui ben dan ik sinds het begin van dit jaar was. Het is gewoon heel prettig om dat een keer wel te doen, zelfs al kost het wat moeite, want dan weet je dat je het kúnt en dat het wel degelijk mogelijk is.
    Plus dat het altijd heel gezellig is om zoiets met een grote groep mensen te doen, want dat is toch weer eens iets anders dan in je eentje aan verhalen werken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Iemand een wordwar om 15:00?


    -

    Ik raak nu al te emotioneel geïnvesteerd in een van mijn characters, terwijl hij het juist heel erg moeilijk gaat hebben in het verhaal. Moederlijke gevoelens hier D:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik voeg een tweede story toe aan mijn nanowrimo. Ik ga dus aan twee stories werken, om zoveel mogelijk inspiratie te krijgen ;3

    Hatefully ever after wordt mijn tweede story.


    26 - 02 - '16

    Dunedain schreef:
    Iemand een wordwar om 15:00?


    Ik doe mee. ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    Edit: Nieuw topic hier.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 14:30 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan