• De uitleg heb ik overgenomen van Raisei uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Raisei.







    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal


    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain |
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K




    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1


    De andere links komen zo (':

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:07 ]


    comfort in c h a o s

    Ik heb nu een begin, ik weet dat er in in het midden iets moet gebeuren, maar de rest is nog allemaal raadselachtig.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb een doodsaai begin, dan een aantal gebeurtenissen in het midden en dan een einde. Soort van. Het is allemaal super vaag. :')

    Maar ik ga ook meedoen om er vandaag nog 5K uit te krijgen, dus succes allemaal!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ennn start. Schrijf ze! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Count me in? (: Mijn username op nanowrimo is bonfire en heb nog geen titel :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben jaloers op jullie. Ik wil ook schrijven, maar dat mag niet van mijzelf. Ik heb bijna mijn stageverslag af en dan moet ik nog een Nederlands map maken. Morgenochtend maak ik burgerschap wel. lol. Door het examen heb ik alles uitgesteld tot op het allerlaatste moment. Morgen moet ik alles inleveren. ;D
    (Maar die 5k wil ik nog wel halen, vandaag. Desnoods schrijf ik tot middernacht door.)

    En zo te zien hebben jullie allemaal een goed begin! Ga zo door. (:






    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 17:27 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zit nu op 5754, dus ik heb net 1037 woorden geschreven.

    Laatste zin: Het kon hem niet schelen, hij vroeg zich af of de gebouwen ook konden voelen dat hij zo graag naar hen keek en probeerde zich voor te stellen hoe het er binnen uitzag en liever nog wat voor levens de inwoners hadden.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Welgeteld 47 woorden. Woooh. :') Dat wordt vanavond nog even doorschrijven.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    635 woorden geschreven :') Ik werd continue afgeleid en moest weer een heel stuk opnieuw schrijven, maar het is tenminste iets. En ik heb nu meer dan 3K, yay ^.^
    Mijn laatste zin: Nim wilde haar handen laten zien om op die manier een negatief antwoord te bevestigen, maar hield in plaats daarvan haar handen stevig om het heft van haar mes geklemd.


    -

    1572 woorden tijdens de war, niet slecht :) Zit nu in totaal op 3375.
    Laatste zin: De dienstmeid schok ondanks het schokken van de koets behoorlijk handig een glas koel vruchtensap in en overhandigde het aan prinses Audrea.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik had de concentratie van een pinda, maar ik heb nu wel 4K. Met de laatste zin: Het liefst wil ik het terugspoelen en iets aardigs antwoorden, maar wie zou daar uiteindelijk beter van worden?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik ben twintig minuten geleden al gestopt, maar ik heb 948 woorden geschreven. ^^
    Mijn laatste zin: Ik gaf Bob niet de kans zijn mond te openen. “Hij is een engel.” Daar hebben we Bob de engel. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ben twintig minuten geleden al gestopt, maar ik heb 948 woorden geschreven. ^^
    Mijn laatste zin: Ik gaf Bob niet de kans zijn mond te openen. “Hij is een engel.” Daar hebben we Bob de engel. :')


    Bob is echt een geweldige engelennaam :') En het is weer eens wat anders dan het eeuwige Gabriël.


    -

    Ugh. Vandaag maar een 1.400 tal woorden geschreven. Maar ik was serieus slecht gezind en dan krijg ik geen woord op papie.


    Ex astris, sciencia

    Ik zit nu op 5100 woorden. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Square schreef:
    Ik ben twintig minuten geleden al gestopt, maar ik heb 948 woorden geschreven. ^^
    Mijn laatste zin: Ik gaf Bob niet de kans zijn mond te openen. “Hij is een engel.” Daar hebben we Bob de engel. :')

    8D Booooob!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.