• De uitleg heb ik overgenomen van Raisei uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Raisei.







    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal


    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain |
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K




    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1


    De andere links komen zo (':

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:07 ]


    comfort in c h a o s

    Precies 5400 woorden, met als laatste zin: “Ik ben blij dat je het zelf ook door hebt,” zei Angelique, met een geamuseerde toon in haar stem. “Valentijn is er niks bij.”

    En des te langer ik doorga, des te minder subtiel ik word in mijn verhaal. :') Ik geloof dat dat editen nog best tot maart zou kunnen duren op deze manier. Gosh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pffff ik wil nog aan de 6K komen vandaag en daarvoor moet ik nog 720 woorden schrijven, maar er komt niks meer. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wiarda schreef:
    Precies 5400 woorden, met als laatste zin: “Ik ben blij dat je het zelf ook door hebt,” zei Angelique, met een geamuseerde toon in haar stem. “Valentijn is er niks bij.”

    En des te langer ik doorga, des te minder subtiel ik word in mijn verhaal. :') Ik geloof dat dat editen nog best tot maart zou kunnen duren op deze manier. Gosh.


    Wat bedoel je met minder subtiel? Oppervakkig?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zit nu op 6,7K en ben nu op een punt dat ik nog uren door kan gaan :') Dus dat ga ik ook zeker doen!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Bam, vandaag 3.566 woorden geschreven en de teller staat nu op 7.851 *O*
    Morgen wil ik het liefste de 10K behalen :Y)
    Ohja, glad vergeten te zeggen, maar mijn doel is gewoon 50K ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    Bam, vandaag 3.566 woorden geschreven en de teller staat nu op 7.851 *O*
    Morgen wil ik het liefste de 10K behalen :Y)
    Ohja, glad vergeten te zeggen, maar mijn doel is gewoon 50K ^^


    Succes morgen! Dat is bijna 3k. (:
    (Ik heb morgen en overmorgen stage van 9-18. Ik mag überhaupt hopen dat ik het red. )


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Succes morgen! Dat is bijna 3k. (:
    (Ik heb morgen en overmorgen stage van 9-18. Ik mag überhaupt hopen dat ik het red. )

    Nouja, ik heb vandaag al meer dan 3K geschreven, dus dat moet lukken. Ik moet alleen even kijken met werk. Ik heb máár twee bijlesuurtjes, maar die moet ik allebei voorbereiden met veel spul, want ze hebben allebei bijna een toets. Ik heb alleen mijn verhaal ook op Q staan en ik heb een afspraak met mezelf gemaakt dat ik altijd nóg een hoofdstuk op voorraad heb staan als ik de delen van het hoofdstuk ervoor ga activeren. Ik heb nu dus hoofdstuk zeven af, maar ik mag die delen pas gaan activeren als ik hoofdstuk acht af heb. Zo heb ik altijd nog een voorraadje. Alleen ik wil mijn lezers niet te lang laten wachten, dus ik wil zo snel mogelijk hoofdstuk acht afschrijven en ik heb er ook de nodige inspiratie voor, dus. ^^
    Jij ook succes alvast!


    Deep inside, I've never felt alive

    5007 woorden, dus ik heb het gehaald, yesh c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Scribe schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met minder subtiel? Oppervakkig?

    Niet heel erg, want mijn begin is nou eenmaal oppervlakkig. Het was mijn bedoeling om de toekomstige 'love interest' van de hoofdpersoon rustig te introduceren en die relatie heel langzaam op te bouwen, maar na een halfuur elkaar gekend te hebben zijn ze al heel kalm elkaars borsten aan het complimenteren. :') Als grapje, maar toch. Iets minder subtiel opgebouwd dan ik had gewild.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik had om 12uur de 6K willen worden, maar het is toch ietsje later geworden. Afin, ik rond vannacht af op 6403 woorden
    Laatste zinnen: “Zoals u wilt, majesteit”, zei ze zacht. Ze besefte dat protesteren geen zin had. De koning had besloten. Het tweede besluit dat haar leven zou veranderen op een manier die ze hem waarschijnlijk nooit zou kunnen vergeven.
    “Je kunt gaan”, zei hij kalm. Lizzie stond op, maakte een buiging en liep de troonzaal uit.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Aan de ene kant ben ik nog veel te wakker en heb ik nu wel zin om te schrijven, maar aan de andere kant weet ik vrij zeker dat ik een heel stomme manier zou vinden om een Glow Cloud of een verwijzing naar een verboden Dog Park in mijn verhaal te verwerken als ik er nu mee bezig ga. Ik ben nog helemaal in een Welcome to Night Vale stemming. De vraag is dus of ik dat wil riskeren. :'D



    Wiarda schreef:
    (...)
    Niet heel erg, want mijn begin is nou eenmaal oppervlakkig. Het was mijn bedoeling om de toekomstige 'love interest' van de hoofdpersoon rustig te introduceren en die relatie heel langzaam op te bouwen, maar na een halfuur elkaar gekend te hebben zijn ze al heel kalm elkaars borsten aan het complimenteren. :') Als grapje, maar toch. Iets minder subtiel opgebouwd dan ik had gewild.


    Ik wed dat er best mensen zijn die dat zouden lezen en nog steeds op de hetero liefdesinteresse zouden wachten. No worries. :')

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 1:41 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Niet heel erg, want mijn begin is nou eenmaal oppervlakkig. Het was mijn bedoeling om de toekomstige 'love interest' van de hoofdpersoon rustig te introduceren en die relatie heel langzaam op te bouwen, maar na een halfuur elkaar gekend te hebben zijn ze al heel kalm elkaars borsten aan het complimenteren. :') Als grapje, maar toch. Iets minder subtiel opgebouwd dan ik had gewild.


    Oh zo. Haha. Een grapje zo nu en dan moet kunnen toch? Ik denk dat iedereen nog wel op de eerste zoen zit te wachten. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik besefte me trouwens opeens dat ik mijn wordgoal voor vandaag nog niet eens had. Ik moet nog 600 woorden. Lang leve 'een over het algemeen vroege vogel zijn en altijd vroeg wakker worden.' Nu snel nog even bijschrijven en hopelijk haal ik dan vanavond die 8 k. Het scheelt dat ik niet zo veel reistijd bij mijn stage heb, als met school. :D


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben ook iets te vroeg wakker, omdat ik de verkeerde trein in mijn hoofd had zitten dus ik ga straks ook nog lekker even schrijven en proberen voor te lopen. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Nouja, ik heb vandaag al meer dan 3K geschreven, dus dat moet lukken. Ik moet alleen even kijken met werk. Ik heb máár twee bijlesuurtjes, maar die moet ik allebei voorbereiden met veel spul, want ze hebben allebei bijna een toets. Ik heb alleen mijn verhaal ook op Q staan en ik heb een afspraak met mezelf gemaakt dat ik altijd nóg een hoofdstuk op voorraad heb staan als ik de delen van het hoofdstuk ervoor ga activeren. Ik heb nu dus hoofdstuk zeven af, maar ik mag die delen pas gaan activeren als ik hoofdstuk acht af heb. Zo heb ik altijd nog een voorraadje. Alleen ik wil mijn lezers niet te lang laten wachten, dus ik wil zo snel mogelijk hoofdstuk acht afschrijven en ik heb er ook de nodige inspiratie voor, dus. ^^
    Jij ook succes alvast!


    Oeh ^^ Gelukkig heeft deze reactie plaatsende lezer best geduld c;


    Happy Birthday my Potter!