• De uitleg heb ik overgenomen van Raisei uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Raisei.







    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal


    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain |
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K




    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1


    De andere links komen zo (':

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:07 ]


    comfort in c h a o s

    Ik heb binnenkort een bio en Latijn SE, waar ik nu voor moet leren. Hopelijk kan ik zo nog even schrijven :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik stop met 6057 woorden. Mijn doel voor vandaag is bereikt. (:

    Met als laatste zin:
    ‘Mijn naam is Anine. Wil je wat thee om bij te komen van de schrik?’ ze glimlachte naar me.

    (Ze heeft net te horen gekregen dat haar zus en diens verloofde de doodstraf krijgen, omdat ze ongehuwd zwanger is.)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ohja, mijn laatste zin: ‘Als jij zelf gaat, dan duurt het waarschijnlijk nog een paar uur. Wat doe je toch telkens in de stad? Je had toch kunnen zeggen dat je wegging. God als je eens wist hoeveel zorgen we ons over je hebben gemaakt. Soms denk ik dat je je absoluut niet bewust bent van de gevolgen van je daden. Blijf in het park, Christian en papa halen je nu op,’ zei ze in een teug.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:39 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik moet dringend nog een keer reageren, mijn verhaal noemt "Magic Valley" en ik ga voor de 50K.

    Ik zit nu op 4569, wat betekent dat ik nu officieel een klein beetje achterloop, aangezien ik vandaag waarschijnlijk niet meer zal kunnen schrijven. :c Maar morgen is een nieuwe dag, dus ik haal die achterstand hopelijk nog wel weer in. (:
    Mijn laatste zin is niet erg interessant dit keer: “Ik vrees dat ik jullie niet kan helpen.”


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb bijna 2K which means I need about 3000 more words and I have the amount I need for today :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    Ik heb bijna 2K which means I need about 3000 more words and I have the amount I need for today :'D


    Ah joh, makkie. :Y)
    Nee, maar serieus, je kunt het wel. 3k achterstand op de derde dag is niets als je het over het grote geheel bekijkt. Je komt er wel. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maovesa schreef:
    Ik heb bijna 2K which means I need about 3000 more words and I have the amount I need for today :'D


    Ik moet ook nog ongeveer 3k vandaag. High five!


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Ik moet ook nog ongeveer 3k vandaag. High five!

    High five!

    Square schreef:
    (...)

    Ah joh, makkie. :Y)
    Nee, maar serieus, je kunt het wel. 3k achterstand op de derde dag is niets als je het over het grote geheel bekijkt. Je komt er wel. *O*

    Klopt, gelukkig ben ik vrijdag ook vrij dus mag ik dan nog een achterstand hebben dan kan ik die dag besteden aan bijschrijven. Ik moet pas om 16.30 ergens zijn (werk) en dat is voor maar een paar uurtjes :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mag ik vragen naar welke muziek jullie eigenlijk luisteren tijdens het schrijven?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    Mag ik vragen naar welke muziek jullie eigenlijk luisteren tijdens het schrijven?

    Klassieke piano muziek of gewoon een random lijst op Spotify, meestal gewoon chill muziek zoals Douwe Bob, Ed Sheeran etc.

    Iemand voor een word war om 5 uur?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Maovesa schreef:
    Mag ik vragen naar welke muziek jullie eigenlijk luisteren tijdens het schrijven?


    Ik zoek altijd op youtube op Epic Music en dan een random afspeellijst. Naar muziek met gezang kan ik echt niet luisteren, want dan zit ik uiteindelijk harder mee te zingen dan te schrijven :')

    Lizor schreef:
    (...)
    Klassieke piano muziek of gewoon een random lijst op Spotify, meestal gewoon chill muziek zoals Douwe Bob, Ed Sheeran etc.

    Iemand voor een word war om 5 uur?


    Ik wil wel meedoen.


    -

    Lizor schreef:
    (...)
    Klassieke piano muziek of gewoon een random lijst op Spotify, meestal gewoon chill muziek zoals Douwe Bob, Ed Sheeran etc.

    Iemand voor een word war om 5 uur?

    Me! ^^
    Ik luister naar een playlist die ik iets van drie, vier jaar geleden al heb gemaakt vol instrumental music :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    Mag ik vragen naar welke muziek jullie eigenlijk luisteren tijdens het schrijven?


    Instrumentale muziek. Bijvoorbeeld soudtracks van hp of lotr of muziek die ik vind door bij youtube dramatic music in te typen.


    Happy Birthday my Potter!

    17.00; succes!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.