• De uitleg heb ik overgenomen van Raisei uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Raisei.







    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal


    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain |
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K




    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1


    De andere links komen zo (':

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:07 ]


    comfort in c h a o s

    Ik heb 561 woorden geschreven - niet echt veel, dus ik sluit meteen aan bij die van vijf uur, haha. Moet waarschijnlijk wel eerder stoppen dan, maar ach. Edit: Ik ga tot 2K en dan vanavond verder, denk ik.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:06 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Het is vijf uur, let's begin ^^
    Ik begin met 2.065 woorden
    Good luck, may the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:02 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ietsjes te laat, maar ik doe alsnog maar mee, gezien ik anders nooit nog 3K schrijf vandaag :') Ik begin met 2231 woorden


    Happy Birthday my Potter!

    Maovesa schreef:
    Mag ik vragen naar welke muziek jullie eigenlijk luisteren tijdens het schrijven?


    Ik luister voornamelijk verdrietige liedjes of liefdesliedjes, om een of andere reden haal ik daar het meeste inspiratie uit.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben gestopt met 4613, dat zijn weer 800 woorden erbij (:
    Mijn laatste zin; De vlammen springen er haast van af als hun lippen elkaar raken en Damian en Alyssae raken verwikkeld in hun eigen, gecompliceerde sprookje.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb er nu 1020 woorden bij en ga nog even door, maar ik controleer dit stuk wel eerst op fouten voor ik het vierde deel van hoofdstuk 1 ga schrijven. Ik zit nu dus op 3251 woorden. Nog zo'n 2K te gaan voor vandaag ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ik heb er nu 1020 woorden bij en ga nog even door, maar ik controleer dit stuk wel eerst op fouten voor ik het vierde deel van hoofdstuk 1 ga schrijven. Ik zit nu dus op 3251 woorden. Nog zo'n 2K te gaan voor vandaag ^^

    Well done!

    Ik stop nu, omdat ik moet gaan eten. Straks dus maar weer verder schrijven.
    Ik heb 422 woorden geschreven, I know I can write more, but distractions... Mijn totaal is nu 2487 woorden :3
    Laatste zin: She could only just hear her mother say goodbye before the door fell shut.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:59 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zit nu over de 20K met mijn verhaal voor SOTY *happy dance*

    Ik ga zo hard proberen dit nog te halen voor het einde van November


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik werd twee keer onderbroken, maar ik heb in het uur 802 woorden geschreven, waardoor ik nu op een totaal van 3942 zit. Nog iets meer dan 1K en ik lig weer op schema (:
    Mijn laatste zin was: Op Nims bevel bleven de mannen op de klif stilstaan, het touw stevig vastgeklemd.


    -

    Maovesa schreef:
    (...)
    Well done!

    Ik stop nu, omdat ik moet gaan eten. Straks dus maar weer verder schrijven.
    Ik heb 422 woorden geschreven, I know I can write more, but distractions... Mijn totaal is nu 2487 woorden :3
    Laatste zin: She could only just hear her mother say goodbye before the door fell shut.


    Ach, zolang er vooruitgang is. Ik ben gelukkig totaal niet afgeleid als ik schrijf. Ga pas weer aan andere dingen denken als ik weer een deel van een hoofdstuk heb (heb al mijn hoofdstukken in vier delen opgedeeld.) Schrijven jij btw in Engels? Ik schrijf in Nederlands :$

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 18:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Eindelijk thuis \o/ Eigenlijk heeft 2 weken werkeloos zijn best wel zijn voordelen nu Nano is begonnen. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Starlord schreef:
    (...)

    Ach, zolang er vooruitgang is. Ik ben gelukkig totaal niet afgeleid als ik schrijf. Ga pas weer aan andere dingen denken als ik weer een deel van een hoofdstuk heb (heb al mijn hoofdstukken in vier delen opgedeeld.) Schrijven jullie btw allemaal in Engels? Ik schrijf in Nederlands :$


    Ik schrijf ook in het Nederlands. Lange verhalen schrijf ik toch altijd het liefst in mijn moedertaal.


    -

    Maovesa schreef:
    Mag ik vragen naar welke muziek jullie eigenlijk luisteren tijdens het schrijven?


    Ik luister eigenlijk bij elk verhaal naar andere muziek. Voor het verhaal van SOTY gebruikte ik bijvoorbeeld horror/thrille rmuziek, of iets met een versnelde, spannende ondertoon. (battle muziek)
    Voor dit verhaal gebruik ik momenteel de onderstaande video. Om een of andere reden haal ik nu hier veel inspiratie uit.



    Klik hier voor een nieuw tabblad in Youtube .

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 19:04 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nog ongeveer een uurtje om 690 woorden te schrijven en dan heb ik de 5K bereikt. (yeah)


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Nog ongeveer een uurtje om 690 woorden te schrijven en dan heb ik de 5K bereikt. (yeah)


    Jeej! Ik moet nog 300 woorden. We're gonna do this!


    -