• GEFELICITEERD QUIZLET!




    The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14


    Song of the night: 5 Seconds of Summer > Close As Strangers

    Song of the night wachtlijst:
    - Miriam met Sexy Als Ik Dans van Nielson
    - Sylvie met This Is How We Do van Katy Perry

    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 22:00 ]

    Ah, man. Ik word echt misselijk als ik zie hoe slecht mijn teksten vroeger geschreven waren. Al die fouten die erin stonden, het is nogal wat werk om dat allemaal te verbeteren, en zeker op een computer die niet van mij is. :'D

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 19:04 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoihoi!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Dierickx schreef:
    Ah, man. Ik wordt echt misselijk als ik zie hoe slecht mijn teksten vroeger geschreven waren. Al die fouten die erin stonden, het is nogal wat werk om dat allemaal te verbeteren, en zeker op een computer die niet van mij is. :'D


    Geen t D:
    :')

    Hallo trouwens! (:

    Ik ben even super blij. Omdat een lieve vriendin hier mijn story in de spotlight heeft gezet, ben ik van 6 naar 22 abo's gegaan.
    Heb er nog nooit zo veel gehad : D

    Ansolo schreef:
    Hallo trouwens! (:

    Ik ben even super blij. Omdat een lieve vriendin hier mijn story in de spotlight heeft gezet, ben ik van 6 naar 22 abo's gegaan.
    Heb er nog nooit zo veel gehad : D


    Dat zijn een heel pak abo's!O:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat zijn een heel pak abo's!O:


    Jaa! Het is niets als je het vergelijkt met de hoeveelheid abo's van die vriendin. Maar ik ben in ieder geval super blij. Ik heb het idee dat er nu eindelijk mensen zijn die het fijn vinden iets van mij te lezen.

    Ansolo schreef:
    (...)

    Jaa! Het is niets als je het vergelijkt met de hoeveelheid abo's van die vriendin. Maar ik ben in ieder geval super blij. Ik heb het idee dat er nu eindelijk mensen zijn die het fijn vinden iets van mij te lezen.


    Wat schrijft ze?
    Dat is idd een tof gevoel, mijn maximale aantal abo's is 12. Waar ik zelf al heel tevreden mee ben.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ansolo schreef:
    (...)

    Geen t D:
    :')


    Ah, verdomme. Hoe kan ik? Dit is echt de stomste fout dit ik in tijden heb gemaakt en dan nog te bedenken dat ik me er zelf zo aan opjaag. Ik moet zeer moe zijn, Jezus Christ.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat schrijft ze?
    Dat is idd een tof gevoel, mijn maximale aantal abo's is 12. Waar ik zelf al heel tevreden mee ben.(:


    Ik wordt. Ik voel mezelf echt vreselijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    -

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 18:58 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat schrijft ze?
    Dat is idd een tof gevoel, mijn maximale aantal abo's is 12. Waar ik zelf al heel tevreden mee ben.(:


    Ze heeft een afgeronde story geschreven met een ander. Daar hadden ze wel iets van 140 abo's en nu schrijven ze weer samen een story (95 abo's.) Het zijn beide bromances, niet echt mijn ding, maar wel cool dat ze zoveel abo's hebben.
    Dat is ook al heel wat! c: Het idee dat mensen je verhaal lezen is echt geweldig (:
    Eigenlijk moet je verhaal gewoon een keer in de top komen te staan, dan kijken er aardig wat meer mensen naar. (:

    Dierickx schreef:
    (...)

    Ah, verdomme. Hoe kan ik? Dit is echt de stomste fout dit ik in tijden heb gemaakt en dan nog te bedenken dat ik me er zelf zo aan opjaag. Ik moet zeer moe zijn, Jezus Christ.


    Dat denk ik ook wel eens als ik een fout maak. Kan gebeuren c: Maar het is wel verschrikkelijk als je jezelf zo'n fout ziet maken.
    Drukke dag gehad?

    Dierickx schreef:
    (...)

    Ik wordt. Ik voel mezelf echt vreselijk.

    Whut? Ik heb toch geen word/wordt gebruikt in die zinnen?:W

    @Aline
    True!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)
    Whut? Ik heb toch geen word/wordt gebruikt in die zinnen?:W

    @Aline
    True!


    Ze heeft het over zichzelf (krul)

    Ja ^-^ Ik ga denk ik zo weer even schrijven, dan bouw ik een voorraadje op :Y)

    Helleu. ;3


    26 - 02 - '16