• GEFELICITEERD QUIZLET!




    The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14


    Song of the night: 5 Seconds of Summer > Close As Strangers

    Song of the night wachtlijst:
    - Miriam met Sexy Als Ik Dans van Nielson
    - Sylvie met This Is How We Do van Katy Perry

    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 22:00 ]

    Ansolo schreef:
    Ik word gek van mezelf. Ik kan vamdaag vroeg klaar zijn met school en dan aan mijn story schrijven. Maar in plaats van met huiswerk bezigte zijn, zit ik op Quizlet mijn tijd door te brengen :s


    Dat doet iedereen wel denk ik, haah.


    16 - 09 - '17

    Hmm, ik ga voor de eerste.

    Ik had nooit gezien dat het Emily en Spencer waren :')

    Serieus? Leek me toch duidelijk, vooral Spencer.


    16 - 09 - '17

    Bij nader inzien vind ik de tweede toch leuker (krul)

    Ik vind de tweede aangenamer overkomen eigenlijk, maar goed xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Serieus? Leek me toch duidelijk, vooral Spencer.


    Ik heb er nooit echt aandacht aan beteed denk ik. Ik zag ze meer als twee willekeurige meisjes :')

    Ah zo


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Dat doet iedereen wel denk ik, haah.

    Hahaha klopt c:

    Cenation schreef:
    Deze


    of
    deze als feestava?



    Ik heb nu de tweede.


    Ik vind de tweede beter, die is subtieler, de eerste is uitbundig en dat past niet bij die avatar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pff, mijn laatste facebookloze dag, ik weet dat ik me er te druk over maak maar ik vind het gewoon zo onrechtvaardig dat ik daar gewoon zo verplicht toe ben.
    Mja, had moeten weten dat er ergens wel een eikel rondloopt die het niet kan verdragen dat er mensen zijn die niks met facebook te maken willen hebben. :/


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Pff, mijn laatste facebookloze dag, ik weet dat ik me er te druk over maak maar ik vind het gewoon zo onrechtvaardig dat ik daar gewoon zo verplicht toe ben.
    Mja, had moeten weten dat er ergens wel een eikel rondloopt die het niet kan verdragen dat er mensen zijn die niks met facebook te maken willen hebben. :/


    O my gosh, moet je dat nu als nog doen? Ik had dat topic van je gelezen, maar heb er geloof ik niet op gereageerd. Ik vind het ronduit belachelijk dat ze je verplichten om zoiets te doen! D: Ik wilde eerst ook geen Facebook. "Waarom heb jij geen Facebook?" Tsja, ik vond het niet nodig. Op één of andere manier ben ik toch uiteindelijk aan Facebook geraakt.
    Ze mogen je gewoon niet verplichten om zoiets te doen. Facebook hoort los van schoolopdrachten te staan.

    Ansolo schreef:
    (...)

    O my gosh, moet je dat nu als nog doen? Ik had dat topic van je gelezen, maar heb er geloof ik niet op gereageerd. Ik vind het ronduit belachelijk dat ze je verplichten om zoiets te doen! D: Ik wilde eerst ook geen Facebook. "Waarom heb jij geen Facebook?" Tsja, ik vond het niet nodig. Op één of andere manier ben ik toch uiteindelijk aan Facebook geraakt.
    Ze mogen je gewoon niet verplichten om zoiets te doen. Facebook hoort los van schoolopdrachten te staan.


    Dat heb ik hem ook proberen uitleggen en ben eerlijk gezegd nogal bang dat ik me morgen echt kwaad ga maken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Identiteit en privacy
    Personen op Facebook gebruiken hun ware identiteit om met anderen in contact te komen. Het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens van anderen te delen zonder toestemming. Je voordoen als iemand anders, je ten onrechte voordoen als vertegenwoordiger van een organisatie of het maken van meerdere accounts, ondermijnt de gemeenschap en is in strijd met de voorwaarden van Facebook.

    Eigendomsrecht
    Voordat je informatie deelt op Facebook, moet je er zeker van zijn dat je hier het recht toe hebt. We vragen je om copyrights, handelmerken en andere wettelijke rechten te respecteren.

    Dit staat op Facebook. Dan neem ik aan dat je je niet voor mag doen als een personage uit een boek?

    Ansolo schreef:
    Identiteit en privacy
    Personen op Facebook gebruiken hun ware identiteit om met anderen in contact te komen. Het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens van anderen te delen zonder toestemming. Je voordoen als iemand anders, je ten onrechte voordoen als vertegenwoordiger van een organisatie of het maken van meerdere accounts, ondermijnt de gemeenschap en is in strijd met de voorwaarden van Facebook.

    Eigendomsrecht
    Voordat je informatie deelt op Facebook, moet je er zeker van zijn dat je hier het recht toe hebt. We vragen je om copyrights, handelmerken en andere wettelijke rechten te respecteren.

    Dit staat op Facebook. Dan neem ik aan dat je je niet voor mag doen als een personage uit een boek?


    Dat had hij ook al gezien, daarom moet je een pagina ofzoiets aanmaken. Niet dat het daar wel mag maar dan houdt FB er geen rekening mee.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat had hij ook al gezien, daarom moet je een pagina ofzoiets aanmaken. Niet dat het daar wel mag maar dan houdt FB er geen rekening mee.


    Pff, mag je niet gewoon een blog aanmaken of zo? Of iets schriftelijks? Wat een idioterie D: