• GEFELICITEERD QUIZLET!




    The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14


    Song of the night: 5 Seconds of Summer > Close As Strangers

    Song of the night wachtlijst:
    - Miriam met Sexy Als Ik Dans van Nielson
    - Sylvie met This Is How We Do van Katy Perry

    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 22:00 ]

    Cenation schreef:
    Hey Aline.

    Waarover gaat het precies, Leah?


    Bladstanden, aantal meeldraden, kroonbladeren enzoverder enzovoort. Ik vind er daadwerkelijk níéts van op het internet, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    (...)

    Bladstanden, aantal meeldraden, kroonbladeren enzoverder enzovoort. Ik vind er daadwerkelijk níéts van op het internet, haha.


    ASo zeker? In TSO heb ik dat nog niet geleerd.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    ASo zeker? In TSO heb ik dat nog niet geleerd.(:


    Jop, Wetenschappen. Maar ik wil ermee stoppen, eerlijk gezegd. Ik durf het enkel niet te zeggen aan mijn vader, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Leah, dat idee had ik eerst ook, om het met heel The Nightclub te doen, maar toen heb ik het maar gewoon gevraagd vanuit mezelf alleen.
    Och, dat van biologie, shit... Dat heb ik bij natuurwetenschappen gehad in het tweede middelbaar, dat is dus ongeveer zes jaar geleden voor mij.


    16 - 09 - '17

    Dierickx schreef:
    (...)

    Jop, Wetenschappen. Maar ik wil ermee stoppen, eerlijk gezegd. Ik durf het enkel niet te zeggen aan mijn vader, haha.


    Wat wil je dan gaan doen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat wil je dan gaan doen?


    Humane of Economie. En in het vijfde en zesde Moderne Talen - Wiskunde. Als mijn Wiskunde goed genoeg is, in ieder geval, want daar suck ik in. Kakparabolen. Maar er is niet echt een richting die me écht interesseert in het secundair, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Quizlet is jarig én sloom met berichten posten...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    Quizlet is jarig én sloom met berichten posten...


    Ik zag het


    16 - 09 - '17

    Dierickx schreef:
    (...)

    Humane of Economie. En in het vijfde en zesde Moderne Talen - Wiskunde. Als mijn Wiskunde goed genoeg is, in ieder geval, want daar suck ik in. Kakparabolen. Maar er is niet echt een richting die me écht interesseert in het secundair, haha.


    Ik doe sinds dit jaar Toerisme en bzn nog nooit zo graag naar school gegaan. Dit is echt iets voor mij.C:

    @Kim bij mij is alles normaal.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik doe sinds dit jaar Toerisme en bzn nog nooit zo graag naar school gegaan. Dit is echt iets voor mij.C:

    @Kim bij mij is alles normaal.


    Fijn. Ik heb Kantoor eigenlijk redelijk tegen m'n goesting gedaan en vraag me niet waarom...


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik doe sinds dit jaar Toerisme en bzn nog nooit zo graag naar school gegaan. Dit is echt iets voor mij.C:

    @Kim bij mij is alles normaal.


    Toerisme lijkt me ook echt iets voor jou, met je interesse voor pretparken en dingen als Centerparcs en zo, haha. Ik zit enkel met het probleem dat ik in het hoger/aan de univ dingen zou willen doen als Germaanse (want ik suck in Romaanse en in het secundair kun je daar geen onderscheid in maken), rechten, psychologie, criminologie, ... En dat kan allemaal niet hier in het middelbaar. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nederland en België zijn buurlanden, maar de schoolsystemen zijn niet normaal verschillend.
    Probeer aan een Nederlander maar eens het Belgische schoolsysteem uit te leggen en andersom..
    Conclusie: Ik begrijp zowat alles waar jullie het over hebben niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    Nederland en België zijn buurlanden, maar de schoolsystemen zijn niet normaal verschillend.
    Probeer aan een Nederlander maar eens het Belgische schoolsysteem uit te leggen en andersom..
    Conclusie: Ik begrijp zowat alles waar jullie het over hebben niet.


    Om het even grof te schetsen (het klopt niet helemaal, maar in grote lijnen wel):
    ASO = VWO
    TSO = HAVO
    BSO = VMBO
    KSO = Geen idee, kunstonderwijs.

    Het overlapt hier en daar een beetje, maar ASO is puur om verder te studeren, heel veel richtingen uit het TSO ook, maar dat is al net iets meer gericht op praktijk (denk ik) en BSO is vooral gericht op direct gaan werken. Een KSO-diploma staat gelijk aan een TSO-diploma.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 20:45 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cenation schreef:
    (...)

    Fijn. Ik heb Kantoor eigenlijk redelijk tegen m'n goesting gedaan en vraag me niet waarom...


    Kantoor lijkt me ook niet echt iets voor jou.

    @Leah
    En jij noemt jezelf bèta? Center Parcs!
    Maar idd, ik wil later ook echt bij CP gaan werken.:W
    True, tja, even doorbijten.

    @Kim
    Sorry.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Dierickx schreef:
    (...)

    Om het even grof te schetsen (het klopt niet helemaal, maar in grote lijnen wel):
    ASO = VWO
    TSO = HAVO
    BSO = VMBO
    KSO = Geen idee, kunstonderwijs.

    Het overlapt hier en daar een beetje, maar ASO is puur om verder te studeren, heel veel richtingen uit het TSO ook, maar dat is al net iets meer gericht op praktijk (denk ik) en BSO is vooral gericht op direct gaan werken. Een KSO-diploma staat gelijk aan een TSO-diploma.


    True, met Toerisme kun je trouwens bijde. Zowel direct aan de slag als verderstuderen, en als ik managment wil doen moet ik verder studeren.


    Queer zijn is gewoon alles