• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en pakte mijn hand vast die voor mij te bibberig leek te zijn. Even keek ik weg en staarde maar naar onze handen. Ergens hoopte ik dat hij zou merken wat voor on handige, afschuwelijke en riskante mens ben zodat hij niet nog eens in het brand gaat staan door mij. Hii is al bijna in as veranderd.. door mij. Want dat verdwenen-arm gebeurtenis van een paar dagen geleden vergeet ik nopit meer, niet eens met de vergetelheids spreuk.
    ‘Ik haat jou niet, George. Ook niet een klein beetje- hoe kan je dat denken. Ik- ik zit volgend jaar weer op Klammfels- We zullen elkaar nooit meer kunnen zien; George. Het is beter zo- en maak je geen zorgen want ik weet zeker dat hier een meisje of jongen zit die je enorm gelukkig gaat maken. Daar heb je mij niet voor nodig.’
    En ergens hoopte ik dat hij dit niet had gezegd, want ik wist het wel. Maar nu klikt het zo officieel, ook al was dat zo. Ik keek op en zag Campbell naar mij kijken. Naja, naar een punt vlak naast mij voordat hij me losliet en ik zijn blik probeerde op te vangen.
    ‘Ik hou niet meer van je.’
    Ik weet niet of ik dit wil geloven, natuurlijk wil ik dit niet geloven waardoor ik deze zin koppel aan de 'ik haat je' zin van Campbell van een halve maand geleden, wat uitkwam tot een leugen maar ik ben bang dat hij dit nu kan menen, maar ook ben ik bang dat dit misschien een leugen is aangezien leugens me maar meer en meer kapot maakt en ik bamg ben iets verkeerds uit te gaan roepen. Maar ondanks dit alles staarde ik Campbell maar met een ietwat opengevallen kaak aan waar maar geen woorden uit kwamen stromen wat wel de bedoeling was. Eindelijk sloot ik die weer en beet zachtjes op mijn lip voordat ik twee seconden naar mijn schoenen richtte voordat ik een halve stap naar achteren deed en Campbell weer aankeek wat mijn hart haast in vuur en vlam liet zetten. Ik verander in as. Campbell lichamelijk en ik geestelijk.
    'Oh' murmelde ik dan.
    'Ik- jij- Camp.. ik- ik zou nooit gelukkig met een ander als ik weet dat ik jou niet meer kan zien. Dat ik niet meer van jou kan houden. Ik-'
    Ik keek weer op en deed hard mijn best om mijn neutrale blik te houden waar ik natuurlijk niet in slaagde.
    'Sorry.. dan maar.' Murmelde ik zachtjes.
    'Ookal zeh je dit Campbell.. Ik zal nooit van jou spijt gaan krijgen.' (Dat klonl ietwat stalkerog)
    'Sorry..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Seconden lang; zelfs minuten lang bleef het stil waar ik geen vin durfde te verroeren. Ik wist niet wat erger was; een boze George- een verdrietige of juist een stille waar ik niet wist wat in zijn hoofd afspeelde. Ik verafschuwde zelfs het feit dat ik het jammer vond dat hij niet verdrietig was. Alsof ik een spelletje met hem speelde terwijl dit totaal niet zo was. Ik wil hem. Ik wil hem zeker; en ik hou van hem- maar het is onmogelijk.
    ‘Oh.’ Het enige wat zijn lippen verliet terwijl ik uit mijn ooghoeken zijn voeten naar achter zag gaan tot hij verder ging en nu wist ik zeker wat ik liever had; een boze George.
    ‘Ik- jij – Camp.. ik- ik zou nooit gelukkig met een ander als ik weet dat ik jou niet meer kan zien. Dat ik niet meer van jou kan houden. Ik- Sorry.. dan maar. Ook al zeg je dit Campbell.. Ik zal nooit van jou spijt gaan krijgen. Sorry..’ nerveus legde ik een hand schuin op mijn voorhoofd alsof dat al mijn emoties kon verbergen.
    Ik wilde iets zeggen maar het enige wat ik aan dacht was om die van mij op die van hem te drukken en hem nooit meer los te laten. Een gedachten waar ik enorm bang van werd vooral omdat de neiging per seconde erger werd. Snel liep ik langs hem heen en trok de deur open waar ik snel door verdween en moeite deed om niet naar achter te kijken. Met snelle passen begon ik maar een weg door het kasteel te banen hoewel ik geen flauw idee had of ik juist naar beneden of juist verder omhoog in dit kasteel. Na bijna een jaar wist ik nog steeds de weg niet hoewel ik hier ook aantal lessen volgde. Ze waren dan ook vele malen interessanter dan op Klammfels- of misschien leek het maar interessanter omdat dan de enige momenten waren dat ik onopgemerkt naar George kon staren als ik bij hem in de klas zat. Iets waar ik nooit achter zou komen omdat ik beide kwijt raak terwijl het een veel meer pijn deed dan het ander.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Het fijt dat hij de kamer uit stormde zonder nog wat te zeggen maakte dexe situatie er niet beter op. Ik haakte mijn handen achter mijn nek en perdte mijn ogen dicht, strijdend tegen mijn tranen. Ik moest niet huilen, ik mocht niet huilen en ik kon niet huilen. Maar ondanks deze gedachtes gleed er wel een hulpeloos traantje langs mijn wangen.
    Ook ik stormdw de kamer ni ook uit en volgde de passen die Campbell ver voor me aflegde. Waar im merlijns naam dacht hij heen te gaan..
    'Veel succes..' murmelde ik, proberend om niet verdrietig te klinken.
    'Hopelijk win je deze ronde..'


    En nu :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:

    En nu :Y)


    Let the game begin? :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Let the game begin? :Y)


    Let's do it :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Let's do it :Y)


    Pff dan moet ik zeker weer een beginpost maken x'D...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Pff dan moet ik zeker weer een beginpost maken x'D...


    Jup (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oke sorry ik verzin wel wat x'D maar ik laat Perki naar George gaan dus mag ik schrijven dat George in tribune staat ofzo; of er naar toe loopt?

    - trouwens de eerste wedstrijd waren ralf en camp nr 1
    & de tweede wedstrijd?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 17:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oke sorry ik verzin wel wat x'D maar ik laat Perki naar George gaan dus mag ik schrijven dat George in tribune staat ofzo; of er naar toe loopt?

    - trouwens de eerste wedstrijd waren ralf en camp nr 1
    & de tweede wedstrijd?


    Camp was toen eerste geloof ik want hij kwam eerderbovem water dan ralf en fred.. denk ik.

    Maar ja, doenmaar dat er nu naar toe loopt (: want dat is hij nog lekker alleen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Camp was toen eerste geloof ik want hij kwam eerderbovem water dan ralf en fred.. denk ik.

    Maar ja, doenmaar dat er nu naar toe loopt (: want dat is hij nog lekker alleen ^^


    Perkamentus gaat je kussen zodat je verliefd op perki word ^^ muhahaha :'D

    Ralf kan met Camp praten zodra ik hem gepost heb? Je kan doen alsofhij niet weet dat het uit is tussen George en Camp ^^ lekker pijnlijk voor Cam :P wacht post bijna klaar


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Daar stond ik dan. Licht zo vel als een brandende zomerzon scheen over me heen, net zoals op de andere kampioenen. Steeds meer leerlingen kwamen op de tribunes zitten en je kon duidelijk zien dat er een soort van eenheid was ontstaan door het loop van het jaar. De dames van Beauxbattons zaten gemengd tussen de Klammfels en Zweinstein leraren en dit gold hetzelfde voor de Klammfels. Hoewel die meer zaten bij de Zwadderaars. Zoveel mensen zaten op de tribunes maar juist degene die ik wilde zien ontbrak. Ik had niet verwacht dat hij hier voor mij zou zijn; maar op zijn minst voor Ralf- of was Fred nu met George wraak op mij aan het beramen? Het was dan niet bepaald tactisch hoe ik het aangepakt had. Toen hij me gevolgd had nadat ik weggelopen; haast gerend had stond hij voor het wist ik alweer achter mij en in plaats van me uit te schelden of iets wenste hij me succes. Voor nu. Alsof mij het werkelijk uitmaakte of ik won of niet en ergens had ik hem dat duidelijk willen maken. Ergens wilde ik mijn lippen op die van hem drukken omdat dat veel makkelijker was om te praten. Veel makkelijker om hem achter te laten; maar ik wist enerzijds dat als ik dat gedaan had, alles nog moeilijker zou maken dan het al was.

    Albus Dumbledore

    Mijn blik ving al gauw de roodharige jongen op die ik meteen als George herkende. Hoewel weinig het verschil tussen Fred en George kon zien wist ik het echter wel. Het was maar aan hele kleine dingetjes hoe je het verschil kon onderscheiden en je had daar ook echt een goed oud wijs oog voor nodig. Langzaam bleef ik stil toekijken hoe hij steeds dichter bij kwam tot hij nog maar hoogstens een meter van me verwijderd was en ik zachtjes mijn hand tegen zijn arm zette. ‘meneer Weasley zou u mij toevallig even willen vergezellen?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Met grote stappen kwam ik langzaam vooruit. Misschien hen ik maar een meter of tien gelopen, ik weet het niet echt aangezien ik ook maar naar mijn schoenen staarde en liep richting de derde opdracht toe met mijn handen in mijn zakken, diep in gedachtes. Als Campbell dit niet overleefd ga ik het mezelf nooit vergeven. "Veel succes" zou mijn laatstewoorden aan hem zijn. Merlin, wwaarom heb ik hem dan niet gekust? Of nee; hij zou het misschien niet willen. Of hij zou weg rennen of me wegduwen.
    ‘meneer Weasley zou u mij toevallig even willen vergezellen?’
    Geschrokken keek ik op en zag professor perkamentus voor mij staan. Langzaam liet ik mijn handen uit mijn zakken glijden en murmelde 'oh' om dan mijn lichtelijk verbaasde blik op te zetten.
    '.. Maar natuurlijk professor.. als- als we maar op tijd komem voor het wedstrijd vind ik hed goed..' ik moet het wedstrijd bijwonen anders verscheur ik mezelf uit een. Eigenlijk is dat nog niet eens erg vergeleken met mijn hart die continu in vuur en flam stond sinds Campbell de woorden 'jk hou niet meer van jou' zei.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Perkamentus gaat je kussen zodat je verliefd op perki word ^^ muhahaha :'D

    Ralf kan met Camp praten zodra ik hem gepost heb? Je kan doen alsofhij niet weet dat het uit is tussen George en Camp ^^ lekker pijnlijk voor Cam :P wacht post bijna klaar


    Georgamentus =''D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Georgamentus =''D


    Haha nee, gewoon niet. Niet zo enthousiast want als er een georgamentus komt komt er een mollybel :'Dof een cally'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha nee, gewoon niet. Niet zo enthousiast want als er een georgamentus komt komt er een mollybel :'Dof een cally'


    X') nee, natuurlijk wil ik geen georgamentus en natuurlijk geen cally, dat is eng :'o voor mij bkijft het voor eens en altijd Cage en ik zal nergens anders aan denken als het gaat om een georgie-relatie (flower)

    mollamentus


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••