• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred haat je niet echt.... Je komt er nog wel achter...


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Fred haat je niet echt.... Je komt er nog wel achter...


    Nee, hij wilt alleen maar dat cam een pijnlijke dood sterft zodat hij zijn broer met rust laat :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Ik zie Ralf vaag voor me maar weet niet goed wat ik moet doen. Mijn hoofd lijkt in twee delen opgesplitst waardoor ik niet normaal na kan denken. Tranen stromen over mijn gezicht en ik probeer normaal na te denken. Het is allemaal zo vaag. Tranen rollen langs mijn wangen naar beneden en ik begin gewoon een kant op te lopen. Een steegje in. Alsof ik naar ze toe ben getrokken sta ik voor George en Campbell. Opeens is alles weer duidelijk en kan ik alles duidelijk zien.
    'Campbell! George!' Ik schreeuw en kijk naar het vreselijke beeld. Allebei missen ze een arm, ze zijn versprokkeld. Verderop zie ik twee armen liggen en het maakt me misselijk. 'Hoe... Hoe moet ik dit doen? Wat moet ik doen? Ik... Wat?' In paniek kijk ik naar Campbell en George die daar liggen. 'Ralf!' De tranen zijn niet gestopt met stromen en de paniek wordt maar niet minder. Wat is er met mezelf aan de hand? Ik weet het niet meer. Mijn gedachten lijken niet meer van mezelf te zijn. Alsof er iemand anders is die mijn gevoelens kan besturen.
    Opeens hoef ik me niet meer af te vragen wat er aan de hand is, ik weet het al. Iemand is met mijn gedachten aan het knoeien en alles lijkt op zijn plaats te vallen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf of George mag idk wat ik moet posten x.o '


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet ook niet echt wat ik moet posten :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik weet ook niet echt wat ik moet posten :')


    .. je bent Ralf. ofcourse weet je wel iets x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf kan sowiesp niets doen want hij gaat eerder flauw vallen van de shok debk ik. Maar ik ga wat proberen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    'Campbell! George!'
    Geschrokken keek ik op naar de bekende stem van Fred maar mijn beeld was te wazig waardoor ik hem niet kon zien en gauw draaide ik mijn hoofd weer om het tegen het muurtje aan te gooien.
    'Hoe... Hoe moet ik dit doen? Wat moet ik doen? Ik... Wat? Ralf!'
    'H-help Campbell; hij is g-ewond' zei ik alsof ik dat niet was. Ik deed mijn ogen weer dicht en boog me weer voorover met mijn "arm" die ik verborg met mijn ongewonde arm. Ik heb nog nooit zo een pijn gevoeld, op crucio na dan van minstens een uur geleden.
    'Breng hem naar het ziekenzaal, I-ik kan het zelf wel a-an.' Murmelde ik dan.


    Ralf Auron

    Zonder wat te zeggen draaide Fred zich om en rende wederom van mij weg.
    'Fred; wacht nou!' Riep ik en rende hem maar achterna. Echter botste ik haast tegen hem aan toen hij absurd stopte en 'Campbell! George!' Riep.
    'Hoe... Hoe moet ik dit doen? Wat moet ik doen? Ik... Wat? Ralf!'
    'H-help Campbell; hij is g-ewond. Breng hem naar het ziekenzaal, I-ik kan het zelf wel a-an.' Hoorde ik dan George zachtjes murmelen. Ik kwam achter Fred vandaan springen om te zien wat er aan de hand was. Twee jongens lagen op het grond.. zonder een arm. Hun armen lagen verderop. Best grappig als je het voor het eerst hoort van een ander die dit zou gaan zeggen, zou ik denken dat het een grap was. Maar nu ben ik verafschuwt. Ik voelde me bleker en bleker worden tot een misselijknakende gevoel mijn maag binnendrong en ik het liefst alles wa nu in mijn maag was eruit wilde gaan kotsen. Maar dat deed ik niet. Verstijfd bleef ik staan en sprong weer teeug naar Fred.
    'Wat is er gebeurd?' Vroeg ik in shok.

    Fred; be the hero :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja fred Camp is wel flauw gevallen ofzo x'D dus ik post niet :p oh ja en George; Goed idee. zorg dat Fred Camp nog meer gaat haten :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik verveelde me vijf minuten geleden (nu nog steeds). Ik was aan het rondneuzen door quizlet via mijn tlefoon (niet de mobiele site aangezien ik gewend geraakt was aan de desktop version) ik scroll terug naar biven om op de knopje met forums te klikken om deze topic te checken.. klik ik per ongeluk op een andere knopje die in zijn plaats stond genaamd "lijsten" . SINDS WANNEER STAAT DAT DAAR TIEN MINUTEN GELEDEN WAS DAT ER NOG NIET :'O

    Dit is een bewijvan van dat ik me verveel pp dit moment.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ahw wat een stilte :(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet :'o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    'Camp- Campbell.’ Met dat voelde ik zijn gezicht tegen mijn schouder gedrukt voelde worden en in plaats van geruststellende woordjes te verzinnen bleef ik zwijgend naar voren staren. Alsof ik een ijssculptuur was op de noordpool.
    'Campbell- Oh merlin. Merlin merlin merlin, wat heb ik gedaan?! We moeten- we moeten naar het- het ziekenzaal. K-kan je opstaan?' Met dat begon hij een verwoede poging waarbij hij alleen maar tegen de muur viel. 'I-ik weet niet w-at ik moet.. H-et spijt me..'
    In plaats van nog naar George te staren keek ik naar zijn evenbeeld waar tranen bij zijn zicht van zijn tweeling broer dikke krokodillen tranen afgleed.
    ‘Campbell! George! Hoe.. hoe moet ik dit doen? Wat moet ik doen? Ik… Wat, Ralf!’
    ‘H-help Campbell; hij is g-ewond. Breng hem naar het ziekenzaal, I-ik kan het zelf wel a-an.’
    Ik schudde ietwat geïrriteerd mijn hoofd wat snel afgekapt werd door het weeïge gevoel wat erbij vrij kwam.
    Al de hele tijd deed ik het verkeerd. Al de hele tijd was ik zwak. Ik kon mezelf heus wel omhoog krijgen. Ik kon ons heus wel helpen. Ik had niemand nodig. Ralf niet en Fred zeker niet. Ze gaven mij vast toch de schuld hiervan. Zonder een kik te geven van de pijn zette ik mijn enigste hand aan een hoge container waar ik mezelf met een langzaam tempo aan omhoog trok terwijl mijn kiezen op elkaar stonden en mijn hersenen haast uit elkaar leken te spatten van de inspanning. Met al mijn inspanning probeerde ik mijn gehijg en gekreun binnen te halen terwijl de pijnscheuten alleen maar nog meer pijn begonnen te doen toen ik voor een seconde op mijn benen stond en alles direct duizelig werd en de aarde om me heen voelde tuimelen.
    Langzaam kwam de grond weer dichterbij tot ik twee sterken handen mij vast voelde grijpen en me omhoog trokken in een sterke greep. Aan de vorm van de borstkas, aan de vorm van zijn handen en armen kon ik merken dat het Nathaniel was, tot het allemaal verdween omdat ik op de container werd gezet tegen de muur aan en Nathaniel naar een voorwerp liep wat eigenaardig op een arm leek. Voordat hij bij mij terug kwam knielde hij ergens neer *voor hij me van de container trok- zachter dan normaal en tot mijn verbazing mij in zijn armen brede gespierde armen legde waar ik mijn eigen arm in mijn enige hand gedrukt voelde worden.
    ‘Als ik jullie was zou ik hem maar naar de ziekenzaal brengen; als je tenminste je broer- of zwager nog ooit met twee armen wilt zien.’ Met dat voelde ik hem in beweging komen gezien ik iedere stap leek te voelen
    Ergens wilde ik graag vragen of hij boos was- of hij teleurgesteld was in mij maar in plaats daarvan duwde ik mezelf dichter tegen me aan waarbij ik mijn ogen sloot tot ik hem een deur hoorde open maken en besefte dat we al bij de klammfels boot waren. Zijn laarzen weerklonken hard over het hout van de boot waar het uitgestorven leek te zijn. Hij deed trapte mijn deur open waar hij me op mijn eigen bed legde en ik wazig zijn bewegingen probeerde te volgen wat gepaard ging met het geluid van dicht gaande deur.
    ‘Je hebt geluk dat ik dit al veel vaker heb moeten behandelen.’ Ik zag zijn wazige schim dichterbij komen en zijn hand zacht op de zijkant van mijn kin geplaatst voelde worden voordat ik een vaag paar lippen op die van mij gedrukt voelde worden met de woorden; ‘Weltrusten Campbell.’ Voordat alles zwart werd.


    * Nathaniel knielt bij George neer; '..Ik liet je met mijn broertje weg gaan om hem pijn te besparen. Niet om zijn lichaam uit verband te rukken.'


    Even wat leven in de brouwerij brouwen (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zo stil ;-;


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Zo stil ;-;


    I can't do anything about it :p ik heb zelfs Nathaniel zijn lieve kleine broertje op laten halen ^.^ Je weet nu wel dat Nathaniel het weinige vertrouwden dat hij in je had verloren heeft doordat je zijn broertje ontarmt heb :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya