• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dus.. je wilt nu door Rpén of wat is je plan. I'm confused :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Dus.. je wilt nu door Rpén of wat is je plan. I'm confused :'x


    Wachten op Linde :o

    Ik vroeg gewoon wat de volgorde zou kunnen wordenvoor als we eenmaal de tijdsprog hadden gemaakt en vroeg aan jou of de volgorde van perki-george-campbell en misshien -Fred-Ralf goed was zodat we die konden doen als Linde er ook mee eens was..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nope (Moeten we niet wachten op Linde; of heeft ze je al toestemming gegeven?)

    Maar jouw antwoord telt ook he :') iedereen moet het er mee eens zijn, niet eentje terwijl de anderen niet wilt of zo. Ik heb Linde haar GB al volgespamd dus wacht ik nu op een antwoord (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    haha oh sorry ik ben ook niet zo snugger soms :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zucht


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    haha oh sorry ik ben ook niet zo snugger soms :p


    of ik ben gewoon onduidelijk :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Een paar jaar later voor

    George Weasley

    Het leek alsof ik een paar jaar lang in coma lag terwijl ik lichamelijk gewoon wakker lag wat dus met andere woorden een marteling was toen ik Campbell niet meer kon spreken. Misschien was bet niet eens een dag, misschien net een dag tot zeven of zelfs meer dat ik Campbell niet meer kon spreken, hoe lamg het ook duurde, het leek op een eeuwigheod voor mij. En alles wat ik nu kon doen is naar hem staren vanaf het Gryffindor tafel. Ik moet blij zijn dat ik de kans krijg om hem nu vanaf een grote afstand te zien omdat ik nu zeker weet dat hij niet dood is. Alsnog wil ik met hem praten, ik MOET met hem praten. Maar Perkamentus wilde ons in het zaal hebben voor iets dus is iedereen in het zaal. Na wat hij ook zal zeggen zal ik naar Campbell toe sprinten en zal ik hem vastbinden aan een paal of zal ik hem naar de kamer van hoge nood toe sleuren, de kamer waar alles begon en doe de deur achter mij definitief op slot om rustig met hem te praten. In merlijns naam; ik wil tenminste een "hoi" of "hallo" of "oh George, lang niet gezien. Sorey dat ik je ontweek maar nu zal ik vierentwintig uur per dag bij je zijn" horen. Een van die drie is genoeg om mij wst gerust te laten stellen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 23:41 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha weet je nog dat in de kamer van hoge nood; de liefdesdrank camp aan je kont zat x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Met mijn ellenbogen op tafel ondersteunde ik mijn hoofd terwijl ik maar naar de grijze man aan de hoofd van de zaal keek. Vandaag, vanavond zou de laatste opdracht van start gaan. Dit betekend dat ik mijn laatste ontbijt achter de kiezen had genomen. Nathaniel zou vanavond pas terug komen dus met hem oefenen kon ook niet. Sinds mijn arm versprokkelt of eigenlijk sinds alles leek iedereen me nog meer te haten dan ze al deden. Het enige wat compenseerde is dat Nathaniel mij iets meer leek te mogen.
    ‘…Zweinstein.. Zwerkbalveld.. Vanavond gaat de derde opdracht van start..’ alles leek niet meer logisch. Vooral om het feit dat ik nerveus werd door Georges blik. Al de hele tijd had ik hem vermeden. Ik had geen flauw idee wat ik zal moeten zeggen behalve dat een afscheid- iets waar ik liever niet aan dacht; maar er was geen andere optie. Sinds de gebeurtenis in het steegje; bij mij thuis. Wat wij hebben is onmogelijk en we moeten gewoon wakker worden. Fred mocht mij al niet en George kon daar nog wel bij komen.
    ‘…De lessen na het middag uur worden geschrapt..’ met dat stonden leerlingen op en als een startschot sprong ik op maar in plaats van soepel tussen de mensenmassa door te bewegen propte ik me tussen allerlei mensen wat me boze blikken opleverde. ‘Sorry.’ Murmelde ik nutteloos tot ik me door de deur wist te wringen en in plaats van de zaal uit te lopen voelde ik mijn voet achter een been blijven steken waardoor ik met een klap op de grond viel.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 0:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    haha weet je nog dat in de kamer van hoge nood; de liefdesdrank camp aan je kont zat x'D


    Ik was erg bang toen :3

    Ik kom er overigens net achter dat Campbell en George hun eerste on officiële kus door Draco kwam; toen Campbell terug dacht aan wat hij deed bij Draco terwijl hij dronken was kustte hij George in zijn nek :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘…Zweinstein.. Zwerkbalveld.. Vanavond gaat de derde opdracht van start..’
    Ik keek weg en loet een diepe zucht. Waarom verteld hij dit een avond ervoor? Ik moet met Campbell praten voor dat; ik moet hem spreken of ik ga dood.
    ‘…De lessen na het middag uur worden geschrapt..’
    Leerlingen sprongen op waardoor ik Campbell niet meer kon zien, kwam ik tot de conclusie dat ik zo snel mogelijk naar het uitgang moet zijn om hem tegen te kunnen houden. Ik wurmde me door de bende heen zonder een verontschuldigingen waardoor mensen me met hun gewoonlijke irritatie in hun blik aan staarden.
    'Oh wow George- waarom zo'n haast?' Hoorde ik Leo Jordaan nog roepen voordat ik de bende uit stormde en eindelijk 'sorry,' wilde gaan murmelen maar in plaats daar van haakte een voet aan mijn beem waardoor ik voorover neer struikelde en met een 'argh' mijn zij opgrolde. Zachte gegiechel zorgde ervoor dat ik mijn ogen opende waardoor ik aller eerdt Leo zag die lachend tussen de giechelende meisjes in stond. Ze keken niet alleen maar naar mij, maar ook naar de jongen naast mij. Ik wilde net op gaan staan om het hele kasteel naar Campbell af te speuren, kom ik er achter dat Campbell naast mij op het grond lag.
    'Campbell,' riep ik zachtjes en klauwterde overeind om Campbell vervolgens overeind te helpen. Zonder wat te gaan zeggen trok ik hem aan zijn hand de trappehuis en en gevaarlijk sprong ik van de ene trap naar de andere om vervolgens een willekeurige gang in te lopen, stormde een lokaal in, gooide de deur achter mij dicht en kwam gespannen voor Campbell staan.
    'Campbell het spijt me het spijt me; wat ik ook ooit heb gedaan of je heb aangedaan het spijt me.' Even haalde ik diep adem en deed mijn handen licht gespannen achter mijn nek voordat ik door repte.
    'Ik weet sayt je door de onstandigheden van vorige keer me wellicht haat of op zijn minst boos op mij bent en niet zeggen dat dat niet so isz ergens diep van binnen haat je me zo erg dat je mij liever niet meer wilt zien, is ook duidelijk aangezien je vermijd, en ik begrijp dat echt, en dat de dingen die de twee jongens hebben gezevht naar je hoofd is gestegen, over dat er sowieso niets kan worden tussen ons kunnen we ook gewoon uitpraten Camp, daar hoef je me niet voor te vermijden, we kunnen het uitpraten zodat het in een keer duidelijk kan zijn wat er aan de hand is.. Camp misschien lijk ik nu op een psychisch gestoord mens aangezien ik niet zonder jou kan voortleven, of denk jij tenminste aangezien ik dit denk omdat ik van je hou en ik sowieso niet rustig kan blijven als we elkaar in deze lange tijd niet eens konden begroeten!' Zei ik zonder een adem pause te nemen waardoor ik zeker eist dat ik nu lijkbleek of wel vuurrood was geworden. Ik voelde me wel misselijk en dat is geen goed teken.
    'Alsjeblieft Camp.' Murmelde ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Een paar jaar later? :O
    What did I mis?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Even bleef ik bewusteloos op de grond liggen terwijl gegiechel van meisjes mijn oren doordrongen tot ik iemand mij overeind voelde trekken en voordat ik kon kijken wie het was werd ik door de menigte mee getrokken tot er maar een iemand overbleef; George.
    Mijn hart leek binnen een milliseconde minstens tien keer zo sneller te kloppen. Sneller omdat ik iedere minuut, nee zelfs iedere seconde van de dag aan de jongen voor me dacht, terwijl ik nu zijn en mijn hart zou moeten breken. Om hem een toekomst te geven.
    Veels te gauw werd ik een lokaal ingetrokken en werd de deur dichtgegooid. Zenuwachtig keek ik naar mijn handen die losgelaten waren gezien ik akelig bewust werd van het feit dat George voor me stond. Dicht. Heel dicht bij waardoor ik de sterke neiging moest onderdrukken om mijzelf niet tegen hem aan te gooien.
    ‘Campbell het spijt me het spijt me; wat ik ook ooit heb gedaan of je heb aangedaan het spijt me. Ik weet dat je door de omstandigheden van vorige keer me wellicht haat of op zijn minst boos op mij bent en niet zeggen dat dat niet zo is ergens diep van binnen haat je me zo erg dat je mij liever niet meer wilt zien, is ook duidelijk aangezien je vermijd, en ik begrijp dat echt, en dat de dingen die de twee jongens hebben gezegd naar je hoofd is gestegen, over dat er sowieso niets kan worden tussen ons kunnen we ook gewoon uitpraten Camp, daar hoef je me niet voor te vermijden, we kunnen het uitpraten zodat het in een keer duidelijk kan zijn wat er aan de hand is.. Camp misschien lijk ik nu op een psychisch gestoord mens aangezien ik niet zonder jou kan voortleven, of denk jij tenminste aangezien ik dit denk omdat ik van je hou en ik sowieso niet rustig kan blijven als we elkaar in deze lange tijd niet eens konden begroeten! Alsjeblieft Camp.'
    Ik schudde nutteloos mijn hoofd terwijl ik nog zenuwachtiger met mijn handen begon te spelen. Ik kon niet zeggen dat ik hem haat. Niet nog eens. Vooral omdat de waarheid enorm anders was.
    ‘Ik haat jou niet, George. Ook niet een klein beetje- hoe kan je dat denken.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik zenuwachtig mijn ogen dicht kneep voordat ik het niet kon laten en naar zijn hand greep. Oh merlin; dit was vreselijk. Ik had hem nodig- maar het kan niet.
    ‘Ik- ik zit volgend jaar weer op Klammfels- We zullen elkaar nooit meer kunnen zien; George. Het is beter zo- en maak je geen zorgen want ik weet zeker dat hier een meisje of jongen zit die je enorm gelukkig gaat maken. Daar heb je mij niet voor nodig.’ Ik probeerde het zo zeker mogelijk van mijn zaak uit te spreken hoewel ik enorm bibberde van spanning. Het was veel makkelijker om te praten wanneer ik me stijf tegen Georges’ borstkas aangedrukt had dan op deze wijze, maar ik had geen ander keus. Vooral omdat ik zeker wist dat George het feit dat ik weer naar Klammfels ging totaal geen probleem zou gaan vinden. Totdat hij me niet ziet en iemand anders wel die hem gelukkiger maakt waar ik pas veel later achter kom. Wanneer ik achter ze loop op de wegisweg of iets waar ik gekwetst en boos langs ze zou lopen zonder dat George ooit daar een idee van heeft.
    Zenuwachtig slikte ik voordat ik mijn hoofd ophief om naar een punt naast hem te staren en snel zijn hand los liet omdat ik bang was om hem fijn te knijpen. ‘Ik hou niet meer van je.’

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 10:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen schreef:
    Een paar jaar later? :O
    What did I mis?


    Haha nee het is de dag van de derde opdracht :p

    Ik en Sphinx wilden eigenlijk een Next Year aan deze topic vast te koppelen ^^. lijkt het je wat?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Camp.. je doet me pijn :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••