• Heeii ik weet niet of dit hier goed staat, maar okay... Ik maak veel tekeningen, maar die zijn PNG. Dus ik kan ze niet neerzetten bij foto's, dus zet ik het hier. Dit is mijn eerste:



    Ik weet het, het lijkt nergens op.
    Even een vraagje:

    Vind je dat ik goed teken?

    31.2% (24 stemmen)
     
    Ja!

    7.8% (6 stemmen)
     
    Nee!

    61.0% (47 stemmen)
     
    Mwauh... Beetje


    obsessive rage

    Nog een paar oude (ik begin net een nieuwe style, deze zijn veel en veel slechter) :




    En nu nog een een van iemand die het héél goed kan:


    obsessive rage

    Nog een....


    obsessive rage

    Ik vind niet dat je slecht tekent, hoor. Gewoon veel oefenen om vormen en verhoudingen onder de knie te krijgen (:

    Griffiths schreef:
    Ik vind niet dat je slecht tekent, hoor. Gewoon veel oefenen om vormen en verhoudingen onder de knie te krijgen (:


    Dankje!


    obsessive rage

    Griffiths schreef:
    Ik vind niet dat je slecht tekent, hoor. Gewoon veel oefenen om vormen en verhoudingen onder de knie te krijgen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Die vind ik echt prachtig!
    Verder gewoon blijven oefenen!


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:



    Die vind ik echt prachtig!
    Verder gewoon blijven oefenen!


    Jammer genoeg heeft iemand van 20 ofsow gemaakt... Ik ben 11, ik kan dat nii zijn...


    obsessive rage

    Relax, ik ben 14 en ik schilder/teken ongeveer net als jij :$ niet iedereen in de wereld is een tekentalent. Enne, als je 11 bent, heb je nog vele jaren voor je om je teken/schilderstijl te ontwikkelen. Don't panic girl :Y)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Je tekent heel goed, veeeel beter dan ik in ieder geval. Je tekeningen zijn nog lang niet perfect, maar dat kan ook niet.
    Oefen op verhouding, vorm en schaduw en je wordt vanzelf nog beter (:


    Not all those who wander are lost.

    Oh ja, nog een tip, vanaf mijn iPhone kan ik wel foto's en avatars downloaden als dit PNG-bestanden zijn, dus probeer dat eens ^^


    Not all those who wander are lost.

    Phantasior schreef:
    Oh ja, nog een tip, vanaf mijn iPhone kan ik wel foto's en avatars downloaden als dit PNG-bestanden zijn, dus probeer dat eens ^^

    Dankje voor de tip!


    obsessive rage

    Als je veel oefent en leert, dan kun jij dat ook over enkele jaren! :] Relaxed, je hebt nog een heel leven voor je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog een:



    (Halestorm is mijn favo band, vamdaar de tekst)


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    Nog een:



    (Halestorm is mijn favo band, vamdaar de tekst)
    Ik kan 'm niet zien. (':



    Griffiths schreef:
    Ik vind niet dat je slecht tekent, hoor. Gewoon veel oefenen om vormen en verhoudingen onder de knie te krijgen (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wow, ben je echt 11? Ik vind echt dat je heel goed kan tekenen voor je leeftijd!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso