• Heeii ik weet niet of dit hier goed staat, maar okay... Ik maak veel tekeningen, maar die zijn PNG. Dus ik kan ze niet neerzetten bij foto's, dus zet ik het hier. Dit is mijn eerste:



    Ik weet het, het lijkt nergens op.
    Even een vraagje:

    Vind je dat ik goed teken?

    31.2% (24 stemmen)
     
    Ja!

    7.8% (6 stemmen)
     
    Nee!

    61.0% (47 stemmen)
     
    Mwauh... Beetje


    obsessive rage

    Oh, echt allemaal dankje voor alle reacties ^^ Wordt er echt blij van (:
    En digitaal tekenen moet je echt leren, ik had het geweld ervoor, waar echt bijzonder is voor mij, maar als ik dat niet had gehad stonden er hier niet zoveel tekeningen.


    obsessive rage

    Ik heb inmiddels 2 intuos A4 formaat tekentabletten versleten en dan nog een genius tablet A4 formaat in de afgelopen 11 jaar. Ik kan zelf ook echt niet zonder XD als m'n tekentablet het begeeft, heb ik diezelfde week een nieuw, gewoon omdat ik hem voor zowat alles gebruik. Van zodra ik thuis ben (zit nu even op m'n gsm) zal ik eens wat oude dingen opzoeken wat ik gemaakt heb. Je tekeningen zijn echt niet slecht voor een beginner en al helemaal niet als je naar je leeftijd kijkt. Als je wilt kan ik je ook nog wel wat tips geven als je wilt. Ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig naar je volgend werk (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb inmiddels 2 intuos A4 formaat tekentabletten versleten en dan nog een genius tablet A4 formaat in de afgelopen 11 jaar. Ik kan zelf ook echt niet zonder XD als m'n tekentablet het begeeft, heb ik diezelfde week een nieuw, gewoon omdat ik hem voor zowat alles gebruik. Van zodra ik thuis ben (zit nu even op m'n gsm) zal ik eens wat oude dingen opzoeken wat ik gemaakt heb. Je tekeningen zijn echt niet slecht voor een beginner en al helemaal niet als je naar je leeftijd kijkt. Als je wilt kan ik je ook nog wel wat tips geven als je wilt. Ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig naar je volgend werk (flower)


    Ikzelf ook XD Tips zijn altijd welkom, misschien vind ik ze eerst niet leuk, maar daarna heb ik er eigenlijk een heleboel aan.


    obsessive rage

    Wow je bent 11 :O
    Dan kan je super goed tekenen ;)
    Ik kan echt niet zo goed tekenen helemaal niet toen ik 11 was xD
    Ik kan opzich wel schilderen :)


    tiptoe through the tulips...

    Je hebt een hele mooie tekenstijl, maar ik zou nog even oefenen( niet gemeen bedoeld)!) zit je op tekenles? Het is heel leuk en je leert er veel van

    Crazycavia schreef:
    Je hebt een hele mooie tekenstijl, maar ik zou nog even oefenen( niet gemeen bedoeld)!) zit je op tekenles? Het is heel leuk en je leert er veel van


    Nee, vind het stom. "Die wezens bestaan niet!" "Heel mooi, maar de anatomie klopt niet!" Geloof me, das echt heel vervelend. En tja, met iedere tekening heb je geoefend, toch? Heb er ondertussen al best veel gemaakt, maar ik zet ze niet allemaal hierop. Anders kon ik dit topic meteen sluiten, ik heb er meer dan 300 gemaakt... Ik ben ondertussen dus al veel beter dan dit, maar heb geen zin alles te plaatsen ;) (Oké, klinkt echt heel verdedigend)
    Maar oefenen waarvoor? Ik ben niet van plan mee te doen aan een of andere tekenwedstrijd hoor :P

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 8:58 ]


    obsessive rage



    Op deze ben ik best trots. Ik teken redelijk vaak manga maar meestal wordt het een zootje omdat ik de schets moet inkleuren en dat ziet er gewoon niet uit...
    Bij deze lukte het op de een of andere manier alles netjes over te trekken, het duurde dan ook best lang.



    Deze wilde ook wel lukken.


    obsessive rage

    Manga stijl. Daar ben ik ook nu mee bezig, alleen dan op papier xD. Digitaal lukt me nooit.
    De eerste is echt gaaf! Ik begrijp waarom je er trots op bent. De tweede is ook leuk, dus daar mag je ook wel blij mee zijn.
    Manga, echt zoveel details toevoegen tot een geheel. En dan kleur ik ze meestal ook niet in. En normaal doe ik er al anderhalf uur over.
    xD


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Manga stijl. Daar ben ik ook nu mee bezig, alleen dan op papier xD. Digitaal lukt me nooit.
    De eerste is echt gaaf! Ik begrijp waarom je er trots op bent. De tweede is ook leuk, dus daar mag je ook wel blij mee zijn.
    Manga, echt zoveel details toevoegen tot een geheel. En dan kleur ik ze meestal ook niet in. En normaal doe ik er al anderhalf uur over.
    xD


    Geen idee hoe lang ik er over doe eigenlijk x3 Ik doe manga eigenlijk al voor de andere tekeningen, de stijl spreekt me best aan.
    Er zijn wel klasgenoten die vinden dat je bij manga niet de vrijheid krijgt de gezichten te laten verschillen, maar die kijken echt naar de verkeerde plaatjes. Want je kan die gezichten wel degelijk laten verschillen :p


    obsessive rage

    Ja, je kan alles toevoegen aan het gezicht. En een anderen vorm geven. Apart kleur haar is ook niet erg. Hier en daar een paar strikjes ook niet. En sommige kun je snorharen geven. Hoe bedoel je geen vrijheid? Het is juist leuk dat je niet op de verhoudingen moet letten van hoe groot de ogen moeten zijn en alleen maar normale haarkleur moeten hebben.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Ja, je kan alles toevoegen aan het gezicht. En een anderen vorm geven. Apart kleur haar is ook niet erg. Hier en daar een paar strikjes ook niet. En sommige kun je snorharen geven. Hoe bedoel je geen vrijheid? Het is juist leuk dat je niet op de verhoudingen moet letten van hoe groot de ogen moeten zijn en alleen maar normale haarkleur moeten hebben.


    Das dus precies hoe ik erover denk, maarja dat meisje is best wel "het moet origineel zijn"
    Ik zie genoeg verschillen, de oogvorm en zelfs de mond kan alles veranderen. En ergens is het ook leuk: je kan van één schets wel tien personages maken door de kleding en het haar te veranderen! Of ik dat vrijheid noem... Maarja, ik kan geen meningen spontaan verbuigen


    obsessive rage

    Dat is waar. Meningen zijn meningen. Je kan met een paar potlood streken van een opgetut meisje naar een krijgster. Misschien is dat het leukste wel. Als ik in mijn volle schetsboek kijk, zijn er genoeg figuren die ik nog in moet kleuren. Dan is ook de kleur daarin een grote vrijheid


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Indeed


    obsessive rage



    Een nieuwe (:


    obsessive rage



    Oh ja, deze is van een "trol" of een ander onmenselijk wezen, voor degene die de meer schilderij- achtige tekeningen missen ^-^


    obsessive rage