• Heeii ik weet niet of dit hier goed staat, maar okay... Ik maak veel tekeningen, maar die zijn PNG. Dus ik kan ze niet neerzetten bij foto's, dus zet ik het hier. Dit is mijn eerste:



    Ik weet het, het lijkt nergens op.
    Even een vraagje:

    Vind je dat ik goed teken?

    31.2% (24 stemmen)
     
    Ja!

    7.8% (6 stemmen)
     
    Nee!

    61.0% (47 stemmen)
     
    Mwauh... Beetje


    obsessive rage

    Je tekeningen zijn behoorlijk goed hoor.
    Ik kon zelf niet eens zo goed tekenen op die leeftijd.
    Kijk vooral veel tutorial en teken veel na van die stappenplan tekenen, zo weet ik dat het nog beter gaat.
    En veel blijven tekenen ook als je even niks te doen hebt.
    Kleine schetsen zijn altijd prettig.
    Maar het ziet er wel gaaf uit.


    Vampire + Servant = Servamp

    Wat ik doe als de foto's niet kunnen om die reden: Ik zet ze op Paint en sla ze op als een ander soort bestand. Dan loop je ook niet het risico dat niet iedereen de afbeelding kan zien. Maar dan moet je wel standaard Paint op je computer hebben.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Pseudos schreef:
    (...)
    Ik kan 'm niet zien. (':
    (...)


    Ik ook niet (:


    obsessive rage

    Seto schreef:
    Je tekeningen zijn behoorlijk goed hoor.
    Ik kon zelf niet eens zo goed tekenen op die leeftijd.
    Kijk vooral veel tutorial en teken veel na van die stappenplan tekenen, zo weet ik dat het nog beter gaat.
    En veel blijven tekenen ook als je even niks te doen hebt.
    Kleine schetsen zijn altijd prettig.
    Maar het ziet er wel gaaf uit.


    Dankje (:


    obsessive rage

    Het is al zeker een goed begin. Als je zo doorgaat, ga je net zo goed kunnen tekenen als diegene die de tekening met het meisje met de blauwe jurk tekende. Wie weet heeft zij ook 10 jaar er voor moeten oefenen? ^^
    In je eerste tekening vind ik de kleuren mooi.
    In deze vind ik dat je het haar, de jurk,.. heel mooi vorm hebt kunnen geven :) :


    Ik wil een tuin vol egels

    Tip: begin eerst met opzetten van lijnen en dan met het inkleuren. (het is een beetje scheef, maar dat komt omdat het met mijn muis is, ik moet nog een keer een teken tablet kopen) Ik begin altijd eerst met een tekening.


    Dan zet ik met een dunne brush de lijnen.


    En met die twee begin ik het langzaam in te kleuren.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Tip: begin eerst met opzetten van lijnen en dan met het inkleuren. (het is een beetje scheef, maar dat komt omdat het met mijn muis is, ik moet nog een keer een teken tablet kopen) Ik begin altijd eerst met een tekening.


    Dan zet ik met een dunne brush de lijnen.


    En met die twee begin ik het langzaam in te kleuren.



    Dankje, ik heb trouwens ook geen tekentablet, waardoor het er wat minder uitziet....


    obsessive rage

    AngelFox schreef:
    Het is al zeker een goed begin. Als je zo doorgaat, ga je net zo goed kunnen tekenen als diegene die de tekening met het meisje met de blauwe jurk tekende. Wie weet heeft zij ook 10 jaar er voor moeten oefenen? ^^
    In je eerste tekening vind ik de kleuren mooi.
    In deze vind ik dat je het haar, de jurk,.. heel mooi vorm hebt kunnen geven :) :



    Dat is mijn zusje, maar dan wat ouder getekend (ze stond model, en mocht mijn vaders tekentablet lenen)


    obsessive rage

    Nu eentje van een bruin meisje, dat ik per ongeluk een beetje geschrokken getekend heb...


    obsessive rage

    WAAH Waarom zie ik mijn tekeningen niet? (huil)


    obsessive rage

    Nieuwe:



    Als ie het WEER niet doet hier een link:

    http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2014/332/1/3/untitled_drawing_by_yunimu-d87yium.png


    obsessive rage

    Nieuwe tekening:



    Een link voor het geval dat:
    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2014/341/4/e/untitled_drawing_by_yunimu-d88zocr.png


    obsessive rage

    Nieuwe tekening! Heb de tekentablet terug veroverd! (duivel)


    obsessive rage