• Heeii ik weet niet of dit hier goed staat, maar okay... Ik maak veel tekeningen, maar die zijn PNG. Dus ik kan ze niet neerzetten bij foto's, dus zet ik het hier. Dit is mijn eerste:



    Ik weet het, het lijkt nergens op.
    Even een vraagje:

    Vind je dat ik goed teken?

    31.2% (24 stemmen)
     
    Ja!

    7.8% (6 stemmen)
     
    Nee!

    61.0% (47 stemmen)
     
    Mwauh... Beetje


    obsessive rage

    Je ziet wel echt vooruitgang, dat is leuk (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Je ziet wel echt vooruitgang, dat is leuk (:


    Dankje (:


    obsessive rage

    Nog twee die ik gewoon op papier gemaakt heb.
    (Met rood potlood)


    (Met krijt)


    obsessive rage


    obsessive rage

    Die is awesome! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb totaal geen verstand van digitaal tekenen, maar oke.
    Misschien moet je eens proberen om de randen iets scherper te doen? Je maakt nu best wel vage tekeningen (op de laatste is dat heel mooi!). Misschien dat het er iets netter en mooier uit ziet als het iets scherper is?

    Verder is het echt mooi! Vooral die laatste. Ik doe het je niet na hoor x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lizor schreef:
    Die is awesome! (:


    Dankje! (:


    obsessive rage

    Persoonlijk vind ik digitaal tekenen meestal wat minder, maar je doet het goed! En je papiertekeningen zijn echt geweldig!


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    Persoonlijk vind ik digitaal tekenen meestal wat minder, maar je doet het goed! En je papiertekeningen zijn echt geweldig!


    Dankje! (flower)


    obsessive rage

    Je wordt er steeds beter in. :) Ga zo door!


    Ik wil een tuin vol egels


    Zo, nog een tekening.


    obsessive rage

    Tweede hertekening van deze:


    obsessive rage

    Ik doe het je zeker niet na. Ik vind digitaal tekenen echt veel te lastig. ik heb het een tijdje gedaan maar het viel me vies tegen ;')
    Goeie vooruitgang! Misschien kan voor grotere stukken als het haar het gebruik van layering met een kleinere brush je helpen om er wat meer diepte aan te geven. (:


    The truth is out there.

    Oké
    Digitaal tekenen is niks voor mij, maar zo gezien wel voor jouw. Mijn vingers houden liever een potlood vast, dan een tablet. Net als schrijven.
    Jouw tekeningen zijn echt mooi, ik kan geen mensen tekenen, hoewel ik er wel op oefen.
    En 11. Ik ben 14 en teken mensen niet zo goed als jou. En dat op een tablet. Respect, echt.
    Ik kan haast niet geloven dat je 11 bent, na al die gesprekken en tekeningen. Wow, echt gaaf


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Meid, je bent nog 11! Als je zo blijft oefenen, geloof me. Je word nog beter dan die ene tekening die je hebt laten zien in de spoiler!
    Oefening baart kunst ^^