• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Scatian • Crystal • Kristalwater • 12


    Song of the night sinds 10 november: This Is How We Do van Katy Perry

    Song of the night wachtlijst:
    - Xanthe met Basket Case van Green Day
    -Erieka met Shake it off van Taylor Swift
    -Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 17:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 nov 2014 - 16:32 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    GIader schreef:
    Waarom begrijp ik de Teaser niet van Insurgent?


    Idk?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Idk?


    Kijk hem dan maar eens zou ik zeggen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    GIader schreef:
    (...)

    Kijk hem dan maar eens zou ik zeggen (:


    Ander keertje


    16 - 09 - '17

    Ik win echt nooit ;(


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Ik win echt nooit ;(

    Ahw. *hug*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    (...)
    Ahw. *hug*


    Ik heb serieus nooit geluk met wedstrijden, loterijen enz...


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik heb serieus nooit geluk met wedstrijden, loterijen enz...

    Met loterijen heeft volgens nooit iemand geluk. In ieder geval niet de mensen die ik ken.
    Met wedstrijden heb ik meestal wel "geluk", omdat ik dan de enige in de categorie ben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Achja, ik ga er niet om huilen.


    16 - 09 - '17

    Je zal sowieso in je leven ooit nog iets winnen, Sylvie. Dat geloof ik.

    Door m'n vorige profielfoto wil ik Trainspotting opnieuw gaan kijken. Die film blijft namelijk geweldig en heeft een fantastische cast.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    We'll see...


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Wat is er gebeurd? Ö


    Nou kijk, mijn vader is momenteel aan het opruimen achter het schot op zolder. Dus ik ging eventjes helpen. Ik had een kist leeg gemaakt waar dan oude spellen in zouden komen; ik had de deksel geklemd tegen de schuine muur en dat ging gewoon goed. Tot ie ineens viel and guess what? Juist, ik was net iets aan het pakken dus kwam hij vol op mijn neus..

    En iets later gingen we in een oude rieten koffer oud speelgoed van mij en mijn zusje doen. Na proppen zat alles er in en zat hij dicht. Wil ik aan zo'n riempje trekken om deze dicht te doen, schiet deze kapot/scheurt hij. Maar omdat ik eraan trok kwam mijn hand met volle kracht tegen mijn mond aan. Dus mijn onderlip werd dik :[

    Maar nu ben ik net wakker; op mn neus zit een beginnend korstje en mijn lip is gelukkig niet dik meer. :]

    Ik ben echt he le maal kapot en heb zelfs geen zin in stage.


    Ik heb warme choco ;3


    26 - 02 - '16

    Meh, thuis geen wifi hebben sucks heel erg D:


    -

    Nonno schreef:
    (...)

    Nou kijk, mijn vader is momenteel aan het opruimen achter het schot op zolder. Dus ik ging eventjes helpen. Ik had een kist leeg gemaakt waar dan oude spellen in zouden komen; ik had de deksel geklemd tegen de schuine muur en dat ging gewoon goed. Tot ie ineens viel and guess what? Juist, ik was net iets aan het pakken dus kwam hij vol op mijn neus..

    En iets later gingen we in een oude rieten koffer oud speelgoed van mij en mijn zusje doen. Na proppen zat alles er in en zat hij dicht. Wil ik aan zo'n riempje trekken om deze dicht te doen, schiet deze kapot/scheurt hij. Maar omdat ik eraan trok kwam mijn hand met volle kracht tegen mijn mond aan. Dus mijn onderlip werd dik :[

    Maar nu ben ik net wakker; op mn neus zit een beginnend korstje en mijn lip is gelukkig niet dik meer. :]


    Ai ai, bad luck.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    16 - 09 - '17