• Gegroet lieve Quizletters!

    De uitslag of jullie, de users, vonden dat er columnisten bij moesten komen of dat er al genoeg rondwandelden op Quizlet is al een tijdje terug bekend gemaakt in dit topic. Met maar liefst 79 tegen vijftien stemmen hebben jullie bepaald dat er een nieuwe columnistenverkiezing gehouden zal worden. En die start nu officieel!

    Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open vanaf vandaag (9 november) tot en met 23 november 13:00 uur. Dan zal de inschrijving gesloten worden en wordt er grondig door ons nagekeken.

    Waar kan ik me inschrijven?
    http://www.quizlet.nl/column/aanmelden.php

    Hoeveel columnisten zoeken jullie?
    Ongeveer 5-10 users.

    Eisen van de betreffende column:
    - Minimum aantal woorden 300, maximum aantal woorden 750 woorden.
    - Er zal geen thema zijn. Dit betekent dat je je hersenen de vrije loop kan laten gaan.
    - Er moet een nieuwe column geschreven worden, een column die bijvoorbeeld een maand geleden al geschreven is mag niet.

    Denk goed na voor je het inschrijfformulier opstuurt, waardoor je mee doet om kans te maken om een columnist op Quizlet te worden. Je zal tijd nodig hebben in de toekomst om de columns te schrijven. Verkijk je daar niet op. De richtlijn is minstens één column per drie weken.

    Let op: De informatie in de link waar je je kunt inschrijven kan niet kloppen. Houd daarom de informatie aan die in dit topic is gegeven. Vragen? Stel ze dan gerust.

    Heel veel succes gewenst aan iedereen die een kans wil gaan wagen!

    De moderators.


    Extra mededeling:
    Lieve deelnemers,
    Er zijn een groot aantal van jullie die hebben aangegeven dat ze hun column niet hebben opgeslagen. Nu willen wij jullie de mogelijkheid geven om je eigen ingeleverde column op te vragen.

    Het topic is al door gezeefd en daaruit hebben wij deze lijst gemaakt van deelnemers die hun column niet hebben opgeslagen:
    Griffiths
    Feline -> CrumpyCat
    Creepers
    Quill
    Oikawa
    Prancer
    Liesiemo
    Ryess



    Sta je niet in de lijst, maar wil je je column graag opgestuurd, laat het weten. Doe dit aub per PB naar Junns toe, zodat het topic geen chaos wordt en jullie niet dubbel bericht worden.

    Mvg,
    Het Nakijk-Team

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2014 - 21:20 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Vraagje: hoeveel columnisten worden er aangenomen?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil het graag, maar vrees dat ik er geen tijd voor zal hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    Heel veel succes allemaal. *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Een poging wagen zal wel geen kwaad kunnen... (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik ga niet meedoen, maar ik blijf het wel volgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Griffiths schreef:
    Oh mijn topics! Ik weet nog niet zeker of ik mee ga doen, maar ik wil dit sowieso wel even volgen (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    De columns zijn een van mijn lievelingsonderdelen hier op Q en ik kan niet wachten tot de nieuwe berg aan columns!

    Ik ben benieuwd wie het worden :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Fisher schreef:
    (...)
    Het onderwerp maakt echt niet uit.
    Ik houd bijvoorbeeld absoluut niet van voetbal, maar als jij een goede column over voetbal kunt schrijven, dan zal ik je echt niet op het onderwerp afrekenen.



    Mulleroni schreef:
    (...)
    Wij letten er op of het boeiend geschreven is. Of jij ons, de lezers, iets kan vertellen waarbij we aan je lippen hangen. Dus als je een ''saai'' onderwerp (dit verschilt per persoon of je iets saai vindt of niet) interessant kan maken, dan is dat iets positiefs.



    Aah okido. Zoiets dacht ik al wel, maar ik wilde het toch eventjes zeker weten. Bedankt voor het antwoord! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeh! Ik wil echt proberen om columnist te worden! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die column die je schrijft als inzending, mag die ooit nog als column gebruikt worden (indien deze niet openbaar gemaakt wordt dan)? (:


    Not all those who wander are lost.

    Oké ik ben me hersenen nu echt aan het kraken en ik ben aan het denken of ik iets blij's moet doen of iets wat meer somber is, ik denk dat ik met het laatste een grotere indruk kan achter laten. Maar dan word het voor mij ook wel gevoelig en ik wil niet dat mensen die ik op school ken dit misschien lezen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga sowieso mee doen :Y)


    •

    Ik doe mee!!

    Square schreef:
    Heel veel succes allemaal. *O*


    -

    Nogmaals het spijt me dat de Jury, mijn onzinnige column leest
    Echt waar hij gaat echt nergens over.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 18:57 ]