• Gegroet lieve Quizletters!

    De uitslag of jullie, de users, vonden dat er columnisten bij moesten komen of dat er al genoeg rondwandelden op Quizlet is al een tijdje terug bekend gemaakt in dit topic. Met maar liefst 79 tegen vijftien stemmen hebben jullie bepaald dat er een nieuwe columnistenverkiezing gehouden zal worden. En die start nu officieel!

    Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open vanaf vandaag (9 november) tot en met 23 november 13:00 uur. Dan zal de inschrijving gesloten worden en wordt er grondig door ons nagekeken.

    Waar kan ik me inschrijven?
    http://www.quizlet.nl/column/aanmelden.php

    Hoeveel columnisten zoeken jullie?
    Ongeveer 5-10 users.

    Eisen van de betreffende column:
    - Minimum aantal woorden 300, maximum aantal woorden 750 woorden.
    - Er zal geen thema zijn. Dit betekent dat je je hersenen de vrije loop kan laten gaan.
    - Er moet een nieuwe column geschreven worden, een column die bijvoorbeeld een maand geleden al geschreven is mag niet.

    Denk goed na voor je het inschrijfformulier opstuurt, waardoor je mee doet om kans te maken om een columnist op Quizlet te worden. Je zal tijd nodig hebben in de toekomst om de columns te schrijven. Verkijk je daar niet op. De richtlijn is minstens één column per drie weken.

    Let op: De informatie in de link waar je je kunt inschrijven kan niet kloppen. Houd daarom de informatie aan die in dit topic is gegeven. Vragen? Stel ze dan gerust.

    Heel veel succes gewenst aan iedereen die een kans wil gaan wagen!

    De moderators.


    Extra mededeling:
    Lieve deelnemers,
    Er zijn een groot aantal van jullie die hebben aangegeven dat ze hun column niet hebben opgeslagen. Nu willen wij jullie de mogelijkheid geven om je eigen ingeleverde column op te vragen.

    Het topic is al door gezeefd en daaruit hebben wij deze lijst gemaakt van deelnemers die hun column niet hebben opgeslagen:
    Griffiths
    Feline -> CrumpyCat
    Creepers
    Quill
    Oikawa
    Prancer
    Liesiemo
    Ryess



    Sta je niet in de lijst, maar wil je je column graag opgestuurd, laat het weten. Doe dit aub per PB naar Junns toe, zodat het topic geen chaos wordt en jullie niet dubbel bericht worden.

    Mvg,
    Het Nakijk-Team

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2014 - 21:20 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga het proberen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Mulleroni schreef:
    (...)
    5-10 users. (:


    Wow, dat is best veel!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Succes allemaal! :Y)

    Ik ga maar 'ns zo sparren in mijn Word, hehe.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 20:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulleroni schreef:
    (...)
    5-10 users. (:


    Woah, ik zie mijn kansen nu iets positiever in!:Y) En nu wil ik niet zeggen dat ik 'geweldig' ben ofzo.=')

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 20:29 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Woah, ik zie mijn kansen nu iets positiever in!:y) En nu wil ik niet zeggen dat ik 'geweldig' ben ofzo.=')


    Precies dit, ja :')


    Not all those who wander are lost.

    Aldea schreef:
    (...)
    Er wordt heus wel gelet op de spelling, maar we gaan niet moeilijk doen als er een klein foutje is gemaakt. Het moet ABN zijn, met een goede interpunctie.


    Ik zal mijn best doen.:Y) Ik heb er nog nooit commentaar op gehad, dus dat moet wel goed komen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Succes iedereen

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 20:42 ]

    Even mijn topics. Dit lijkt me erg leuk! (:

    Phrasa schreef:
    Succes iedereen


    Goh wat zijn we lekker positief.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Goh wat zijn we lekker positief.(:


    Want mensen succes wensen druipt van de negativiteit? ><

    OT; succes iedereen! Misschien dat ik me ook nog ga inschrijven, want ik ben vanmiddag al met een halve inzending begonnen, maar mezelf kennende herinner ik me pas weer dat ik hem af moest schrijven tegen de tijd dat de inschrijvingen gesloten zijn. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SPECS schreef:
    (...)

    Goh wat zijn we lekker positief.(:


    Liever Positief dan Negatief,

    Wiarda schreef:
    (...)

    Want mensen succes wensen druipt van de negativiteit? ><

    OT; succes iedereen! Misschien dat ik me ook nog ga inschrijven, want ik ben vanmiddag al met een halve inzending begonnen, maar mezelf kennende herinner ik me pas weer dat ik hem af moest schrijven tegen de tijd dat de inschrijvingen gesloten zijn. :')

    Ze (Phrasa) heeft haar bericht gewijzigd, daarvoor had ze iets gezegd van dat het niet is dat je nog nooit commentaar hebt gehad dat je moet denken dat je goed bent of zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Ze (Phrasa) heeft haar bericht gewijzigd, daarvoor had ze iets gezegd van dat het niet is dat je nog nooit commentaar hebt gehad dat je moet denken dat je goed bent of zo.


    Klopt, er is niks mee met geweldig zijn, maar bij sommige kan dat heel negatief overkomen. Daarom mijn berichtje.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 20:48 ]

    Oooh, zo. In dat geval, Sorry Jol. Ik vond het er al zo vreemd uitzien. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Oooh, zo. In dat geval, Sorry Jol. Ik vond het er al zo vreemd uitzien. :')


    Sorry voor je verwarring =(