• Gegroet lieve Quizletters!

    De uitslag of jullie, de users, vonden dat er columnisten bij moesten komen of dat er al genoeg rondwandelden op Quizlet is al een tijdje terug bekend gemaakt in dit topic. Met maar liefst 79 tegen vijftien stemmen hebben jullie bepaald dat er een nieuwe columnistenverkiezing gehouden zal worden. En die start nu officieel!

    Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open vanaf vandaag (9 november) tot en met 23 november 13:00 uur. Dan zal de inschrijving gesloten worden en wordt er grondig door ons nagekeken.

    Waar kan ik me inschrijven?
    http://www.quizlet.nl/column/aanmelden.php

    Hoeveel columnisten zoeken jullie?
    Ongeveer 5-10 users.

    Eisen van de betreffende column:
    - Minimum aantal woorden 300, maximum aantal woorden 750 woorden.
    - Er zal geen thema zijn. Dit betekent dat je je hersenen de vrije loop kan laten gaan.
    - Er moet een nieuwe column geschreven worden, een column die bijvoorbeeld een maand geleden al geschreven is mag niet.

    Denk goed na voor je het inschrijfformulier opstuurt, waardoor je mee doet om kans te maken om een columnist op Quizlet te worden. Je zal tijd nodig hebben in de toekomst om de columns te schrijven. Verkijk je daar niet op. De richtlijn is minstens één column per drie weken.

    Let op: De informatie in de link waar je je kunt inschrijven kan niet kloppen. Houd daarom de informatie aan die in dit topic is gegeven. Vragen? Stel ze dan gerust.

    Heel veel succes gewenst aan iedereen die een kans wil gaan wagen!

    De moderators.


    Extra mededeling:
    Lieve deelnemers,
    Er zijn een groot aantal van jullie die hebben aangegeven dat ze hun column niet hebben opgeslagen. Nu willen wij jullie de mogelijkheid geven om je eigen ingeleverde column op te vragen.

    Het topic is al door gezeefd en daaruit hebben wij deze lijst gemaakt van deelnemers die hun column niet hebben opgeslagen:
    Griffiths
    Feline -> CrumpyCat
    Creepers
    Quill
    Oikawa
    Prancer
    Liesiemo
    Ryess



    Sta je niet in de lijst, maar wil je je column graag opgestuurd, laat het weten. Doe dit aub per PB naar Junns toe, zodat het topic geen chaos wordt en jullie niet dubbel bericht worden.

    Mvg,
    Het Nakijk-Team

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2014 - 21:20 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Als ik iedereen even een tip mag geven: Stuur niet onmiddellijk je column in. Schrijf hem, laat hem even liggen, herlees, herschrijf wat je denkt dat beter zou kunnen zijn en kijk het ook nog eens na op spelfouten. Dat heb ik namelijk ook altijd: Als ik iets direct instuur voor het een of ander (met name bij de bèta-verkiezingen), laat ik het altijd eerst een tijdje liggen en herlees (herschrijf, indien nodig), het nog eens.
    Gewoon als tip, hoor. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    Als ik iedereen even een tip mag geven: Stuur niet onmiddellijk je column in. Schrijf hem, laat hem even liggen, herlees, herschrijf wat je denkt dat beter zou kunnen zijn en kijk het ook nog eens na op spelfouten. Dat heb ik namelijk ook altijd: Als ik iets direct instuur voor het een of ander (met name bij de bèta-verkiezingen), laat ik het altijd eerst een tijdje liggen en herlees (herschrijf, indien nodig), het nog eens.
    Gewoon als tip, hoor. (:


    Op zich een begrijpelijke tip, maar ik lever naar mijn mening het beste werk als ik er niet teveel over nadenk (zodra ik begin te schrijven en daarna) en gewoon vanuit mijn hart schrijft. Al is spelling inderdaad wel een puntje als het aankomt op mijn dyslectische hoofd.='D Worden we daar dan (echt streng) op afgerekend?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 18:57 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Is het misschien mogelijk dat als iemand moeite heeft met spelling een bèta-reader de inzending na kan lezen?
    Ik heb er zelf geen moeite mee, maar SPECS dus wel.


    Not all those who wander are lost.

    Het lijkt me heel leuk om colomnist te worden. Ik denk er nog even over na


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Mijn topics!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Phantasior schreef:
    Is het misschien mogelijk dat als iemand moeite heeft met spelling een bèta-reader de inzending na kan lezen?
    Ik heb er zelf geen moeite mee, maar SPECS dus wel.


    Ik denk eigenlijk niet dat dat de bedoeling is. Dit is immers een soort verkiezing, en deze column schrijven is echt iets wat je zelf moet doen, ook als er dan wat spelfoutjes in staan. Als je columnist wordt, kun je waarschijnlijk ook niet iedere keer je stukjes laten nakijken door bèta's.
    Maar dat is mijn mening - ik weet niet wat de mods hiervan vinden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De mods overleggen (:


    I am an idiot, I move.

    Phantasior schreef:
    Is het misschien mogelijk dat als iemand moeite heeft met spelling een bèta-reader de inzending na kan lezen?
    Ik heb er zelf geen moeite mee, maar SPECS dus wel.

    Nee, dit is absoluut niet de bedoeling. Wat Square zegt klopt. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Succes allemaal! :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    Vraagje: hoeveel columnisten worden er aangenomen?

    5-10 users. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Phantasior schreef:
    Die column die je schrijft als inzending, mag die ooit nog als column gebruikt worden (indien deze niet openbaar gemaakt wordt dan)? (:

    Ja, dit mag ook. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    SPECS schreef:
    (...)

    Op zich een begrijpelijke tip, maar ik lever naar mijn mening het beste werk als ik er niet teveel over nadenk (zodra ik begin te schrijven en daarna) en gewoon vanuit mijn hart schrijft. Al is spelling inderdaad wel een puntje als het aankomt op mijn dyslectische hoofd.='D Worden we daar dan (echt streng) op afgerekend?

    Er wordt heus wel gelet op de spelling, maar we gaan niet moeilijk doen als er een klein foutje is gemaakt. Het moet ABN zijn, met een goede interpunctie. Dus het moet niet boordevol fouten staan waardoor het onleesbaar is. Het is dus aan te raden om je tekst eerst 10x door te lezen voordat je het verstuurt. (:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 21:18 ]


    -

    Mijn topics. Ga later een poging wagen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Murghh, nu gaan er allemaal mensen meedoen die hartstikke goed zijn ):
    Bye kans x)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik wil het niet worden, denk ik, ik ga er even over nadenken. Maar ik ben wel nieuwsgierig hier naar x)


    wat was dit ookalweer