• Gegroet lieve Quizletters!

    De uitslag of jullie, de users, vonden dat er columnisten bij moesten komen of dat er al genoeg rondwandelden op Quizlet is al een tijdje terug bekend gemaakt in dit topic. Met maar liefst 79 tegen vijftien stemmen hebben jullie bepaald dat er een nieuwe columnistenverkiezing gehouden zal worden. En die start nu officieel!

    Tot wanneer kan ik mij inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open vanaf vandaag (9 november) tot en met 23 november 13:00 uur. Dan zal de inschrijving gesloten worden en wordt er grondig door ons nagekeken.

    Waar kan ik me inschrijven?
    http://www.quizlet.nl/column/aanmelden.php

    Hoeveel columnisten zoeken jullie?
    Ongeveer 5-10 users.

    Eisen van de betreffende column:
    - Minimum aantal woorden 300, maximum aantal woorden 750 woorden.
    - Er zal geen thema zijn. Dit betekent dat je je hersenen de vrije loop kan laten gaan.
    - Er moet een nieuwe column geschreven worden, een column die bijvoorbeeld een maand geleden al geschreven is mag niet.

    Denk goed na voor je het inschrijfformulier opstuurt, waardoor je mee doet om kans te maken om een columnist op Quizlet te worden. Je zal tijd nodig hebben in de toekomst om de columns te schrijven. Verkijk je daar niet op. De richtlijn is minstens één column per drie weken.

    Let op: De informatie in de link waar je je kunt inschrijven kan niet kloppen. Houd daarom de informatie aan die in dit topic is gegeven. Vragen? Stel ze dan gerust.

    Heel veel succes gewenst aan iedereen die een kans wil gaan wagen!

    De moderators.


    Extra mededeling:
    Lieve deelnemers,
    Er zijn een groot aantal van jullie die hebben aangegeven dat ze hun column niet hebben opgeslagen. Nu willen wij jullie de mogelijkheid geven om je eigen ingeleverde column op te vragen.

    Het topic is al door gezeefd en daaruit hebben wij deze lijst gemaakt van deelnemers die hun column niet hebben opgeslagen:
    Griffiths
    Feline -> CrumpyCat
    Creepers
    Quill
    Oikawa
    Prancer
    Liesiemo
    Ryess



    Sta je niet in de lijst, maar wil je je column graag opgestuurd, laat het weten. Doe dit aub per PB naar Junns toe, zodat het topic geen chaos wordt en jullie niet dubbel bericht worden.

    Mvg,
    Het Nakijk-Team

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2014 - 21:20 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Phrasa schreef:
    (...)

    Klopt, er is niks mee met geweldig zijn, maar bij sommige kan dat heel negatief overkomen. Daarom mijn berichtje.

    Die zin snap ik niet helemaal, haha, maar maakt ook niet uit. Sorry, mijn hoofd is een beetje vol op dit moment. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Die zin snap ik niet helemaal, haha, maar maakt ook niet uit. Sorry, mijn hoofd is een beetje vol op dit moment. :'D


    Is dat goed of slecht? :)

    Wiarda schreef:
    (...)

    Want mensen succes wensen druipt van de negativiteit? ><

    OT; succes iedereen! Misschien dat ik me ook nog ga inschrijven, want ik ben vanmiddag al met een halve inzending begonnen, maar mezelf kennende herinner ik me pas weer dat ik hem af moest schrijven tegen de tijd dat de inschrijvingen gesloten zijn. :')


    Er stond eerst dat, omdat ik geen commentaar krijg, het niet betekend dat het goed komt. Succes wensen is een ander verhaal.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wiarda schreef:
    Oooh, zo. In dat geval, Sorry Jol. Ik vond het er al zo vreemd uitzien. :')


    Ik zie dat mijn uitleg overbodig was. Any way, maakt niet uit want ik zou het ook vreemd vinden.:p


    You were born original, don't die as a copy.

    Laat maar.

    Ik ga wel een poging wagen (niet dat ik een kans maak ofzo maar dat maakt niet uit)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ondanks ik vandaag mijn filosofie portfolio moest afmaken, heb ik toch nog tijd gehad om de column in te sturen. ^^ Dus ik heb hem al ingeleverd. Succes allemaal!


    The sun will rise and we will try again.

    Oeh leuk! Ik ga meedoen! :D
    Even een goed onderwerp verzinnen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn topics, ik ga hier eens over denken :')

    MT, dit wil ik zeker volgen (:


    Fire and Blood

    Oh, wat leuk! Ben al bezig (:


    Invest in people who invest in you

    Dit is zo leuk. Ik zal eens wat proberen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeh, dit is leuk! Ik ga zeker een poging wagen ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    De enthousiasme maakt mij enthousiast! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Vraag me niet hoe, maar ik was vergeten iedereen nog succes te wensen ^^
    Succes! c:


    Not all those who wander are lost.