• Hey allemaal,

    zoals jullie kunnen zien aan mijn naam: ik ben geen moderator meer.
    Ik had het al lange tijd veel te druk in mijn leven om mij goed te kunnen inzetten als moderator op Quizlet.nl
    Ik bleef echter lang achter de feiten aanlopen in de hoop dat het beter zou worden.
    Dat werd het echter niet en daarom heb ik gisteren het besluit genomen om ermee te stoppen.
    Ik vind het uiteraard erg jammer maar ik weet dat dit het beste is.

    Dat wilde ik even zeggen :)
    Ik kom uiteraard van tijd tot tijd wel nog als user op quizlet ;)

    Liefs,
    Annick


    Life is hard and then we die

    Echt super jammer! Je was echt super lang mod en ik kende je eigenlijk alleen maar als mod.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah nee, jij was absoluut een van mijn favoriete mods. D: Maar als dit de beste keuze is, moet die natuurlijk gemaakt worden. Wel heel vreemd om je weer als user te zien, zeg. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wow, dat is echt even wennen. Wel jammer, want ik heb je al een goede moderator ervaren, maar het is ook zo vervelend als je het eigenlijk te druk heb voor de dingen die je moet doen. Verstandige keuze c;


    Happy Birthday my Potter!

    Dierickx schreef:
    Oh Jeez, het is echt vreemd om je zonder kleurtje te zien. Volgens mij heb ik je nooit anders gekend. Ik heb je ook nooit echt als mod gekend, maar ik vind het wel jammer!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Starlord schreef:
    Wow, dat is echt even wennen. Wel jammer, want ik heb je al een goede moderator ervaren, maar het is ook zo vervelend als je het eigenlijk te druk heb voor de dingen die je moet doen. Verstandige keuze c;

    Damn, en toen verdween er weer iemand van het Quizlet-meubilair. Dat wordt wennen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dierickx schreef:
    Oh Jeez, het is echt vreemd om je zonder kleurtje te zien. Volgens mij heb ik je nooit anders gekend. Ik heb je ook nooit echt als mod gekend, maar ik vind het wel jammer!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bat schreef:
    Damn, en toen verdween er weer iemand van het Quizlet-meubilair. Dat wordt wennen.


    26 - 02 - '16

    Dierickx schreef:
    Oh Jeez, het is echt vreemd om je zonder kleurtje te zien. Volgens mij heb ik je nooit anders gekend. Ik heb je ook nooit echt als mod gekend, maar ik vind het wel jammer!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wacht nee D: jij was de enige zo beetje die ik kende qua naam D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat jammer zeg Annick :C Jij en geen mod zijn, dat kan ik me echt niet voorstellen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awh, je was altijd een vertrouwde moderator, maar het is logisch dat je deze keuze hebt gemaakt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mulleroni schreef:
    Erg jammer, maar een begrijpelijke keuze. (:


    16 - 09 - '17

    Psychobat schreef:
    Dat is heel erg wennen. Ik ben gewend aan het rode kleurtje in je naam :'D.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ahw, wat jammer, ik geloof dat ik jou ook alleen maar als moderator ken. ^^ Maar het is natuurlijk een begrijpelijke keuze, en in ieder geval bedankt voor alles wat je als mod gedaan hebt voor Q.! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)