• Hey allemaal,

    zoals jullie kunnen zien aan mijn naam: ik ben geen moderator meer.
    Ik had het al lange tijd veel te druk in mijn leven om mij goed te kunnen inzetten als moderator op Quizlet.nl
    Ik bleef echter lang achter de feiten aanlopen in de hoop dat het beter zou worden.
    Dat werd het echter niet en daarom heb ik gisteren het besluit genomen om ermee te stoppen.
    Ik vind het uiteraard erg jammer maar ik weet dat dit het beste is.

    Dat wilde ik even zeggen :)
    Ik kom uiteraard van tijd tot tijd wel nog als user op quizlet ;)

    Liefs,
    Annick


    Life is hard and then we die

    Heel jammer Annick! Begrijpelijk, maar wel erg jammer ;). Maar ik hoop je nog wel als gewone user tegen te komen (Y)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 22:32 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 22:33 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    respect voor jouw ^^


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik zal je missen

    Deze had ik niet zien aankomen. Jammer, in mijn ogen was je een van de beste mods ooit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bedankt voor al je inzet! Het zal ook wel even heel erg lekker zijn om geen verplichtingen meer te hebben als je Q bezoekt. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vond je altijd een goede mod. Als jij denkt dat dit het beste is, dan zij het zo :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mulleroni schreef:
    Erg jammer, maar een begrijpelijke keuze. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dierickx schreef:
    Oh Jeez, het is echt vreemd om je zonder kleurtje te zien. Volgens mij heb ik je nooit anders gekend. Ik heb je ook nooit echt als mod gekend, maar ik vind het wel jammer!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat jammer, maar zeer begrijpelijk. Ik denk dat ik niet half weet wat jij als Moderator voor de site hebt gedaan, dus: dank je wel voor Quizlet leuker en beter maken!
    Succes met alles dat op dit moment in je leven speelt, wat het ook moge zijn. In ieder geval wens ik je het beste toe en hoop ik je nog weer 'ns te zien op Q. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dankjewel voor de lieve berichten!


    Life is hard and then we die

    Huuh, het is raar om je username zonder kleurtje te zien :3 Jammer dat je geen mod meer bent, maar ik snap het wel heel goed. Is er al iets bekend over een vervanger (als die er komt)?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 11:11 ]

    ^Volgens mij is het team nog aardig groot, dus ik vermoed dat anderen Annicks taken zullen overnemen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Funtom schreef:
    Wat jammer, maar zeer begrijpelijk. Ik denk dat ik niet half weet wat jij als Moderator voor de site hebt gedaan, dus: dank je wel voor Quizlet leuker en beter maken!
    Succes met alles dat op dit moment in je leven speelt, wat het ook moge zijn. In ieder geval wens ik je het beste toe en hoop ik je nog weer 'ns te zien op Q. :')


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.