• Hi users,
    Dit topic gaat over de examens, dus denk niet dat er aliens of zo aankomen.
    En zeker niet gaan stressen (ik heb niet normaal veel stress).
    Maar ik zou willen weten wanneer jullie beginnen met jullie examens.
    Ik begin al 2 december :'(
    Om dit topic wat op te vrolijken heb ik wat grappige plaatjes voor jullie. ^^

















    Alvast veel succes iedereen die ook examens heeft. (:


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Nickelback schreef:
    (...)

    Bij ons ook. D:
    Fysica. ^^ Maar twintig pagina's, doordat we superveel lessen gemist hebben. :') En voor het eerst in m'n leven ga ik om half elf al thuis zijn van een examen. 8D (Bij ons op school hadden ze tot vorig jaar de regel dat als je een examen hebt van twee uur, je eerst nog twee uur studie hebt. Maar vanaf dit schooljaar mag de derde graad gewoon de eerste twee uur z'n examen maken en daarna naar huis. De directie heeft eindelijk een beetje verstand gekregen. :'D)


    Bij ons is het zo: Je krijgt voor elk examen drie uur en een half de tijd, je mag pas om tien uur tien afgeven en als je voor elf uur kwart klaar bent, mag je naar huis, anders moet je blijven tot vijf over twaalf. ^^
    Twintig bladeren of twintig bladzijden? Het tweede is inderdaad niet veel, maar het eerste wel. ^^ Succes ermee!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nickelback schreef:
    Random vraag: weet iemand hoe je programma's van je rekenmachine overzet naar je laptop? :'D
    De leerkracht fysica wist namelijk graag het geheugen van ons rekentoestel, maar ik heb maandag nog examen wiskunde en daarvoor heb ik bepaalde programma's wel nodig. :3


    Weet ik niet, sorry. Wij mogen geen programma's gebruiken, wat totaal unfair is, want de andere klassen, met een andere leerkracht maar even veel wiskunde, mogen dat wel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Bij ons is het zo: Je krijgt voor elk examen drie uur en een half de tijd, je mag pas om tien uur tien afgeven en als je voor elf uur kwart klaar bent, mag je naar huis, anders moet je blijven tot vijf over twaalf. ^^
    Twintig bladeren of twintig bladzijden? Het tweede is inderdaad niet veel, maar het eerste wel. ^^ Succes ermee!


    Bladzijden. ^^
    Ik dacht dat we met die nieuwe regel ook een kans zouden krijgen om af te geven om kwart na elf, maar dat mag nog niet. Dat komt vast pas over vijf jaar of zo. :'D Onze school is zo idioot op dat gebied. --'
    Jij ook succes! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Weet ik niet, sorry. Wij mogen geen programma's gebruiken, wat totaal unfair is, want de andere klassen, met een andere leerkracht maar even veel wiskunde, mogen dat wel.


    Wow, dat is erg. D: Zonder die programma's zou wiskunde bij ons onmogelijk worden. :') Ik mag er niet aan denken om elke keer de vergelijking van een vlak zelf te moeten opstellen. x_x
    Oh, en ik ga gewoon mijn oude rekentoestel meenemen. Bespaart weer een hoop miserie. :')

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 13:53 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nog anderhalve week te gaan! Hoe lukt het bij jullie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Nog anderhalve week te gaan! Hoe lukt het bij jullie?


    Beter dan verwacht. :'D Al laat ik me nog steeds te veel afleiden bij het studeren. :3
    Bij jou? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nickelback schreef:
    (...)

    Bladzijden. ^^
    Ik dacht dat we met die nieuwe regel ook een kans zouden krijgen om af te geven om kwart na elf, maar dat mag nog niet. Dat komt vast pas over vijf jaar of zo. :'D Onze school is zo idioot op dat gebied. --'
    Jij ook succes! (:


    Nu ja, het enige wat wij moeten kennen voor ons examen Wiskunde is een fucking lang hoofdstuk over parabolen en een deel van goniometrie. Ik ga echt dood voor wiskunde. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nickelback schreef:
    (...)

    Beter dan verwacht. :'D Al laat ik me nog steeds te veel afleiden bij het studeren. :3
    Bij jou? (:


    Ook prima, al kan ik nu echt geen motivatie vinden om te beginnen :c wetenschappen, you suck.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ook prima, al kan ik nu echt geen motivatie vinden om te beginnen :c wetenschappen, you suck.


    Voor dood, ja. Ik heb een hekel aan wetenschappen, en dan te bedenken dat ik die richting volg. Nóg een reden waarom ik wil veranderen volgend jaar. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Voor dood, ja. Ik heb een hekel aan wetenschappen, en dan te bedenken dat ik die richting volg. Nóg een reden waarom ik wil veranderen volgend jaar. (cat)


    Ga naar humane! :Y) absoluut een aanrader! Dit is mijn vierde jaar en ik heb er nog nooit spijt van gehad.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ga naar humane! :Y) absoluut een aanrader! Dit is mijn vierde jaar en ik heb er nog nooit spijt van gehad.


    Hehe, het is een optie die ik ook overweeg. ^^ Als mijn wiskunde goed genoeg is, ga ik naar de Moderne Talen-Wiskunde en als mijn wiskunde niet goed genoeg is, ga ik naar de Economie-Moderne Talen of Humane. Ze lijken me alle drie super interessant, dus ik zit met een dilemma. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Hehe, het is een optie die ik ook overweeg. ^^ Als mijn wiskunde goed genoeg is, ga ik naar de Moderne Talen-Wiskunde en als mijn wiskunde niet goed genoeg is, ga ik naar de Economie-Moderne Talen of Humane. Ze lijken me alle drie super interessant, dus ik zit met een dilemma. ^^


    Hm, kan ik begrijpen! Als je vragen hebt over humane, mag je ze altijd stellen ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Whut heb ik gemist? 1 december?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Whut heb ik gemist? 1 december?


    Je hebt niets gemist, ze zijn nog bezig hier in België. ^^

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 14:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Frodo schreef:
    (...)

    Ook prima, al kan ik nu echt geen motivatie vinden om te beginnen :c wetenschappen, you suck.


    Feit. D: Fysica gaat niet echt denderend zijn, vrees ik. :c
    Ik heb zo'n nood aan slaap. :c
    Hoe ging het bij jullie? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.