• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Whoops, campbell was nu eigenlijk hw.

    Nou, wat kan ik er aan doen dat ralf zijn vriendje heeft gemist?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik wilde tegensputteren maar in plaats daarvan werd ik meegenomen door professor Anderling naar iedereen terwijl ik haar woorden niet wilde geloven. Hij kon niet dood zijn. Alsjeblieft niet. Alsjeblieft. Het was allemaal míjn schuld. Ik had hem meteen weg moeten sturen. Ik had nooit hem moeten volgen toen ik hem voor het eerst zag en het ergste was dat zijn laatste woorden daar ook op neer kwamen; dat hij alles liever anders had en daar moest ik mee leven terwijl het me verscheurde.
    Ik letten niet eens meer op Fred die Ralf in een omhelzing trok. Het enige wat nog tot mij door drong waren Ralfs woorden; Brooke en George.. ze.. ze-oh Merlin.’ Met dat werd ik uit de menigte getrokken. Maar niet door de vertrouwde nagels van Karkarov maar door Viktor.
    ‘We gaan terug naar Klammfels. Vanavond nog.’ Ik sputterde niet eens meer tegen en liet me meevoeren naar de boot terwijl de tranen geruisloos nog over mijn gezicht gleden. Was dit dan het eind van mijn sprookje. Het einde van mijn hart die ik achter gelaten had bij George die voor eeuwig begraven was op een verkapte zwerkbalveld.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Camp = Gone x')
    dus doe jullie ding :P

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 22:12 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ugh precies op dit moment stuurt mijn moeder me naar mijn kamer en daar is geen wifi :(
    Ik reageer morgen in de bus waarschijnlijk wel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Camp = Gone x')
    dus doe jullie ding :P


    Er is nog een zwerkbalwedstrijd he :'o want als dat er niet is ga ik mijn leven haten


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Het is zo vreselijk..' murmelt hij zachtjes. Ik raak een beetje in paniek maar laat niks merken. 'Brooke en George.. ze.. ze- oh Merlin.' Meteen weet ik wat hij bedoelt, maar ik wil en kan het niet geloven. Mijn andere helft, mijn tweelingbroer, mijn partner in crime.... Hij kan niet w eggaan.
    'Ik wil weg.' Ik kmik, zelf wil ik ook weg. 'J-jij en george zouden ook erin gegooid werden om mij en camp te beschermen om- voor het beker. Het was e-en val, jou konden ze niet vinden maar george ging erin. Hij en brooke-' Alweer stopt hij, maar met één blik op Campbell weet ik al dat mijn vermoeden klopt. 'Ik miste je.' Ik kan alleen maar verdoofd knikken.
    'We gaan terug naar Klammfels. Vanavond nog.’ Ik kijk hoe Campbell meegetrokken wordt door Viktor Kruml en meteen weet vik dat ik iets moet doen. Ik kan Campbell niet weg laten gaan, dat zou George vreselijk vinden.
    'Wacht!' schreeuw ik en ik ren achter ze aan. 'Laat hem ten minste blijven tot de begrafenis. Mijn broer zou niks ander willen. Als ik hem ook maar een beetje kende dan weet ik dat de meeste mensen op zijn begrafenis hem niks zouden doen. Alleen zijn familie en nátuurlijk Cam. Ik smeek je, voor mijn broer. Ik weet miet wat er gebeurde, maar zonder hem was Cam waarschijnlijk al dood geweest, dus dit is het minste wat je kan doen.' Ik voel helemaal niks terwijl ik dit zeg. Ik ben totaal verdoofd, maar ik weet dat het verdoofde gevoel weg zal gaan en ik dan de erste pijn in mijn leven zal voelen.
    Alles zou ik erevoor geven om nu bij mijn broer te zijn. Om zijn vrolijke stem te horen en mijn evenbeeld te zien. Ik kijk naar een plas water en ik zie hem. Een steek van pijn schiet door mijn hart heen. Overal om mij heen reflecteren dingen en ik zie hem overal. Hoe kan ik hem laten gaan als ik hem overal zie? Ik kan hem niet laten gaan. Ik wil hem niet laten gaan. Nu ben ik totaal alleen. Het eenzame gevoel kruipt naar binnen en ik weet dat niemand dat kan tegenhouden. Zelfs Ralf niet. Mijnhart is voor de helft leeg. Want een helft van mij is weg.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Awh Fred ;-;

    Maak me maar geen zorgen, je gaat hem snel weer zien. Hopelijk. Als leora aan haar "belofte" houd tenmonste.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Welke belofte? x'o ik hebje niks belooft.

    ---


    Ik reageer zo een momentje :p als ik opeens te snel ga typen op de laptop dan gaat mijn leraar opvallen dat ik niet voor schoolwerk bezig bne x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Viktor

    ‘Wacht. Laat hem ten minste blijven tot de begrafenis. Mijn broer zou niks anders willen. Als ik hem ook maar een beetje kende dan weet ik dat de meeste mensen op zijn begrafenis hem niks zouden doen. Alleen zijn familie en nátuurlijk Cam. Ik smeek je, voor mijn broer. Ik weet niet wat er gebeurde, maar zonder hem was Cam waarschijnlijk al dood geweest, dus dit is het minste wat je kan doen.’ Ik gebaarde naar Nikolai die Campbell meetrok voor ik me naar de tweelingbroer wendde.
    ‘Jouw tweeling broer is het minste waar ik míj zorgen om maakt. Daar had hij maar twee keer over na moeten denken om Nathaniel; Campbells broer te vermoorden. Hij heeft geluk dat die oude Perkamentus hem kwam redden maar vertel hem maar dat hij voortaan twee keer over zijn schouders moet kijken.’ Ik porde mijn vinger in zijn borstkas.
    ‘We komen hem halen. Vroeg of laat en dan is hij niet zo gemakkelijk van ons af.’ Met dat draaide ik met een ruk om en zag Nikolai nog net Campbell de boot in duwen waar ik in sprong om de schip gereedklaar te maken gezien karkarov op de vlucht geslagen had.


    Muhahahha >:’D Victor heeft al gespoilerd dat George leeft. I’m so mean :’D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 14:37 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Welke belofte? x'o ik hebje niks belooft.

    ---


    Ik reageer zo een momentje :p als ik opeens te snel ga typen op de laptop dan gaat mijn leraar opvallen dat ik niet voor schoolwerk bezig bne x'D


    Daarom staat belofte dus tussen haakjes xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Jouw tweeling broer is het minste waar ik míj zorgen om maakt. Daar had hij maar twee keer over na moeten denken om Nathaniel; Campbells broer te vermoorden. Hij heeft geluk dat die oude Perkamentus hem kwam redden maar vertel hem maar dat hij voortaan twee keer over zijn schouders moet kijken.’ Even krijg ik geen adem meer. Hij leeft, George leeft. ‘We komen hem halen. Vroeg of laat en dan is hij niet zo gemakkelijk van ons af.’ Is dat een dreigement richting George?
          Ik ren naar het schip en spring erop, achter Kruml aan. 'Als jullie Campbell hier houden zal hij nooit meer hetzelfde zijn. Hij denkt dat George dood is en hij hield zielsveel van hem. Ik... Dit kunnen jullie niet doen,' zeg ik en ik ren verder het schip in, waar een jongen Campbell naartoe had gebracht.
          'Zo zo, Fred. Ben je de held uit aan het hangen?' Ik kijk op en zie een paar duistere ogen naar me kijken. Ik schud mijn hoofd en duw hem aan de kant, maar hij pakt mijn arm vast. 'Je kan me niet weer negeren. Ik heb je verteld wat je moest doen, maar je deed het niet. Hij leeft nog.' Ik wend mijn gezicht af.
          'Ze kunnen dit niet doen, ik moet hem redden,' zeg ik, maar mijn stem klinkt zwak. Natuurlijk kunnen ze doen wat ze willen. Ik heb hier helemaal geen zeggenschap in. De jongen die me vasthoudt grijnst en lacht even vreugdeloos.
          'Dan moeten we jou ook maar mee nemen denk ik.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Daarom staat belofte dus tussen haakjes xq


    maar wat heb ik je dan 'belooft' x.o' I don't remember anymore x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen schreef:
    Fred Weasley

    ‘Jouw tweeling broer is het minste waar ik míj zorgen om maakt. Daar had hij maar twee keer over na moeten denken om Nathaniel; Campbells broer te vermoorden. Hij heeft geluk dat die oude Perkamentus hem kwam redden maar vertel hem maar dat hij voortaan twee keer over zijn schouders moet kijken.’ Even krijg ik geen adem meer. Hij leeft, George leeft. ‘We komen hem halen. Vroeg of laat en dan is hij niet zo gemakkelijk van ons af.’ Is dat een dreigement richting George?
          Ik ren naar het schip en spring erop, achter Kruml aan. 'Als jullie Campbell hier houden zal hij nooit meer hetzelfde zijn. Hij denkt dat George dood is en hij hield zielsveel van hem. Ik... Dit kunnen jullie niet doen,' zeg ik en ik ren verder het schip in, waar een jongen Campbell naartoe had gebracht.
          'Zo zo, Fred. Ben je de held uit aan het hangen?' Ik kijk op en zie een paar duistere ogen naar me kijken. Ik schud mijn hoofd en duw hem aan de kant, maar hij pakt mijn arm vast. 'Je kan me niet weer negeren. Ik heb je verteld wat je moest doen, maar je deed het niet. Hij leeft nog.' Ik wend mijn gezicht af.
          'Ze kunnen dit niet doen, ik moet hem redden,' zeg ik, maar mijn stem klinkt zwak. Natuurlijk kunnen ze doen wat ze willen. Ik heb hier helemaal geen zeggenschap in. De jongen die me vasthoudt grijnst en lacht even vreugdeloos.
          'Dan moeten we jou ook maar mee nemen denk ik.'


    ik snap je stukje niet wie moest dood x.o'

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 16:34 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    maar wat heb ik je dan 'belooft' x.o' I don't remember anymore x'D[/quote

    Ja daarom staat het tussen haaljes x'D ik bedoel het niet letterlijk :p ik wilde gewpon dramatisch zijn.]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wtf Linde reageer ik wil alles weten D'; wie moest dood; wat moest hij doen? god o god


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya