• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Laurentius schreef:
    Damn, het moet ook altijd om jou draaien, ugh.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik begin het Latijn echt te haten.


    'Darling, just hold on'

    Pffft en nu alle narigheid even vergeten en nog even lekker schrijven voor ik naar bed ga. Ik houd van schrijven en daardoor van Quizlet <3

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 21:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oh wauw, en nu wil je rust in huis. Had dat niet gekund toen ik nog moest blokken in plaats van net na het tentamen :S


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw. Hooked on this show.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sinds wanneer kan je jezelf als vriend toevoegen op Facebook?!



    :W :W :W

    Ik vind het eng.


    26 - 02 - '16

    Verdomme, ik ben echt de grootste idioot die hier rondloopt. Waarom kan ik niet gewoon normaal doen met dit soort dingen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I feel like shit. Ugh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben al dat neppe gedoe en die bullshit op school even helemaal beu. Al die kinderachtige kliekjes, meisjes die dramatisch doen en elkaar wijsmaken dat ze depressief zijn puur voor de aandacht, jongens die het alleen maar kunnen hebben over hoe lang hun lul is, leerkrachten die alleen maar klagen dat je niet goed presteert en nooit eens vragen hoe het gaat, gewoon alles. I hate you all. Ik heb gewoon zo'n zin om jullie morgen allemaal heel hard te negeren.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 22:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik kan dit niet meer aan, ik voel me crap. Ik wil deze afstand in onze relatie verminderen. Ik wil samen wonen want ik trek dit niet. Steeds zo lang moeten wachten tot ik je kan zien en zo bang zijn je te verliezen op zoveel manieren. Het liefst ga ik naar je toe en blijf ik bij je, zodat we ons leven verder kunnen doorzetten, samen. Ik wil niet langer zo'n lange afstand. Het maakt me ongelukkig wanneer ik niet bij je ben en je alleen via skype spreek, mijn hart en lichaam verlangen er dan zo erg naar om bij je te zijn terwijl het niet kan. I can't... I feel horrible, ongelukkig zonder jou. Ik wil naar je toe en nooit meer weg gaan. Nooit meer...


    Sorry voor de drama, ik moet mijn hart even luchten...

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 22:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom kan ik me nou nooit eens aan mijn planning houden -.-


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Kon dit moment maar eeuwig duren. Gewoon ik, mijn favoriete muziek en mijn bed.

    DiNozzo schreef:
    I feel like shit. Ugh.




    en als je niet zolang kunt wachten:



    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)



    en als je niet zolang kunt wachten:




    THAT IS SO FREAKING CUTE LIKE OMG!!!!! <33333
    Thaaaanks. You made me smile. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Feline schreef:
    Sinds wanneer kan je jezelf als vriend toevoegen op Facebook?!



    :W :W :W

    Ik vind het eng.


    Heb je jezelf toegevoegd? :Y)

    OT: Ik neem de laatste tijd zo veel hooi op mijn vork voor anderen, maar de waardering is ver te zoeken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."