• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Griffiths schreef:
    Ik sla mijn vader voor de grap op zijn been, slaat hij echt tering hard terug in mijn gezicht. Ik weet dat hij het op zich goed bedoelde, maar plotseling is het niet goed als ik zeg dat ik dat helemaal niet leuk vind "want ik sloeg hem ook". Ja verdomme, iemand op zijn been slaan is iets minder pijnlijk dan een vlakke hand keihard op je mond (en beugel die net weer strakker is getrokken).


    Iemand in zijn gezicht slaan is sowieso niet goed o.ô


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo grappig als katten iets om hun kop hebben, dat ze achteruit gaan lopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Iemand in zijn gezicht slaan is sowieso niet goed o.ô


    Nee precies. Maar dat mag ik niet vinden, omdat ik hem ook had geslagen en omdat hij het "per ongeluk" (het was zeker weten niet per ongeluk) deed. Eigenlijk ben ik niet zozeer boos op mijn vader, maar vooral op mijn moeder en broer. Zij vonden het belachelijk dat ik boos was dat hij me pijn had gedaan, "want ik had hem immers ook geslagen".
    Pfff, ik ben echt heel pissig nu :')

    Ik wil zo graag op ballet, maar het niveau is dan al zo hoog D:


    wat was dit ookalweer

    Damn, gemene mensen. Ik vraag me af waarom juist ik al deze shit moet meemaken en dan ook nog te horen moet krijgen dat ik blij zou moeten zijn met wat ik heb en dat ik niet hard genoeg werk. Weet je hoe hard het voor mij is om alleen al uit mijn bed te komen 's morgens? Ugh.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Griffiths schreef:
    (...)

    Nee precies. Maar dat mag ik niet vinden, omdat ik hem ook had geslagen en omdat hij het "per ongeluk" (het was zeker weten niet per ongeluk) deed. Eigenlijk ben ik niet zozeer boos op mijn vader, maar vooral op mijn moeder en broer. Zij vonden het belachelijk dat ik boos was dat hij me pijn had gedaan, "want ik had hem immers ook geslagen".
    Pfff, ik ben echt heel pissig nu :')


    Het slaat sowieso ook nergens op dat hij je in je gezicht sloeg. Jij slaat hem op zijn been, ik neem aan niet heel hard gewoon zo'n vriendschappelijk klapje dat ik ook wel eens doe, en dan hoort hij jou niet zó hard in je gezicht te slaan, helemaal niet eigenlijk. Op je been was net zo terecht geweest en dan had je ook niet boos hoeven worden, toch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Het slaat sowieso ook nergens op dat hij je in je gezicht sloeg. Jij slaat hem op zijn been, ik neem aan niet heel hard gewoon zo'n vriendschappelijk klapje dat ik ook wel eens doe, en dan hoort hij jou niet zó hard in je gezicht te slaan, helemaal niet eigenlijk. Op je been was net zo terecht geweest en dan had je ook niet boos hoeven worden, toch.


    Precies wat ik dacht.

    Ik ben het even helemaal beu.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Normaliter vind ik zwart/wit foto's van zwarte katten niet eens zo geweldig, maar deze mag er best zijn (al zeg ik het zelf)


    26 - 02 - '16

    Gannicus schreef:
    Ik ben het even helemaal beu.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HAHAHAHA.
    Waarom vergeet ik steeds mijn wachtwoord van mijn mobiel, als ik 'm een tijdje uit heb staan. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wat is thee uittesten toch leuk. :Y) Misschien moet ik daar mijn beroep maar van maken, hehe.


    Your make-up is terrible

    *feels a little rejected*
    ohw.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Omg, was die sneeuw zo hoog hier in de tijd dat mn ma dertien was? Omg.
    En dat je er zo leuk kon inspringen, givee mee! Geen les, hehe.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ah nee nu ben ik awkward.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)