• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga nu schrijven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    Ontzettend opgelucht kijk ik naar de jongen die voor me staat. Zojuist heb ik drie kaartjes gekocht voor de uitverkochte zwerkbalwedstrijd van Bulgarije. Met Campbell als zoeker. Mijn plan is heel erg slecht, maar ik ga mijn best doen om na of voor de wedstrijd naar Campbell toe te sluipen en hem mee te nemen - ontvoeren als ik dat moet - en hem naar George te brengen. Nadat ik heel lang op Harry ingepraat heb mag ik zijn onzichtbaarheidsmantel lenen als ik die daarna teruggeef zonder beschadigingen. Ik heb het beloofd en ik hoop dat ik het waar kan maken.
    Met een grote grijns op mijn gezicht vershijnsel ik naar de slaapkamer van George en mij, waar ik mijn tweelingbroer aantref. 'Ik heb goed nieuws, maar je moet me beloven dat je ten minste vrolijk reageert als ik het zeg.' Ik wacht niet tot hij het beloofd en houd de kaartjes omhoog.
    'Drie kaartjes. Jij, Ralf en ik. We gaan naar de zwerkbalwedstrijd van Bulgarije! En ik heb een plan waardoor ik jou samen met Campbell kan krijgen en dan is iedereen blij!' Ik doe bijna een vreugdedansje, want ik ben na het toernooi bijna alleen nog maar bezig geweest met het uitvogelen van het plan. En natuurlijk kan ik ook niet vergeten dat ik samen met Ralf en George naar een zwerkbalwedstrijd ga.


    Spoiler alert: you will save yourself

    "Fred; je bent de beste"


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Alvast [MT]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Er was denk ik niet eens twee of een weken voorbij of ik rees door de tijd. De tijd was erg snel gegaan en nu lag ik op mijn bed in mijn kamer in hrt nest. Ralf was er ook, maar die was mam aan het helpen in de keuken. Ze was net nog bij me en gaf me nog een aantal preken over de hele toernooi gebeuren. Percy was nog net, een minuut geleden bij me om even te checken of ik nog leefde. En raad eens; ik leef. Percy dacht van niet. Naja, zo leek het tenminste. Hij benoemde me officieel depressief. Maar dat was ik niet. Sinds dit alles dacht ik gewoon meer na en was ik door dat meer gescheiden van het echte wereld. Ik dacht meer na aan vroeger, aan de oude tijden toen alles nog normaql was, de tijden met Campbell, de toernooi en al.. ik zucht en grabbelde maar een stuiterbal van mijn nachtkastje om die tegen de muur aan te gooien. Ik ving, gooide, ving, gooide. Mijn schouder zat overigens nog steeds in een dikke laag verband en als een leuke herrinerings cadeautje van het toernooi hrb ik een mooi groot brandwond dat wellicht niet meer zal gaan verdwijnen. Maar niemamd zag het ook. Ik lirt het niet eens aan mam zien, mijn verband.
    En toen verscheen er plotseling een Fred midden in de kamer die me enthousiast aankeek.
     'Ik heb goed nieuws, maar je moet me beloven dat je ten minste vrolijk reageert als ik het zeg.'
    Lichtjes verbaasd keek ik hem aan voordat ik de stuiterbal op het grond gooide en mijn benen van bed sloeg om op te kunnen staan. En voordat ik het kon beloven, stak hij drie gouden kaartjes de luxht in waar ik verstijfd naar staarde.
    'Drie kaartjes. Jij, Ralf en ik. We gaan naar de zwerkbalwedstrijd van Bulgarije! En ik heb een plan waardoor ik jou samen met Campbell kan krijgen en dan is iedereen blij!'
    Mijn kaam viel tot de uiterste open en even wist ik niet meer wanneer ik voor het laast me zo plotseling gelullig voelde. Met een snelle beweging gritselde ik de kaartjes uit zijn handem en staarde ik er ongelovig aan.
    'Fred; ik denk dat ik van je hou.' Grapte ik zachtjes en schudde ongelovig met mijn hoofd.
    'Oh Merlin- Merlin Merlin Merlin, in Merlins.. merlin Fred! Dit is ongelofelijk!' Als ik niet beter wist zou ik denken dat mam een slaapdrank in.mijn water had gestopt waardoor ik nu droomde.
    'In Merlijns naam Fred! Hoe heb je deze kaartjes.. of weet je wat? De antwoord boeit me niet. Je bent de beste.. voor wanneer zijn ze? Oh Merlin, Ronnikens gaat stront jaloers worden..' zo veel positieve gedachtes duwen de negatieve zo snel weg. Campbell; ik kan verdomme Campbell weer zien? O mijn hemel..
    'Fred, je jent dit jaar zo veel dingen voor mij gedaan en ik heb nooit wat voor jku gedaan. Ik weet niet hoe ik je moet bedanken voor.'
    Ik perste minn lippen even op elkaar en vastbesloten greep ik zijn hand waar ik de tickets in propte en keeek hem dolgelukkig aan. Oh Merlin, ik ga Camlbell weer zien !!
    'Weet je wat, als jij in de toekomst met Ralf gaat trouwen.. ga ik jullie huwelijk organiseren. Hoe lijkt dat?'

    George boeit Campbell voor een seconde zien meer dan die hele wedstrijd bijwonen x'3 that's love <'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik lees oude topics terug maar Ralf en Ginny zijn zo lief en ik voel me nu een bitch omdat ik er tussenin kwam met Fred.
    Maar Red is ook echt heel lief.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik lees oude topics terug maar Ralf en Ginny zijn zo lief en ik voel me nu een bitch omdat ik er tussenin kwam met Fred.
    Maar Red is ook echt heel lief.


    Sowieso zou er niets geneuren tussen rinny.. aangezien ginny niet echt van hem.hield. red is beter denk ik; ze begrijpen elkaar meer <3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    OutlawQueen schreef:
    Ik lees oude topics terug maar Ralf en Ginny zijn zo lief en ik voel me nu een bitch omdat ik er tussenin kwam met Fred.
    Maar Red is ook echt heel lief.


    zonder Ralf en Ginny breuk kon er geen Cage komen :'x

    't Doel heiligt de middelen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Sowieso zou er niets geneuren tussen rinny.. aangezien ginny niet echt van hem.hield. red is beter denk ik; ze begrijpen elkaar meer <3


    Ginny houd van niemand.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    zonder Ralf en Ginny breuk kon er geen Cage komen :'x

    't Doel heiligt de middelen.


    Hoezo :o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ginny houd van niemand.


    :'o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hoezo :o


    Omdat we dan een Rinny hadden en een Cage terwijl Linde ook mee doet :p zou een beetje on-eerlijk zijn gezien zij toestemming gaf omdat jij heel graag Campbell wilde. Weet je nog :p toen zei zei; oke oke ;p dat Camp naar George mocht want eerst zou Camp voor Draco zijn x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Omdat we dan een Rinny hadden en een Cage terwijl Linde ook mee doet :p zou een beetje on-eerlijk zijn gezien zij toestemming gaf omdat jij heel graag Campbell wilde. Weet je nog :p toen zei zei; oke oke ;p dat Camp naar George mocht want eerst zou Camp voor Draco zijn x'D


    Oh .. nu voel ik me als een spelbreker of zo iets ;p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh .. nu voel ik me als een spelbreker of zo iets ;p


    Nee want Linde vond ze goed bij elkaar passen. Althans dat zei ze toen x (je kan terug lezen I guess ;P ) en trouwens ze vind Red toch leuker dan Drabell :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Freds woorden 27 juni 2014

    "Ik ben echt slecht in iemand helpen"

    Ja, je bent afschuwelijk in het helpen van mensen. Daarom heb je net george zijn leven geren en de gelukkigste jongen.van heel de wereld gemaakt Door middel een hele plan op te zetten om zijn relatie met camobell weer beter te maken en drie zwerkbal kaartjes hebt gekocht. Jup,je bent afschuwelijk in het helpen van mensen.. xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••