• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    mmhh ik denk niet dat Cam gaat vertellen dat hij een ander gekust heeft :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ohgod

    Ik denk dat dat beter is zo. Voordat er weer een drama komt waardoor we next year moeten gaat uitstellen >:/


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'En ook die van Ralf natuurlijk, misschien moet ik Katie dan ook uitnodigen. Ze zou smelten als ze jullie samen zou gaan zien dansen. Letterlijk..' Ik lach even terwijl ik denk aan hoe het eruit zou zien als het zo zou zijn. 'Voor wanneer zijn ze eigenlijk?' vraagt hij. Ik word een beetje rood aangezien ik deze kaartjes last minute heb gekocht.
    'Ik zoek echt al heel lang naar kaartjes, maar ik kon er geen vinden. De wedstrijd is vanavond al. Aan de andere kant; nu hoef je niet lang meer te wachten. Ik ga het even aan Ralf en mama vertellen.' Ik ren snel naar beneden, waar ik Ralf even knuffel.
    'Ik eh, ik heb kaartjes geregeld voor de zwerkbalwedstrijd van vanavond voor Ralf, George en mij. We eten wel mee en daarna gaan we naar de wedstrijd.' Ralf wist al wat ik van plan was. Maar dat het ook echt geluld was is iets anders.
    'Heb je geen kaartje geregeld voor je grote broer?' Bill komt aangelopen. Aangezien hij ook bij de orde zit is hij weer in Engeland. Ik schud mijn hoofd en laat Ralf los.

    'Hey Perce, That's the first joke I heard you make since...'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dankjewel, you made me cry


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    I'm sorry. Toen ik het schreef moest ik ook bijna huilen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij werd rood en al voordat hij mijn braag kon beantwoorden, wist ik het antwoord en een vlaag van spanning vloog mijn lichaam door.
    'Ik zoek echt al heel lang naar kaartjes, maar ik kon er geen vinden. De wedstrijd is vanavond al. Aan de andere kant; nu hoef je niet lang meer te wachten. Ik ga het even aan Ralf en mama vertellen.'
    Ik glimlach en knikte voordat hij de kamer uit rende.
    Met een kleine zucht kwam ik weer op mijn eigen bed zitten en gritselde de stuiterbal van de vloer om er in trance naar te staren. Nog steeds kon ik het niet geloven. Over een paar iur al zal ik hopelijk in de tribunes staan. Oh Merlin. Ik glimlach en gooi de stuiterbal op mijn on opgemaakte bed neer om dan voor mijn kast te staan. Daar haal ik een shirt en broek uit om dan vervolgens mijn huidige kleding uit te trekken. Met een snelle beweging deed ik mijn schone kleding aan en kwam voor het spiegel staan. Zoals gewoonlijk zag ik een jongen met nog steeds zijn ongeknipte, oranke haren en een iets te bleke gezicht waar er nu wel wat kleur zichtbaar was. Mijn gewoonlijke "G" shirt had ij aangetrokken. Oh Merlin.. ik hoop zo erg, zo erg om met hem te kunnen praten. Hopelijk ziet hij me. Want hij moet het weten, hij moet weten dat ik verdomme niet dood ben!



    Ralf Auron

    Ik overhandig mevrouw Weasley de borden die me vriendelijk aankeek voordat ze het in de vaatwasser gooide.
    'Dankjewel, Ralf. Waarom ga je nu maar niet naar Fred en George toe, ik kan het verder wel zelf.'
    Ik glimlachte en knikte met mijn hoofd.
    'Dank u wel.' Murnelde ik en draaide me om om het woonkamer in te lopen waar ik Fred de trap af zag rennen. Voordat ik hem kon begroetten, gooide hij al zijn armen om mij heen en trok me in een onverwachtse knuffel.
    'Oh-o, hooi, Fred,'
    'Ik eh, ik heb kaartjes geregeld voor de zwerkbalwedstrijd van vanavond voor Ralf, George en mij. We eten wel mee en daarna gaan we naar de wedstrijd.'
    Hij liet me los en verbaasd keek ik hem aam voordat ik mevrouw Weasley haar stem hoorde.
    'Wat?'
    'Heb je geen kaartje geregeld voor je grote broer?'
    Ik keek naar de tweede oranje harige jongen die ook de kamer binnen kwam lopen en zag Fred net nog zijn hoofd schudden.
    'Oh Fred; had je het niet beter aan mij kunnen vragen?' Vroeg mevrouw Weasley dan.
    'Hoeveel kostte het? Hoe gaan jullie daar komen?'

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 21:43 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat een stilte; net als ik niets te doen heb ook :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wat een stilte; net als ik niets te doen heb ook :'p


    Ik kan niks posten x') So I can't help you :P... of misschien wilt George een hair make over van ginny ? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik kan niks posten x') So I can't help you :P... of misschien wilt George een hair make over van ginny ? x'D


    Je mag alles doen wat je wilt doen met Gingin, echt alles, als je george maar niet dood of sad maakt :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je mag alles doen wat je wilt doen met Gingin, echt alles, als je george maar niet dood of sad maakt :')


    onthou maar dat er ooit een ginge is geweest x'D ahw arme Camp :p als hij er ooit achter komt.. je mag een post schrijven dat George Ginny langs zijn kamer ziet lopen (onvermoedend) en dan haar naar binnen trekt want Ginny komt nooit op Forges kamer omdat dat verboden terrein is x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar met welke reden :'3 doe jij anders dat ze in zijn kamer gaat omdat ze wat zoekt of zo :p of George wat wilt gaan vragen ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maar met welke reden :'3 doe jij anders dat ze in zijn kamer gaat omdat ze wat zoekt of zo :p of George wat wilt gaan vragen ?


    Zeg gwoon omdat fred niet in de buurt is en dat hij mooi er uit wilt zien voor camp enzo :p blablabla en dat hij haar daarvoor nodig heeft


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk niet echt dat george daarvoor ginny nodig heeft. Want dat is zelfs erger dan zomaar hun kamer binnen lopen :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik denk niet echt dat george daarvoor ginny nodig heeft. Want dat is zelfs erger dan zomaar hun kamer binnen lopen :'D


    ja maar wat moet ze vredesnaam op Georges kamer doen x'D of zoeken :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    oke oke, ben al aan het schrijven ;p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••