• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wanneer is de wedstrijd eigenlijk? x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Fred; ik denk dat ik van je hou.' Grapt George en ik grijns terug.
    'Moet ik Ralf vertellen dat hij concurrentie heeft?' Het voelt geweldig om hem te zien glimlachen. Hij is eindelijk gelukkig en ik voel me daardoor ook gelukkig. Hij is ten slotte mijn tweelingbroer en ik heb hem dit beloofd.
    'Oh Merlin- Merlin Merlin Merlin, in Merlins.. merlin Fred! Dit is ongelofelijk! In Merlijns naam Fred! Hoe heb je deze kaartjes.. of weet je wat? De antwoord boeit me niet. Je bent de beste.. voor wanneer zijn ze? Oh Merlin, Ronnikens gaat stront jaloers worden..' Ik kan niks behalve hem ontzettend gelukkig aankijken. Het maakt me niet uit wat er allemaal gaat gebeuren, zolang ik George en Campbell hun gelukkige moment geef ben ik blij. Hoe ik George de afgelopen tijd mee heb gemaakt is vreselijk. Ik heb nu pas echt gezien dat hij van Campbell houdt. Ik weet dat ik hetzelfde zou zijn als ik niet samen met Ralf kan zijn. Hoewel wij het niet makkelijk hebben, is het niks vergeleken met wat Campbell en George moeten doorstaan.
    'Fred, je hebt dit jaar zo veel dingen voor mij gedaan en ik heb nooit wat voor jku gedaan. Ik weet niet hoe ik je moet bedanken voor. Weet je wat, als jij in de toekomst met Ralf gaat trouwen.. ga ik jullie huwelijk organiseren. Hoe lijkt dat?' Ik grijns breed en doe net alsof ik erover nadenk. Een bruiloft... Zo ver kan ik echt nog niet denken. Eerst maar deze moeilijke tijden overleven. Hoewel ik het nu zo zeg denk ik stiekem aan de gedachte die ik laatst had: zodra Ralf meerderjarig is vraag ik hem ten huwelijk. Want ja, ik ben een romanticus. en ik zou met niemand anders willen trouwen dan met Ralf. Anderen kunnen zeggen dat het maar een kalverliefde is, maar als er andere liefde is die nog heftiger is dan weet ik het ook niet meer.
    'We zien dan nog wel. Ik ben alleen bang dat ik jou niet kan vertrouwen met de decoratie, aangezien jij dan waarschijnlijk hele grote babyfoto's van mij ophangt of zo,' grap ik. 

    Alles over die bruiloft maakt me verdrietig omdat Fred waarschijnlijk Ralf wel al ten huwelijk heeft gevraagd maar niet getrouwd is als hij sterft. Het maakt me gewoon echt verdrietig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Nee want Linde vond ze goed bij elkaar passen. Althans dat zei ze toen x (je kan terug lezen I guess ;P ) en trouwens ze vind Red toch leuker dan Drabell :P


    Alsnog
    Toen wilden. Jullie dat wel en ik moest het perse verpesten omdat ik tw verliefd op Campbell was :/


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    Fred Weasley

    'Fred; ik denk dat ik van je hou.' Grapt George en ik grijns terug.
    'Moet ik Ralf vertellen dat hij concurrentie heeft?' Het voelt geweldig om hem te zien glimlachen. Hij is eindelijk gelukkig en ik voel me daardoor ook gelukkig. Hij is ten slotte mijn tweelingbroer en ik heb hem dit beloofd.
    'Oh Merlin- Merlin Merlin Merlin, in Merlins.. merlin Fred! Dit is ongelofelijk! In Merlijns naam Fred! Hoe heb je deze kaartjes.. of weet je wat? De antwoord boeit me niet. Je bent de beste.. voor wanneer zijn ze? Oh Merlin, Ronnikens gaat stront jaloers worden..' Ik kan niks behalve hem ontzettend gelukkig aankijken. Het maakt me niet uit wat er allemaal gaat gebeuren, zolang ik George en Campbell hun gelukkige moment geef ben ik blij. Hoe ik George de afgelopen tijd mee heb gemaakt is vreselijk. Ik heb nu pas echt gezien dat hij van Campbell houdt. Ik weet dat ik hetzelfde zou zijn als ik niet samen met Ralf kan zijn. Hoewel wij het niet makkelijk hebben, is het niks vergeleken met wat Campbell en George moeten doorstaan.
    'Fred, je hebt dit jaar zo veel dingen voor mij gedaan en ik heb nooit wat voor jku gedaan. Ik weet niet hoe ik je moet bedanken voor. Weet je wat, als jij in de toekomst met Ralf gaat trouwen.. ga ik jullie huwelijk organiseren. Hoe lijkt dat?' Ik grijns breed en doe net alsof ik erover nadenk. Een bruiloft... Zo ver kan ik echt nog niet denken. Eerst maar deze moeilijke tijden overleven. Hoewel ik het nu zo zeg denk ik stiekem aan de gedachte die ik laatst had: zodra Ralf meerderjarig is vraag ik hem ten huwelijk. Want ja, ik ben een romanticus. en ik zou met niemand anders willen trouwen dan met Ralf. Anderen kunnen zeggen dat het maar een kalverliefde is, maar als er andere liefde is die nog heftiger is dan weet ik het ook niet meer.
    'We zien dan nog wel. Ik ben alleen bang dat ik jou niet kan vertrouwen met de decoratie, aangezien jij dan waarschijnlijk hele grote babyfoto's van mij ophangt of zo,' grap ik. 

    Alles over die bruiloft maakt me verdrietig omdat Fred waarschijnlijk Ralf wel al ten huwelijk heeft gevraagd maar niet getrouwd is als hij sterft. Het maakt me gewoon echt verdrietig.


    Dit is ONS verhaal dus mijn ZWAGER (FRED) blijft leven D'; dont'you dare to die on me!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Alsnog
    Toen wilden. Jullie dat wel en ik moest het perse verpesten omdat ik tw verliefd op Campbell was :/


    Wie word nou niet verliefd op Campbell.....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco is echt de meest ongelukkige persoon bij seze rpg. Eerst waa hij verliefd op Campbell, maar die niet op hem en daarna op Ginny, maar die ook niet op hem. Hij heeft helemaal niemand.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Fred Weasley

    'Fred; ik denk dat ik van je hou.' Grapt George en ik grijns terug.
    'Moet ik Ralf vertellen dat hij concurrentie heeft?' Het voelt geweldig om hem te zien glimlachen. Hij is eindelijk gelukkig en ik voel me daardoor ook gelukkig. Hij is ten slotte mijn tweelingbroer en ik heb hem dit beloofd.
    'Oh Merlin- Merlin Merlin Merlin, in Merlins.. merlin Fred! Dit is ongelofelijk! In Merlijns naam Fred! Hoe heb je deze kaartjes.. of weet je wat? De antwoord boeit me niet. Je bent de beste.. voor wanneer zijn ze? Oh Merlin, Ronnikens gaat stront jaloers worden..' Ik kan niks behalve hem ontzettend gelukkig aankijken. Het maakt me niet uit wat er allemaal gaat gebeuren, zolang ik George en Campbell hun gelukkige moment geef ben ik blij. Hoe ik George de afgelopen tijd mee heb gemaakt is vreselijk. Ik heb nu pas echt gezien dat hij van Campbell houdt. Ik weet dat ik hetzelfde zou zijn als ik niet samen met Ralf kan zijn. Hoewel wij het niet makkelijk hebben, is het niks vergeleken met wat Campbell en George moeten doorstaan.
    'Fred, je hebt dit jaar zo veel dingen voor mij gedaan en ik heb nooit wat voor jku gedaan. Ik weet niet hoe ik je moet bedanken voor. Weet je wat, als jij in de toekomst met Ralf gaat trouwen.. ga ik jullie huwelijk organiseren. Hoe lijkt dat?' Ik grijns breed en doe net alsof ik erover nadenk. Een bruiloft... Zo ver kan ik echt nog niet denken. Eerst maar deze moeilijke tijden overleven. Hoewel ik het nu zo zeg denk ik stiekem aan de gedachte die ik laatst had: zodra Ralf meerderjarig is vraag ik hem ten huwelijk. Want ja, ik ben een romanticus. en ik zou met niemand anders willen trouwen dan met Ralf. Anderen kunnen zeggen dat het maar een kalverliefde is, maar als er andere liefde is die nog heftiger is dan weet ik het ook niet meer.
    'We zien dan nog wel. Ik ben alleen bang dat ik jou niet kan vertrouwen met de decoratie, aangezien jij dan waarschijnlijk hele grote babyfoto's van mij ophangt of zo,' grap ik. 

    Alles over die bruiloft maakt me verdrietig omdat Fred waarschijnlijk Ralf wel al ten huwelijk heeft gevraagd maar niet getrouwd is als hij sterft. Het maakt me gewoon echt verdrietig.


    Daarom had ik dat geschreven.. wetend dat het ons verdrietig zou maken. Forge was altijd mijn favorieten geweest en het doet me gewoon pijn om te weten dat george moet trouwen zonder Fred die naast hem staat.. en George die Fred zijn huwelijk nooit heeft kunnen meemaken..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Niks daarvan'Fred blijft gwn leven :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wanneer is de wedstrijd eigenlijk? x')


    Vraag ik me ook af


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    Niks daarvan'Fred blijft gwn leven :<


    Maar ik denk niet echt dat we tot de tovenaaraoorlog kunnen rpg'en x') want al om dit jaar af te kunnen ronden hebben we zo ongeveer een jaartje lang zittenrrpg'en (ongeveer) en tot de tovenaars oorlog moeten we ietwat twee jaar lang door rpg'en x'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    Hij deed alsof hij nadacht wat me even liet geijnzen.
    'We zien dan nog wel. Ik ben alleen bang dat ik jou niet kan vertrouwen met de decoratie, aangezien jij dan waarschijnlijk hele grote babyfoto's van mij ophangt of zo,' grapte hij.
    'En ook die van Ralf natuurlijk, misschien moet ik Katie dan ook uitnodigen. Ze zou smelten als ze jullie samen zou gaan zien dansen. Letterlijk..' lachte ik en staarde naar de kaartjes. Ik kan het nog steeds niet geloven. Dit alles lijkt gewoon een groot droom te zijn.
    'Voor wanneer zijn ze eigenlijk?' Vroeg ik dan maar.

    Lorte ppstomdat de vorige leller lang was :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Alles aan de dood van Fred is zielig. Het duurde me echt heel lang voor ik weer normaal met mensen om kon gaan. Net alsof ik een hele goede vriend was verloren. Bij geen enkel ander personage heb ik dat gehad.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lindeeh x'D voor wnnr zijn die kaartjes nou :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen schreef:
    Alles aan de dood van Fred is zielig. Het duurde me echt heel lang voor ik weer normaal met mensen om kon gaan. Net alsof ik een hele goede vriend was verloren. Bij geen enkel ander personage heb ik dat gehad.


    Bij mij ook. Alsof ik george was op dat moment. Toen ik las dat hij dood was door dat explosie klapte ik het boek dicht en had het dagen lang niet verder gelezen.En Iik was zo woest toen de.film uitkwam, toen ze fred zijn dood zo kort hadden gemaakt alsof het niets boeide. Ze zeiden wel dat zze een hele scene opgenomen hadden maar dat het te depressiefwas om het Iin de film te zetten.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    :'(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••