• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Een aantal minuten lang bleef ik voor het spiegel staan, starend naar mezelf. Ik zucht zachtjes en open de kast waar ik een blouse uit haal die ik gauw aan trek en mijn kast weer dichtgooide om nogmaals in het spiegel te kijken. Wat zie ik er afschuwelijk uit. Zuchtend deed ik mijn bovenkleding maar weer uit om mijn gewoonlijke "G" trui aan te doen, de trui die ik bijna altijd aan heb en kijk weer in het spiegel. Weet je wat er mis is; dat oranje struik bovenop mijn hoofd. Het is te veel, het is te lang te warrig, te leuk. Ik grijns zachtjes en schud wat met mijn hoofd waardoor de puntjes speels voor mijn ogen kwamen. Ja, het is te warrig. Maar natuurlijk blijft het ook zo: mijn haar werkt nooit mee. Waarom denk ik hier uberhaupt aan? Ik klonk echt als ene meisje net. Ach, wat maakt het uit? Ik zie er ttoch alsnog uit als een zwerver en dat paat goed bij mijn warrige haren.
    'Ginny!!' Riep ik toen ik haar plotseling voorbij zag lopen. Ik liep se kamer uit, greep haar bij haar pols en sleurde haar mee onze kamer in waarna ik haar weer coor het spiegel los liet. Waarna ik naar mezelf wees.
    'Als je me voor vanavond knap kunt maken, dan beloof ik je om deze vakantie geen grappen meer op je uit te halen. En ik geef je tien galjoenen voor de moeite.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh god x'D yaay we kunnen glamour girl spelen met george x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘Ginny!!’ met dat werd ik van geen kwaad bewust voor het eerst mijn broers kamer in getrokken waar hij halt hield voor zijn spiegel. Hij wees naar zichzelf voordat hij zijn mond weer opentrok.
    ‘Als je me voor vanavond knap kunt maken, dan beloof ik je om deze vakantie geen grappen meer op je uit te halen. En ik geef je tien galjoenen voor de moeite.’
    Mijn mond viel iets open en er ontsnapte nog net een zachte; ‘Georgee’ uit voordat ik me van de spiegel afwendde naar zijn gezicht. Hij zat al sinds de vakantie opgesloten in zijn kamer. Fred was achter iedereens rug dingen aan het regelen en niemand leek te mogen weten wat het was. Ergens lag de vraag naar wat er in vredesnaam aan de hand was op mijn lippen maar zoals ik weet is dat mijn broers vragen haat. Vooral van mij. Ik zuchtte toonloos voordat ik hem op een stoel trok die in de rommel stond. Ik duwde hem zonder te wachtten erop gezien hij een stuk langer dan mij was.
    Ik pakte een schaar en keek even twijfelend in de spiegel naar zijn gezicht. Als ik dit verpest dan was ik dood. Ik had dan ook geen flauw idee waarom hij er opeens knap uit wilde zien. Ergens dacht ik dat hij op zijn kamer zat omdat hij Campbell miste; die hij waarschijnlijk nooit meer zal zien; zou hij al een ander hebben? En zo ja; wie in vredesnaam.
    Ik concentreerde op zijn haar waar de eerste lange plukken op de grond vlogen. Fred en George hebben nog nooit zo verschillend er uit gezien tot nu gezien George er totaal onverzorgd uit zag.
    ‘Heb-heb je een date vanavond.’ Vroeg ik toch uiteindelijk zachtjes terwijl ik met een rood hoofd snel nog een paar plukjes eraf knipte tot het weer ongeveer tot zijn normale lengte kwam.


    Ik ben benieuwd hoe George Camp gaat overtuigen dat hij ; George is en geen Fred x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Neeee niet zijn leule haaar :'o

    Haha, sorry maar ik vond zijn haren in goblet of fire erg leuk :'D zo donzig ^^

    En nu heeft hij door ginny een order of the phoenix haar gekregen >:/

    Ach, ooit moest het gebeuren.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Neeee niet zijn leule haaar :'o

    Haha, sorry maar ik vond zijn haren in goblet of fire erg leuk :'D zo donzig ^^

    En nu heeft hij door ginny een order of the phoenix haar gekregen >:/

    Ach, ooit moest het gebeuren.


    Nee ik vind zijn haar awesome in Deadly hallows :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maak je maar geen zorgen ginny; Na dit gaat George een schaar pakken en springt op Fred neer om ook zijn haar te knippen zodat ze weer dezelfde eruit zien.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maak je maar geen zorgen ginny; Na dit gaat George een schaar pakken en springt op Fred neer om ook zijn haar te knippen zodat ze weer dezelfde eruit zien.


    Ja maar daarvoor leken ze ook al anders want George zag er onverzorgd uit en Fred gwn seksy xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Georgee’
    Voor een lange tijd bleef het stil tot ze me op een stoel neer duwde en een schaar tevoorschijn haalde waar ik met grote ogen naar staarde.
    'Nee nee Ginny, ik-'
    Maar ik was al te laat en de eerste lange plukjes verdwenen. Gespannen bleef ik zitten en probeerde mijn spiegelbeeld op te vangen wat niet lukte aangezien Ginny voor mijn beeld stond.
    ‘Heb-heb je een date vanavond.’
    Ik bleef stil zitten en staarde wanhopig naar de plukjes oranje haren die voor mijn ogen neer op het grond vielen. Daar gaat mijn donzige haren. Misschien moet ik na dit die van Fred ook knippen, anders is het vooram te makkelijk om te kunnen onderscheiden.
    'Draco.' Zei ik simpel.
    'Wie denk je Ginny; je weet dat ik van niemand anders hou dan alleem van Campbell. Alhoewel het geen date is.' Zei ik. Dit zeg ik puur omdat ze nog ergens in voeig jaar dacht dat ik iets met Draco had, nog voordat ik iets met Campbell kon krijgen. Dat was een groot afschuwelijke moment; toen ik Campbell zocht om hem spontaan te kunnen kussen om zo mijn liefde aan hem te bewijzen, maar kuste per ongeluk Draco en toen Ginny ons zo zag dacht ze dat ik iets met Draco had en stuurde Ralf op me af. Maar ach, alles was het waard geweest.
    'Fred heeft zwerkbalkaardjes gekocht, zwerkbalwedstrijd waar Campbell dus bij is. Merlin, ik moet hem daar spreken..' murmelde ik, meer tegen mezelf.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    What did I miss?
    Ik was mijn mobiel/laptop kwijt omdat ik ruzie had en eigenlijk zou het een maand zijn, maar gelukkig heb ik ze weer terug.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    What did I miss?
    Ik was mijn mobiel/laptop kwijt omdat ik ruzie had en eigenlijk zou het een maand zijn, maar gelukkig heb ik ze weer terug.


    Niks x'D maar om tijd te verdrijven is Ginneh Georges haar aan het doen voor Camp :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha wtf oké.
    Zullen we tijdsprong maken naar dat ze bij de wedstrijd zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    George gaat na deze post overigens zich wat paranoïde gedragen. door dat hele ticket gedoe is zijn hoofd wat leeg geworden maar voor lang gaat dat niet zo blijven x') want zelf dacht ik er ook gewoon aan dat George Nathaniel overal zou zien, lijken alsof hij hem achtervolgd, hem in zijn dromen zien en al.

    What did I miss?
    Ik was mijn mobiel/laptop kwijt omdat ik ruzie had en eigenlijk zou het een maand zijn, maar gelukkig heb ik ze weer terug.


    je zusje verpest de haren van je tweelingbroer :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    Haha wtf oké.
    Zullen we tijdsprong maken naar dat ze bij de wedstrijd zijn?


    maakt mij niets uit


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Draco.’ Het was goed dat ik net klaar was met zijn haar omdat ik anders van schrik een groot pluk per ongeluk weggeknipt had.
    ‘Wie denk je Ginny; je weet dat ik van niemand anders hou dan alleen van Campbell. Hoewel het geen date is.’ Ik ademde even zachtjes uit voordat ik even mijn hand door zijn haar liet gaan om te kijken of alles wel een beetje goed zat. Tot mijn eigen voldoening zag het er goed uit gezien ik altijd zijn lange haren vervloekt had.
    ‘Fred heeft zwerkbalkaartjes gekocht, zwerkbalwedstrijd waar Campbell dus bij is. Merlin, ik moet hem daar spreken..’
    Ik knikte lichtelijk afwezig en slikte weer bij de gedachten aan Angelique. Ze had gezegd dat ik moest zorgen dat George aan haar zou denken anders zou ze me breken. Fysiek als mentaal. Niet dat het mijn broers wat zou schelen- en per slot van rekening; was het niet beter als George met Angelique kreeg dan met Campbell? Ik bedoel- Campbell was verweg en Angelique kon hij altijd hebben. Waar hij ook maar wilde.
    ‘Wat leuk.’ Probeerde ik zo enthousiast mogelijk te klinken terwijl ik een scheerapparaatje pakte om de paar stoppels mee weg te scheren met het scheermesje. ‘Angelique vroeg nog naar je..’ begon ik zo nonchalant mogelijk terwijl ik op mijn lip beet. Oh merlin; mijn broer ging me hiervoor haten; maar ik wilde niet nog een jaar in hel leven zoals vorig jaar.
    ‘Ze vroeg of ze langs mocht komen.’ Met dat haalde ik de scheerapperaat weg en keek hem met een klein glimlachje aan. ‘de kleding kun je zelf wel; ik ken Campbells’ smaak niet.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya