• Prison for the gifted.


          Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.
          Totdat de “gevangenisbewakers” spontaan in het licht treden en met een onzin verhaal komen, tenminste dat is wat het willekeurige groepje personen denkt. Het blijkt dat ze een doel hebben om kwaad de bestrijden. Ze bezitten krachten, maar die moeten alleen nog opgewekt worden.

    Rollen.

    Vrouwen.
    × Olivia Kassidy Jenkins. || Sheamus || Beeld overdracht. || 1.4
    × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea || Bovenmenselijke kracht. || 1.5
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.
    × Phallon `Phee` Callee Grant. || Gently || Genezingskrachten. || 1.3
    × Kiesa Rae Ellestad. || MAYBENOT || Super flexibiliteit. || 1.4
    × Colette Francis Scotts. || Frary || Genezingskrachten. || 1.5

    Mannen.
    × Tanner Cade Knight. || Kayfabe || Bovenmenselijke kracht. || 1.1
    × Nikau Williams. || Crixus || Genezingskrachten. || 1.4
    × Timothy "Tommy" Martch. || Eloquentiae || Beeld overdracht. || 1.6
    × Randell Walton. || Bostick || Genezingskrachten. || 1.4
    × Bezet. || Luke_Pinguin || Energieballen.
    × Howard Felix Smith. || Kayfabe || Super flexibiliteit. ||1.7


    Invullen.

    × Naam.
    × Leeftijd.
    × Afkomst.
    × Kracht.
    × Hoe lang daar.
    × Hoe kwam hij/zij daar.
    × Innerlijk.
    × Uiterlijk.
    × Relaties.
    × Extra.


    Krachten.

    Primaire krachten, inclusief de secondaire krachten staan erbij.
    » Energieballen. Energieballen vanuit je handen kunt maken, en natuurlijk afvuren.
          × Energieschild. Een schild waardoor je jezelf en eventueel een ander kunt beschermen.
          × Energiestralen. De vooruitgang die je boekt na de energieballen.
          × Deflectie kracht. Dit is de ultieme kracht hierin, hiermee kun je de aanvallen weerkaatsen.

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.

    » Bovenmenselijke kracht. Sterker zijn dan de gemiddelde mens.
          × Super snelheid. Sneller kunnen bewegen dan het menselijk oog kan zien.
          × Onzichtbaarheid. De mogelijkheid om voor een bepaalde tijd niet gezien te worden.
          × Duplicatie. Meerdere personen van jezelf creëren die dezelfde krachten bezitten.

    » Super flexibiliteit. Een enorm soepel lichaam bezitten, dit is echter vermoeiend.
          × Zijwaartse zwaartekracht. Tegen muren op kunnen lopen of kruipen.
          × Levitatie. De mogelijkheid om lichtelijk te zweven en daardoor geluidloos te bewegen.
          × Vliegen. Voor een bepaalde tijd kunnen vliegen, dit is echter niet al te lang.

    » Beeld overdracht. Dankzij aanraking de mogelijkheid hebben beelden te ontvangen/sturen.
          × Illusie. Iemand iets in zijn/haar hoofd planten dat er niet is, door middel van aanraking.
          × Emotie-projectie. De mogelijkheid iemand iets te laten voelen, geen aanraking nodig.
          × Gedachtecontrole. Eigenlijk is dit gewoon iemand laten doen wat jij wilt, geen aanraking.

    We beginnen ermee dat enkel één jongen en één meisje de kracht kunnen bezitten.


    Regels.

    » Minimum van 200 woorden.
    » Eén personage per persoon.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Geen perfecte personages.
    » Niemand kan elkaar kennen van voor de gevangenis.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden pas besloten in het praattopic.


    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:17 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Praattopic is er toch al.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 19:18 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Sheamus schreef:

    (...)

    × Naam.
    Olivia Kassidy Jenkins
    × Leeftijd.
    25
    × Afkomst.
    Miami, Florida
    × Kracht.
    Beeld overdracht
    × Hoe lang daar.
    Olivia zit er nog niet zo heel lang. Ze zit er nu welgeteld twee hele weken.
    × Hoe kwam hij/zij daar.
    Olivia's vriendje nam haar mee op vakantie, maar het was een grote grap voor hem. Hij kon haar eigenlijk niet uitstaan en wilde van haar afkomen, daarom deed hij alsof ze een uitstapje gingen maken, maar dat was niet zo. Hij liet haar achter en zij wist uiteindelijk niet waar ze naartoe moest, dus ze bleef maar lopen tot ze bij de gevangenis terecht kwam.
    × Innerlijk.
    Olivia is wel een redelijk serieus persoon, ze neemt heel wat dingen serieus. Ze vindt het dus niet grappig als serieuze dingen in het belachelijke getrokken worden. Ondanks dat ze redelijk sociaal is en dat ook fijn vindt, kan Olivia ook heel stil zijn, vooral bij personen die ze niet of amper kent. Alles moet voor haar wennen voordat ze los komt, dat kan soms wel even duren. Olivia geniet van heel wat dingen in het leven, ze kan dus ook genieten van de kleinste dingen. Ze is snel tevreden, voor haar moet niet alles luxe en speciaal zijn. Met open zijn naar andere toe heeft Olivia redelijk wat problemen, ze is liever gesloten. Het duurt even voordat ze mensen vertrouwd, omdat ze iedereen graag beter wil leren kennen voordat ze heel wat dingen aan de grote klok gaat hangen. Ze vindt het dan ook fijn om wat tijd voor zichzelf te hebben en dat niet iedereen zich moeit met haar zaken. Olivia is dan ook niet echt iemand die graag alles verteld over hoe ze zich voelt en wat ze van anderen denkt. Ze houdt heel wat dingen gewoon liever voor zichzelf, omdat ze vindt dat niet iedereen overal zaken mee heeft. Verder is Olivia iemand die graag dingen op orde heeft en ze is een harde werker. Ze is dus zeker niet bang om haar handen vuil te maken. Iets waar sommige mensen zich aan storen bij Olivia, is dat ze redelijk perfectionistisch kan zijn. Ze laat het niet meteen merken, omdat ze het liever weg wil steken. Maar eenmaal iets niet loopt zoals zij het wil, dan laat ze wel van zich horen of probeert ze de boel over te nemen. Olivia houdt ook absoluut niet van avontuur. Ze heeft liever dat alles rustig is, daarom verkiest ze dus nooit avontuurlijke vakanties of avontuurlijke activiteiten. Het is voor haar ook moeilijk om snel spontaan te zijn over bepaalde dingen. Ze is geen zuurpruim, dat niet, maar ze kan niet alles evenveel waarderen. Olivia lijkt misschien iemand die regels zou volgen, maar ze haat regels. Het is moeilijk voor haar om alles strikt te moeten volgen zoals ze is. Verder is ze ook iemand die niet snel vergeeft, vooral niet als je te ver bent gegaan.
    × Uiterlijk.
    FC: Brianna Bella
    Olivia is een niet zo groot, om precies te zijn is ze 1.68m. Ze heeft lang, stijl bruin haar dat ze vaker los laat hangen of in een paardenstaart doet. Ze vind het wel eens leuk om haar - haar te krullen. Olivia is redelijk slank en is best wel sterk voor zo'n kleine meid te zijn. Olivia heeft bruine ogen, die ze zelf wel een beetje saai vindt, maar het past bij haar. Haar huid is een beetje getint, omdat ze van een kleurtje houdt. Natuurlijk is Olivia iemand die ook van make-up en kleding houdt, het is niet dat ze wil opvallen, ze kent de grenzen.
    × Relaties.
    Olivia staat open voor vriendschappen, maar hoeft de eerste paar maanden tot jaren geen vriendje. Again, ze is redelijk stil en moet je eerst goed leren kennen.
    × Extra.
    /


    M'n rol is af, hopelijk is het goed zo?
    De foto's komen hier niet door, maar m'n rol staat op pagina vier.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 19:48 ]


    16 - 09 - '17

    Ik zag het ja, I like her. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Zijn er nog meer rollen af in de tussentijd? x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Zijn er nog meer rollen af in de tussentijd? x:

    Nikau is af, pagina 4. :Y)


    Caution first, always.

    Crixus schreef:
    (...)
    Nikau is af, pagina 4. :Y)


    Ik buig echt voor je. Dit is nieuw om te zien. Iemand in de 40.

    Ik probeer Madelin af te maken binnen nu en 11 uur, maar ik moet ook een opstel maken van 10 pagina's die we voor morgen af moeten hebben en vandaag hebben opgekregen :'D Nou ja dat wordt doorhalen voor mij al dus waarschijnlijk. Aangezien ik niks snap van de stof.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kayfabe schreef:
    Zijn er nog meer rollen af in de tussentijd? x:


    Breanna is af, page 5 ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Nog meer lijstjes af? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Hey,

    Ik laat mijn rol bij deze vallen. Sorry! Ik hoop dat iemand anders hem kan hebben (:


    -

    Verityy schreef:
    Hey,

    Ik laat mijn rol bij deze vallen. Sorry! Ik hoop dat iemand anders hem kan hebben (:


    Jammer joh! ö


    I'm your little ray of pitch black.

    || “I never thought I was a bad person. I just thought I was the one good person living in a world of bad people.” ||




    × Naam. ×
          Howard Felix Smith.

    × Leeftijd. ×
          Drieëntwintig jaar.

    × Afkomst. ×
          Londen, Engeland.

    × Kracht. ×
          Super flexibilieit.

    × Hoe lang daar. ×
          Komt er net aan.

    × Hoe kwam hij daar. ×
          Howard komt uit een agentenfamilie, en om de een of anderen reden was hij weggestuurd om undercover te werken – in Afrika dus. Het ging hier om een drugshandel, die toevallig in de gevangenis leek te zijn. Hij was hier echter heen gestuurd om de laatste persoon te zijn, zodat ze aan de gang konden.

    × Innerlijk. ×
          Howard is een echte agent in hart en nieren. Hij zal altijd de kat uit de boom kijken, en slechte eigenschappen van mensen neemt hij niet altijd met lief. Het liefst zal hij mensen op afstand houden, maar hij zal toch echt niet anders kunnen.
          Zodra je enkele woorden met Howard gesproken hebt zal hij je echter gewoon behandelen als een mens van vlees en bloed en je de respect geven die je verdiend. Dit zal enkel veranderen als jij hem niet laat zien dat dat wederzijds is.
          Howard is een simpele man met simpele gevoelens. Hij geniet graag van een mooie vrouw, maar zal ze nooit respectloos behandelen. Ook kan Howard genieten van het uitzicht van een aantrekkelijke man, wat hem eigenlijk gewoon biseksueel maakt. Hier is hij echter erg gesloten over, en dat zal hij dan ook vrijwel niet laten zien. Enkelen zullen het maar opmerken. Hij kan zich namelijk ook gewoon erg mannelijk gedragen.
          Ook zal Howard behulpzaamheid laten zien, zodra hij eenmaal een plekje in de groep heeft. Hij zal in het begin wat afzijdig zijn, maar hij zal wel een groot onderdeel van de groep worden – dat als ze hem tenminste een kans zullen geven.
          Howard is nog altijd een agent, en is dus erg gefocust op vrede, dus dit zal hem uiteindelijk wel goed doen, want hierbij beseft hij zich dat hij groter is, dat hij meer kan doen dan een paar boeven van de straat af houden.

    × Uiterlijk. ×
          Howard heeft lichtblauwe ogen, wat niet al te vaak voorkomt bij een gekleurde man. Zijn lippen zijn vol, en hij heeft haast altijd een soort van ringbaardje zoals op de foto. Dit vind hij zelf prettiger, en het doet hem erg aan zijn vader denken, van wie hij erg veel hield.
          Howard heeft niet een erg bijzonder figuur, het is gewoon getraind, maar niet erg opvallend. Er zal weinig vet te vinden zijn, maar hij is niet zo’n sporter. Dat zal hij in de gevangenis dan ook niet doen. Met zijn 1.80 is hij niet zo heel groot voor een man, maar hem hoor je niet klagen.

    × Relaties. ×
          Geen.

    × Extra. ×
          Howard was altijd zo op zijn politieopleiding gericht, dat hij nog nooit echt intiem is geweest met een vrouw. Of een man.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 19:07 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb dan maar besloten dat ik de laatste man op me neem. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Verityy schreef:
    Hey,

    Ik laat mijn rol bij deze vallen. Sorry! Ik hoop dat iemand anders hem kan hebben (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Weetje, dit doet me eig wel een beetje denken aan the Maze Runner. Steeds meer mensen komen erin, maar niemand eruit, en het is bijde een soort van gevangenisss msischien kunnen we hun zelf wat eigen woorden gevenn?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    Weetje, dit doet me eig wel een beetje denken aan the Maze Runner. Steeds meer mensen komen erin, maar niemand eruit, en het is bijde een soort van gevangenisss msischien kunnen we hun zelf wat eigen woorden gevenn?


    Hmm... dat zou wel kunnen. c: Maar ik vind het bij The Maze Runner dan weer net zo "extreem" overdreven. Dat is het enige dat me irriteert. Bovendien zie ik het in deze situatie, met deze mensen, meer als scheldwoorden en zo. Erg agressief en dergelijke. Maar als je leuke ideeën hebt, zeg ze maar gerust. Lijkt me ergens ook wel weer logisch. Dat ze daarover nadenken om eigenlijk hun hoofd een beetje sane te houden.


    I'm your little ray of pitch black.