• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics

    ×Speeltopic 1


    Maandag 29-09 8:15
    Het weekend is voorbij gevlogen, leerlingen die in het zevende of achtste jaar zitten mochten zondag het kasteel verlaten met toestemming van de professoren. Het was een rustig weekend geweest, de leraren zaten veel op hun kantoren waardoor de leerlingen veel vrij spel hadden sinds er geen gangbewaker meer is.
    Over een half uur is het ontbijt over en zullen de leerlingen nog een kwartier hebben om naar de lessen te gaan. De meesten zullen al een tijdje wakker zijn, sommigen hebben zich verslapen. Al met al: Het schooljaar is begonnen, er staat na vandaag veel huiswerk op je bureau en het word weer een druk jaar met veel dingen op de Planning.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 20:09 ]


    Little do you know


    Silena Zoë Paetrix
    "Maar moeten we nu al iets doen in de richting van ruzie maken? Of doen we dat pas later? Guys, dit voelt echt zwaar absurd. We zijn aan het overleggen hoe we ruzie gaan maken" Zegt Lily en ik lach. Iets te hard volgensmij, want Morrison kijkt alweer naar ons groepje. Met een boze, waarschuwende blik.
    "We kunnen nu al wel niet al te subtiel ruzie maken. Maar ehm.. kan iemand me even een snelcursus ruzie hebben geven?" Vraagt Tommy. "Nou, als we dan nu toch al beginnen, dan begin ik wel, heb je meteen je snelcursus achter de rug." zeg ik en ik kijk de anderen vragend aan. Als we nu al beginnen, zal het net iets geloofwaardiger zijn. "Dan zeg ik het nu gewoon tegen Max, en dan wordt Lil meteen boos en barst alles meteen los?"


    take me back to the basics and the simple life

    Max Veran Phubar


    De andere overleggen hoe ze het beste ruzie kunnen maken. Ondertussem voel ik me echt een enorm zeikwijf.
    Het is niet echt, vertel ik mezelf. Het onzekere (en verschrikkelijk irritante) stemmetje dat zich veel te vaak laat horen begin zich al dingen af te vragen. Hebben ze er zoveel zin in omdat ze dan eventjes van je af zijn? Vinden ze het leuk je zo onzeker te zien? Misschien moet je maar weer wat minder gaan eten, je begint t wel een beetje te zien...
    Maar voordat het stemmetje te ver gaat, kap ik het af. Ze willen gewoon Kjellberg op haar plaats zetten. Het is zo weer over. Doe niet zo zielig, man. Het is een spel. Not real.
    Ik adem diep in en blaas het dan langzaam weer uit. Een techniek die ik heb geleerd om te doen als mijn onzekerheid dreigt de overhand te nemen. Adem diep in. Blaas langzaam uit. En rust.
    Mijn naam uit Silena's mond brengt me weer terug op aarde. Helaas is het niet om me te kalmeren. Ik verwacht te veel van haar. Als ik haar was geweest had ik geen vriedje zoals ik willen hebben. Misschien is ze er wel klaar mee. Misschien-
    Kappen, Max! Je draait door!
    Het feit dat ik met mezelf aan het discussieren ben helpt niet echt, dus ik luister maar gewoon naar wat Silena te zeggen heeft.
    'Dan zeg ik het nu gewoon tegen Max, en dan wordt Lil meteen boos en barst alles meteen los?'
    Eerst een schokje. Nu al?
    'Ehm, oke,' zeg ik aarzelend. Ik dwing mezelf op te houden met zeiken. Je overdrijft, Max.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Robin McAdair
    Jade vraagt zich af wat we met onze vrije tijd kunnen doen. "Nou..." met een serieus gezicht begin ik aan de ipsomming. "We zouden een uur welverdiendw slaap kunnen inhalen. We zouden ook naar de bibliotheek kunnen gaan om huiswerk te maken." Hierbij moet ik moeite doen mijn gezicht in de plooi te houden. Alsof dat ooit gaat gebeuren! "We zouden ook nog de school kunnen opblazen. Keuze genoeg toch?" Op de een of andere manier krijg ik het voor elkaar nog steeds serieus te blijven kijken.

    Een uil komt, zoveel later dan de gebruikelijke post, aanvliegen en landt voor mij. Ik pak de brief en zie mijn naam in een erg bekend handschrift staan. Even overweeg ik om de brief gewoon in brand te steken zonder hem te lezen. Maar aan de andere kant: als mijn vader zoveel moeite neemt om de brief hier te krijgen, is het vast belangrijk. Ik besluit hem toch open te maken. Je hoeft in de vakantie er niet aan te denken om terug te komen staat er in zijn priegelige handschrift. Zonder er verder over na te denken, pak ik mijn toverstok en steek de brief in brand. Vervolgens kijk ik naar Jade. "En, al bedacht welke mogelijkheid het wordt? Of heb je zelf een beter idee?" Ik grinnik nu wel. Mijn pokerface is niet zo goed dat hij dit zo lang volhoudt. Alle gedachten over se brief en mijn vader verban ik uit mijn hoofd. Nu gaat het om lol maken, niet over hem.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    June Mercendes


    "En.. op die manier geloven mensen het met een beetje geluk. En het werven van mensen moet lukken, maar we moeten hen wel inlichtten dat we geen echte ruzie hebben. Anders stemmen ze nooit in, een prank uit voeren met een stelletje ruziënde bitches." Zegt Silena. Daar had ze wel een punt, maar dat zou vast wel goed komen.
    "Maar moeten we nu al iets doen in de richting van ruzie maken? Of doen we dat pas later?" vraag Lily daarna. "Guys, dit voelt echt zwaar absurd. We zijn aan het overleggen hoe we ruzie gaan maken" Ik grinnik een beetje. Daar had ze gelijk in, maar dat neemt niet weg dat ik er eigenlijk wel zin in heb. Ik heb acteren altijd al leuk gevonden, alleen is het wel een beetje jammer dat ik er nogal slecht in ben. Toch moet het wel lukken, of dat hoop ik tenminste. Ik zie mezelf het al weer helemaal verpesten.
    "We kunnen nu al wel niet al te subtiel ruzie maken. Maar ehm.. kan iemand me even een snelcursus ruzie hebben geven?" Zegt Tommy. Daar zou ik hem niet echt kunnen helpen, ik ben er zelf denk ik behoorlijk slecht in.
    "Nou, als we dan nu toch al beginnen, dan begin ik wel, heb je meteen je snelcursus achter de rug." Zegt Silena weer. Ik denk even na. Nu is wel erg snel, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel leuk. "Dan zeg ik het nu gewoon tegen Max, en dan wordt Lil meteen boos en barst alles meteen los?"
    "Ehm, oke," Zegt Max een beetje onzeker als antwoord.
    "Het komt vast wel goed Max." Zeg ik hem als ik hem probeer gerust te stellen. Dan draai ik me naar Silena. "Hoe wil je dat gaan doen?" Vraag ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 12:16 ]


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Nou, als we dan nu toch al beginnen, dan begin ik wel, heb je meteen je snelcursus achter de rug. Dan zeg ik het nu gewoon tegen Max, en dan wordt Lil meteen boos en barst alles meteen los?" Ik slik even en kijk naar iedereen. Oh god, ik ben überhaupt het hele plan al kwijt. Want waarom moest ik ook alweer boos zijn?
    "Ehm.. Oke." mompelt Max en ik glimlach bemoedigend naar hem.
    "Je bent niet te enige die zich zorgen maakt. We mogen wel een beetje improviseren, toch." Ik ben nooit goed met regeltjes en richtlijnen, maar al helemaal niet als het gaat om zoiets waarbij je een geloofwaardige ruzie moet neerzetten


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Silena Zoë Paetrix
    "Ehm.. Oke." hoor ik Max mompelen. "Kmt wel goed Max. Gewoon meespelen." zeg ik tegen hem. Ook June en Tommy stellen hem gerust. "Hoe wil je dat gaan doen?" vraagt June. Ik grijns en kijk even rond, Morrison heeft zich op een leerling vooraan gericht. Mooi. "Watch me." fluister ik en ik richt me op Max, "Weetje Max, Lil probeert mij en June al een tijdje te.. tja" ik slik. "manipuleren. Ze wil dat iedereen uit elkaar gaat. Ze is zo fucking jaloers. Echt. Ugh." Ik kijk even schuin naar Lily en richt me weer op Max. Ik vorm een kleine brok in mijn keel en al snel komen er een paar enkele tranen. Ze vallen op mijn boek en eigenlijk moet ik nu grijnzen, maar ik weet het te onderdrukken. Acteren is altijd al een van mijn sterke kanten geweest. "Ik wil het gewoon niet, Max. Ik wil dat ze sopt. Dat iedereen gewoon hun bek houdt en ons met rust laat.." fluister iken ik kijk naar mijn boek. Mijn haren vallen om mijn gezicht heen en ik kan het niet laten om een beetje te grijnzen. Tot nu toe gaat het goed.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 12:33 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Max Veran Phubar


    'Het komt vast wel goed Max,' zegt June. 'Je bent niet te enige die zich zorgen maakt. We mogen wel een beetje improviseren, toch,' zegt ook Tommy.
    'Komt wel goed Max. Gewoon meespelen,' fluistert Silena. Ik slik, en voor ik het weet buigt Silena zich naar me toe. 'Watch me.'
    'Weetje Max, Lil probeert mij en June al een tijdje te.. tja manipuleren. Ze wil dat iedereen uit elkaar gaat. Ze is zo fucking jaloers. Echt. Ugh. Ik wil het gewoon niet, Max. Ik wil dat ze sopt. Dat iedereen gewoon hun bek houdt en ons met rust laat...'
    De verbazing op mijn gezicht is niet gespeelt; Silena's acteerkunsten zijn gewoon ongelofelijk. Echte tranen glijden over haar wangen. Maar nu is het mijn beurt.
    'Wat?' vraag ik, met een mislukte boze stem. 'Wat?' herhaal ik wat harder. Een paar mensen kijken om, maar niemand lijkt het echt interessant te vinden. Eventjes verlaag ik mijn stem, maar mijn ogen staan nog op Silena.
    'Moet ik nu in Tommy's oor gaan fluisteren? Of met een tafel gaan gooien ofzo?' vraag ik zo zacht mogelijk, mijn rug naar de rest van de klas.


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    Gelukkig stellen Tommy en Silena Max ook gerust en ik hoop maar dat het goed komt. En daarna begint Silena, met ons geweldige plan.
    "Weetje Max, Lil probeert mij en June al een tijdje te.. tja manipuleren. Ze wil dat iedereen uit elkaar gaat. Ze is zo fucking jaloers. Echt. Ugh. Ik wil het gewoon niet, Max. Ik wil dat ze sopt. Dat iedereen gewoon hun bek houdt en ons met rust laat..." Komt er uit haar mond. Ergens ben ik een beetje verbaast omdat ze dit zo ongelofelijk goed kan. Ik bijt een beetje op mijn lip, hopend dat Max goed mee doet.
    "Wat?" Zegt hij. Ach, het had vast erger kunnen klinken. "Wat?" Herhaald hij nog een keer, wat gelukkig al iets geloofwaardiger klinkt. "Moet ik nu in Tommy's oor gaan fluisteren? Of met een tafel gaan gooien ofzo?" Zegt hij dan zachter, waardoor alleen wij hem kunnen horen. Ik moet bijna lachen om die tweede optie, maar ik weet mijn lach in te houden.
    "Doe maar de Tommy's oor optie." Fluister ik net zo zacht. Het zou een beetje vreemd zijn als we al gelijk met tafels gaan gooien terwijl nog niet eens iedereen boos op elkaar is.


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "We kunnen nu al wel niet al te subtiel ruzie maken. Maar ehm.. kan iemand me even een snelcursus ruzie hebben geven?" glimlacht Tommy ongemakkelijk.
    "Nou, als we dan nu toch al beginnen, dan begin ik wel, heb je meteen je snelcursus achter de rug" zegt Silena.
    "Dan zeg ik het nu gewoon tegen Max, en dan wordt Lil meteen boos en barst alles meteen los?" vervolgt ze.
    "Emh oke" zegt Max lichtelijk aarzelend, zelf vind ik het ook niet prettig om dit te doen. Ik zou het liefste gewoon gezellig de hele dag bij elkaar zitten. Maar we moeten wat overhebben om het plan te laten slagen.
    "Het komt vast wel goed Max" probeert June hem gerust te stellen.
    "Hoe wil je dat gaan doen?" vraagt June aan Silena.
    "Je bent niet te enige die zich zorgen maakt. We mogen wel een beetje improviseren, toch" voegt Tommy aan het gesprek toe.
    "Watch me" fluistert Silena en ze richt zich tot Max.
    "Weetje Max, Lil probeert mij en June al een tijdje te.. tja.. manipuleren. Ze wil dat iedereen uit elkaar gaat. Ze is zo fucking jaloers. Echt. Ugh" begint Silena en ik doe mijn best om niet al te veel naar haar te kijken maar toch kan ik het even niet laten. Ik dat er tranen over haar wangen lopen en op haar boek neer druppen. Het ziet er zo echt uit dat ik bijna medelijden met haar krijg. Ik heb Silena pas een paar keer zien huilen en die keren waren echt ernstig.
    "Ik wil het gewoon niet, Max. Ik wil dat ze stopt. Dat iedereen gewoon hun bek houdt en ons met rust laat" gaat ze weer verder. Even is het helemaal stil.
    "Wat?" hoor ik Max reageren.
    "Wat?" zegt hij nu harder en een paar mensen kijken al om. Mooi zo.
    "Moet ik nu in Tommy's oor gaan fluisteren? Of met een tafel gaan gooien ofzo" zegt Max er zachtjes achteraan. De eerste optie lijkt mij het beste. June is het blijkbaar met me eens want ze reageert zachtjes dat hij maar de eerste optie moet doen.


    -

    Max Veran Phubar


    'Doe maar de Tommy's oor optie,' fluistert June terug. En dus buig ik opzij na (een hopelijk geloofwaardige) boze blik op Lily.
    'Ehm, ja hee, Tommy,' fluister ik in zijn oor. Dit voelt heel idioot. 'Ikke moet nu dus zeggen dat Lily een manipulatieve bitch is. Maar niemand hoort het anyway dus het is nog al zinloos. Ik denk dat ik nu wel lang genoeg heb gepraat om het te laten lijken alsof ik dat inderdaad heb gezegd. Ja toch? Dit voelt zo idioot.'
    Dan buig ik me van hem weg en wacht op antwoord.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Silena Zoë Paetrix
    max twijfelt wven en vraagt ins wat de beste optie is. Met een tafel smijyen of in Tommy's oor fluisteren. Uit eindelijk kiest hij voor de tweede keus en buigt hij zochzelf maar tommy toe. Ik kan niet verstaan wat hij zegt en kijk weer op. Mezelf in houdend om niet gezellig met June en Lily te gaan praten


    take me back to the basics and the simple life


    Timothy "Tommy" Cleaver

    "Ehm, ja hee, Tommy," zegt hij in mijn oor. Ik frons automatisch, om te doen alsof ik niet begrijp waarom hij opeens fluistert. "Ikke moet nu dus zeggen dat Lily een manipulatieve bitch is. Maar niemand hoort het anyway dus het is nog al zinloos. Ik denk dat ik nu wel lang genoeg heb gepraat om het te laten lijken alsof ik dat inderdaad heb gezegd. Ja toch? Dit voelt zo idioot." Nu trek ik verbaasd mijn wenkbrauwen op, ervanuitgaand dat dit het moment is waarop hij vertelt dat Lily ons uit elkaar probeerde te drijven.
    "Dat meen je toch niet." Ik zucht en glimlach spottend, alsof ik het al verwachtte. Dan kijk ik naar June en buig naar haar toe zodat niemand het hoort. "Wanneer was je van plan om te vertellen dat Lily ons uit elkaar probeert te drijven? Over het algemeen deel je dat even met iemand, weet je. En al helemaal met mij." Toch ben ik er niet zo subtiel mee, dat niemand het meekrijgt, aangezien een aantal mensen al onze richting opkijken en zelfs al fluisteren. Dan buig ik iets verder en fluister ik zacht in haar oor: "Het werkt, kijk maar." Ik zeg het zo zacht mogelijk zodat niemand het hoort.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    Ik kijk toe hoe het plan begint te werken. Max fluisterd iets in Tommy's oor wat ik niet kan verstaan.
    "Dat meen je toch niet." Zegt hij dan uiteindelijk. Dan buigt hij zich naar mij toe.
    "Wanneer was je van plan om te vertellen dat Lily ons uit elkaar probeert te drijven? Over het algemeen deel je dat even met iemand, weet je. En al helemaal met mij." Daarna komt hij nog iets verder naar me toe en fluistert iets in mijn oor.
    "Het werkt, kijk maar." Fluistert hij zacht. Ik kijk de klas rond, waar ongeveer iedereen naar ons kijk. Oké, nu mag ik het dus niet verpersten. Ik dwing mezelf om geloofwaardig te klinken.
    "Zei Max dat net?" Vraag ik verontwaardig en even kijk ik boos richting Max en ook naar Silena. "Tommy, Lily voelde zich gewoon alleen. Dat kan je toch wel voorstellen. Ze ging er dan wel iets te ver in, maar ik had haar gewoon meer tijd moeten geven. Het spijt me echt, maar ik dacht dat het toch niet belangrijk was." Dan draai ik me even naar Silena. "En waarom moest jij dat nou zeggen!? Lily is je vriendin weet je?" Die zin kwam er iets harder uit, waardoor anderen mensen al helemaal begonnen om te kijken.


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Zei Max dat net?" Ze kijkt boos naar de anderen en dan weer naar mij. "Tommy, Lily voelde zich gewoon alleen. Dat kan je toch wel voorstellen. Ze ging er dan wel iets te ver in, maar ik had haar gewoon meer tijd moeten geven. Het spijt me echt, maar ik dacht dat het toch niet belangrijk was." Ik doe alsof ik met mijn ogen rol en kijk haar geïrriteerd aan, terwijl de neiging heel groot was om breed te grijnzen. Want het werkte.
    "En waarom moest jij dat nou zeggen!? Lily is je vriendin weet je?" Mensen kijken om en ik kijk pissig terug, alsof ik wil dat ze zich niet met onze zaken bemoeien, om nog even nadruk te leggen erop.
    "Oja, ze "ging er wel iets te ver in"? Ze probeerde ons uit elkaar te halen. Als je dat al te ver noemt, waren Lewis en ik een kibbelend echtpaar!" Ik sis het naar haar, maar genoeg mensen horen het. Hopelijk Lewis niet, aangezien hij al helemaal doordraait als ik ruzie met June heb. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik even naar hem, maar niet opvallend veel. "We kunnen net zo goed de hele tijd stil tegenover elkaar gaan zitten, als niets belangrijk genoeg is om te vertellen." Deze zin komt er net als de laatste zin van June iets te hard uit.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Silena Zoë Paetrix
    "Dat meen je toch niet." Zegt Tommy.
    "Wanneer was je van plan om te vertellen dat Lily ons uit elkaar probeert te drijven? Over het algemeen deel je dat even met iemand, weet je. En al helemaal met mij." Vervolgt hij tegen June. June kijkt verontwaardigd en begint tegen hem te praten. "Zei Max dat net?"Vervolgens kijkt ze boos naar Max, en mij. "Tommy, Lily voelde zich gewoon alleen. Dat kan je toch wel voorstellen. Ze ging er dan wel iets te ver in, maar ik had haar gewoon meer tijd moeten geven. Het spijt me echt, maar ik dacht dat het toch niet belangrijk was."Zegt ze tegen Tommy. Daarna draait ze zich naar mij toe. "En waarom moest jij dat nou zeggen!? Lily is je vriendin weet je?" Ik zucht. Ondertussen zit iedereen ons aan te kijken, zelfs Morrison. Volgensmij vindt hij het wel leuk, op deze manier is hij als eerste op de hoogte van de nieuwe roddels. Want ja, dit moeten andere leraren ook weten. De hechtste vriendenclub ooit die ruzie heeft. Dat komt niet elke dag voor. "Nou, misschien zei ik dat, omdat ik eerlijk ben tegenover anderen. En het ook belangrijk vind, dat als iemand hier al bijna een half jaar mee bezig is, dat anderen het weten. Zoiets kan namelijk niet eeuwig doorgaan, weet je." Het komt hard en boos uit mijn mond. Te hard. "Paetrix!" roept Morrison door de klas. Ik kijk hem boos aan. Nu moet ik deze act doorzetten ook. "Wat moet je? Zie je niet dat ik bezig ben. " zeg ik hard tegen hem, bijna schreeuw ik. Vervolgens wend ik me weer naar de rest en begin ik mijn spullen in mijn tas te gooien, behalve mijn wand. Die houd ik stevig in mijn hand. "En ik stel nu voor. Dat we dit onderwerp laten rusten. Julie willen me toch niet boos meemaken?" met een nep-nep-glimlach kijk ik ze even kort aan, voordat ik mijn gezicht weer zonder uitdrukking voor me uit laat staren. "Zo. Is. Het. Genoeg!" zegt Morrison, zijn hoofd helemaal rood. En ondertussen is die gek nog opgestaan ook. Ik rol met mijn ogen. Vanbinnen ben ik nu echt in lachen uitgebarsten. Hij gelooft het tenminste


    take me back to the basics and the simple life