• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics

    ×Speeltopic 1


    Maandag 29-09 8:15
    Het weekend is voorbij gevlogen, leerlingen die in het zevende of achtste jaar zitten mochten zondag het kasteel verlaten met toestemming van de professoren. Het was een rustig weekend geweest, de leraren zaten veel op hun kantoren waardoor de leerlingen veel vrij spel hadden sinds er geen gangbewaker meer is.
    Over een half uur is het ontbijt over en zullen de leerlingen nog een kwartier hebben om naar de lessen te gaan. De meesten zullen al een tijdje wakker zijn, sommigen hebben zich verslapen. Al met al: Het schooljaar is begonnen, er staat na vandaag veel huiswerk op je bureau en het word weer een druk jaar met veel dingen op de Planning.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 20:09 ]


    Little do you know


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Jij sowieso niet Tommy, het spijt me maar jouw stem lijkt eerder op een van een aardappel dan op die van Kjellberg" Ik lach om Lily en ben ergens heel erg opgelucht dat ik niet die rol hoef te vervullen. Het zou te verwarrend zijn om ten eerste opeens een vrouw te zijn en ten tweede haar na te moeten doen.
    "Ja, inderdaad, dat gaat hem echt niet worden. Helaas." Ik grijns even naar June, aangezien ze niet erg goed is in de opluchting verbergen. Waarschijnlijk heeft ze meer zin in de andere rol die ik dan kan vervulllen. "En ik ook niet. Jullie weten dat ik slecht kan liegen." Voegt ze er nog aan toe. Meteen knik ik, hevig instemmend. June als Kjellberg, dat wordt al helemaal verschrikkelijk en verwarrend. Wie ziet zijn vriendin nou wel graag als Kjellberg. Ik geef haar even een knipoog dat we ons er goed uitgepraat hebben en draai me dan weer even naar Morrison om er in ieder geval een beetje uit te zien alsof ik oplet.
    "Lil?" Ik kijk om en zie dat Lily nerveus wordt.
    "Tja.. het zou wel opzicht kunnen maar ik weet niet of ik hetzelfde als haar kan doen. Ik ben bang dat ik dan weer degene ben die het verpest." Daar heeft ze een heel groot punt. Het moet nogal veel te spannend zijn om zoiets te doen, aangezien je het al snel verpest.
    "Tuurlijk kan je dat Lil. Je bent vast supergoed. Reken maar dat jij beter Kjellberg kan zijn dan de orginele versie daarvan." Ik knik heel erg instemmend mee met wat June zegt.
    "Lil, jij," leg ik extreem de nadruk op jij, "kan dit. Je kan van ons allemaal het beste imiteren en geen belediging maar: je hebt wel een hoge stem. Anders zou ik de rol van harte op me nemen." Het laatste zeg ik uiteraard met sarcasme, maar ach; een beetje sarcasme gaan geen kwaad.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 17:06 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "Tuurlijk kan je dat Lil. Je bent vast supergoed. Reken maar dat jij beter Kjellberg kan zijn dan de orginele versie daarvan" zegt June.
    "Nee, dat zie ik als een compliment" zeg ik droog. Ik kijk even naar iedereen en allemaal kijken ze me hoopvol aan, natuurlijk zijn ze hoopvol. Wie wilt er nou als Kjellberg rondlopen?
    "Lil, jij" zegt Tommy met een extreme nadruk op jij.
    "kan dit. Je kan van ons allemaal het beste imiteren en geen belediging maar: je hebt wel een hoge stem. Anders zou ik de rol van harte op me nemen" bij die laatste zin hoor je duidelijk het sarcasme in deze stem.
    "Oh god guys. Ik zou bijna verlegen worden van deze complimenten" even stop ik met praten.
    "Oke, ik doe het maar het is jullie schuld als geen enkele jongen ooit meer met me uit wilt" voeg ik eraan toe.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 17:15 ]


    -


    June Mercendes


    "Nee, dat zie ik als een compliment" Zegt Lily na mijn opmerking. Daar heeft ze een punt, maar ach, het was in elk geval goed bedoeld.
    "Lil, jij, kan dit. Je kan van ons allemaal het beste imiteren en geen belediging maar: je hebt wel een hoge stem. Anders zou ik de rol van harte op me nemen." Ik grinnik een beetje om die woorden, maar ik hoop dat ze Lily wel motiveren.
    "Oh god guys. Ik zou bijna verlegen worden van deze complimenten" Zo te zien denkt ze er even over na. Ik wacht in spanning af tot dat ze wat meer zegt. "Oke, ik doe het maar het is jullie schuld als geen enkele jongen ooit meer met me uit wilt" Ik glimlach. Ze zei ja.
    "Yes." Zeg ik net iets te hard waardoor Morrison omkijkt en me een waarschuwende blik geeft. "Maar als jij dat wilt neem ik alle verantwoordelijkheid op me, maar ik zou het me niet voor kunnen stellen dat geen enkele jongen jouw nog wilt na jouw super geweldige en sexy optreden aankomende vrijdag." Zeg ik vrolijk en een stuk zachter dan eerst. Gelijk verschijnt er weer een lach op mijn gezicht. "Je wordt geweldig Lils."

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 17:42 ]


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "Yes" zegt June in haar enthousiasme iets te hard waardoor Morrison haar een waarschuwende blik toewerpt.
    "Maar als jij dat wilt neem ik alle verantwoordelijkheid op me, maar ik zou het me niet voor kunnen stellen dat geen enkele jongen jouw nog wilt na jouw super geweldige en sexy optreden aankomende vrijdag" vervolgt June weer vrolijk.
    "Je wordt geweldig Lils" glimlacht ze.
    "Daar zal ik maar niet te erg op rekenen hoor" zeg ik een beetje aarzelend. Ik ben echt bang dat ik dit ga verkloten, maar heel moeilijk kan het niet zijn toch? Ik kijk even naar Morrison zonder dat ik echt luister naar wat hij zegt. Ik pak mijn veer en begin een beetje te krassen op een stuk perkament. Ik kan niet goed tekenen, andere mensen zeggen altijd van wel maar ik geloof dat ze dat alleen maar zeggen om aardig te zijn.


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Oh god guys. Ik zou bijna verlegen worden van deze complimenten." Ze kijkt even bedenkelijk en ik merk dat ik nerveus ben, meer omdat ik nieuwsgierig ben hoe het wordt. "Oke, ik doe het maar het is jullie schuld als geen enkele jongen ooit meer met me uit wilt." Ik glimlach meteen en June is ook niet al te subtiel met haar reactie, waardoor Morrison haar waarschuwend aankijkt. Ik grinnik even en kijk naar haar.
    "Maar als jij dat wilt neem ik alle verantwoordelijkheid op me, maar ik zou het me niet voor kunnen stellen dat geen enkele jongen jouw nog wilt na jouw super geweldige en sexy optreden aankomende vrijdag." Ik moet er om lachen en draai me weer half terug, maar draai mijn hoofd nog steeds in hun richting. "Je wordt geweldig Lils."
    "Ze zullen je alleen maar geniaal vinden dat je dat durft." Ik grijns breed naar Lily, aangezien ik ongelooflijk blij ben dat zij dit gaat doen en June niet. e
    "Daar zal ik maar niet te erg op rekenen hoor," reageert ze op June. Ik haal mijn schouders op.
    "Kom op, een beetje optimisme. We gaan dit plan uitvoeren en het wordt fantastisch."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "Ze zullen je alleen maar geniaal vinden dat je dat durft" grijnst Tommy.
    "Kom op, een beetje optimisme. We gaan dit plan uitvoeren en het wordt fantastisch" vervolgt hij.
    "Oke" zeg ik hoewel het niet erg overtuigend klinkt. Ik kijk weer even naar Morrison in een poging om het eruit te laten zien alsof ik oplet.


    -

    wow. Spam. kga nu posten


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    wow. Spam. kga morgen posten


    take me back to the basics and the simple life

    Max Veran Phubar


    'Hoezo niet? Dan kan je eindelijk een keer zo knap als Kjellberg zijn,' grinnikt Lily. Want Kjellberg is natuurlijk een natural beauty.
    'Oké, maar nu de vraag der vragen: wie gaat Kjellberg zijn? Oftewel, wie imiteert haar het beste?' vraagt Tommy.
    'Jij sowieso niet Tommy, het spijt me maar jouw stem lijkt eerder op een van een aardappel dan op die van Kjellberg,' zegt Lily. Subtiel. Maar wel waar.
    'Ja, inderdaad, dat gaat hem echt niet worden. Helaas. En ik ook niet. Jullie weten dat ik slecht kan liegen,' reageert June. Dat is wel een beetje waar, ja.
    'Dat is waar, niet rot bedoeld maar dat gaat hem niet echt worden.' Lily zegt eigenlijk wel wat we allemaal denken.
    'Lil?' vraagt Silena. 'Tja.. het zou wel opzicht kunnen maar ik weet niet of ik hetzelfde als haar kan doen. Ik ben bang dat ik dan weer degene ben die het verpest.'
    'Tuurlijk kan je dat Lil. Je bent vast supergoed. Reken maar dat jij beter Kjellberg kan zijn dan de orginele versie daarvan,' moedigt June haar aan.
    'Lil, jij kan dit. Je kan van ons allemaal het beste imiteren en geen belediging maar: je hebt wel een hoge stem. Anders zou ik de rol van harte op me nemen,' zegt Tommy, die zijn sarcastische maar aardige zelf weer is.
    Het is wel waar, Lily kan aardig goed acteren. Ik denk wel dat Lily het het beste kan dan van ons vijven; Tommy en ik komen niet in aanmerking dankzij onze 'mannelijkheid' (en voor mij mijn hopeloze acteervermogen), June kan niet liegen en Silena is gewoon te eerlijk.
    Lily's stem haalt me weer uit mijn gedachten.
    'Oke,' zegt ze. Mooi. Dan hebben we in ieder geval een goede Kjellberg.
    'Wat is er nog meer te doen?' vraag ik met een schuine blik op Silena.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "Wat is er nog meer te doen?" vraagt Max na een tijdje aan Silena.
    "Sowieso moeten zorgen dat meer mensen willen meedoen aan het plan" zeg ik voordat Silena überhaupt antwoord kan geven.
    "En we moeten een haar van Kjellberg zien te krijgen" heel even denk ik na.
    "Tommy, kan jij niet proberen een haar te pakken zien te krijgen als je bij haar bent?"


    -


    Silena Zoë Paetrix
    Tot mijn grote geluk stemt Lily in. Eerst twijfelt ze nog even maar wanneer iedereen haar vertelt hoe fantastisch ze het zal gaan doen. Een grijns siert mijn lippen. "Wat is er nog meer te doen?" vraagt Max na een tijdje. Ik grijns nog steeds maar luister ondertussen half mee met de les. Horcruxes dit, Harry dat, Voldemort zus, Deatheaters zus. "Sowieso moeten we zorgen dat meer mensen mee willen doen met het plan. En we moeten een haar van Kjellberg zien te krijgen." Zegt Lily, waarna ze ven stil is en na denkt. "Tommy, kan jij niet proberen een haar te pakken zien te krijgen als je bij haar bent?" vraagt ze Tommy. "Klpt Lil. Vanmiddag gaan jij, June, Max, Tommy en ik op zoek naar mensen die mee willen doen, en tegelijkertijd dat we hen het pan vertellen, vertellen we het aan Pheobe."


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "Klopt Lil. Vanmiddag gaan jij, June, Max, Tommy en ik op zoek naar mensen die mee willen doen, en tegelijkertijd dat we hen het plan vertellen, vertellen we het aan Phoebe" zegt Silena.
    "Wie zouden er nog meer willen helpen?" zeg ik zacht omdat ik niet wil dat andere mensen meeluisteren. Ik bekijk even alle gezichten van mijn klasgenoten. We moeten niet mensen hebben die ons plan zouden verraden.
    "Als we de volgende les nou naast iemand anders gaan zitten dan kunnen we kijken of ze willen helpen"

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 16:10 ]


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Wat is er nog meer te doen?" vraagt Max en bedenkelijk kijk ik even naar Morrison die wat dingen aan het uitleggen is. Deze les is hij best oké geweest; misschien heeft hij door dat we met een geniaal iets bezig zijn.
    "Sowieso moeten we zorgen dat meer mensen mee willen doen met het plan. En we moeten een haar van Kjellberg zien te krijgen." Ik knik en zie Lily bedenkelijk kijken. "Tommy, kan jij niet proberen een haar te pakken zien te krijgen als je bij haar bent?" Ik trek een wenkbrauw op.
    "Hoe wil je dat ik dat ga doen?" grijns ik vervolgens. "Even een liefkozende aai over haar bol geven? Ze houdt je constant in de gaten." Ik probeer manier te denken, maar er is geen een manier die een extreem ongemakkelijke situatie veroorzaakt.
    "Klpt Lil. Vanmiddag gaan jij, June, Max, Tommy en ik op zoek naar mensen die mee willen doen, en tegelijkertijd dat we hen het pan vertellen, vertellen we het aan Pheobe." Ik knik even, maar zucht van binnen ook wel. Daar gaat mijn middag weer. Alhoewel..
    "Ik zit vanmiddag met Lewis bij Kjellberg.." Ik kijk met een schuldige blik de anderen aan, maar vooral June, aangezien ik me nog steeds schuldig voel over dat ik zo dom was om me uit te laten lokken. "Als jullie met een geniale manier komen om een haar te pakken, kan ik me op die manier nog wel even nuttig maken?"
    "Wie zouden er nog meer willen helpen? Als we de volgende les nou naast iemand anders gaan zitten dan kunnen we kijken of ze willen helpen" Ik knik goedkeurend.
    "Het klinkt als een goed plan. Sociaal ongemakkelijk, maar he; je moet eens je grenzen verleggen."

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 16:41 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Max Veran Phubar


    'Sowieso moeten we zorgen dat meer mensen mee willen doen met het plan. En we moeten een haar van Kjellberg zien te krijgen,' zegt Lily als antwoord op mijn vraag. 'Tommy, kan jij niet proberen een haar te pakken zien te krijgen als je bij haar bent?' voegt ze eraan toe.
    Hoe wil je dat ik dat ga doen?' vraagt Tommy, met één wenkbrauw opgetrokken. Ik snap echt niet hoe hij dat doet. Het ziet er echt cool uit, maar mij lukt het nooit. 'Even een liefkozende aai over haar bol geven? Ze houdt je constant in de gaten.' vervolgt Tommy.
    Klopt Lil. Vanmiddag gaan jij, June, Max, Tommy en ik op zoek naar mensen die mee willen doen, en tegelijkertijd dat we hen het pan vertellen, vertellen we het aan Phoebe,' zegt Silena.
    'Ik zit vanmiddag met Lewis bij Kjellberg...' zegt Tommy. 'Als jullie met een geniale manier komen om een haar te pakken, kan ik me op die manier nog wel even nuttig maken?'
    'Wie zouden er nog meer willen helpen? Als we de volgende les nou naast iemand anders gaan zitten dan kunnen we kijken of ze willen helpen.'
    'Het klinkt als een goed plan. Sociaal ongemakkelijk, maar he; je moet eens je grenzen verleggen.'


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    Nadat er is vastgesteld dat Lily Kjellberg wordt, wordt er gedacht aan wat er nog meer te doen is.
    "Sowieso moeten zorgen dat meer mensen willen meedoen aan het plan" Zegt Lily gelijk, waarbij ik een beetje knik. "En we moeten een haar van Kjellberg zien te krijgen. Tommy, kan jij niet proberen een haar te pakken zien te krijgen als je bij haar bent?" Daar had ik het deze ochtend ook al met hem over gehad en nu geeft hij een soortgelijk antwoord.
    "Even een liefkozende aai over haar bol geven? Ze houdt je constant in de gaten."
    "Klopt Lil. Vanmiddag gaan jij, June, Max, Tommy en ik op zoek naar mensen die mee willen doen, en tegelijkertijd dat we hen het pan vertellen, vertellen we het aan Phoebe." Hetgene wat ik nu zo snel mogelijk doen is het plan aan Phoebe vertellen. Ik ben echt de slechste vriendin ever dat ik vergeten was het aan haar te vertellen. Hoe kan ik dat nou vergeten?
    "Ik zit vanmiddag met Lewis bij Kjellberg.." Zegt Tommy en ik zucht even. Alleen al bij het horen van Lewis naam onweert het in mijn hoofd. "Als jullie met een geniale manier komen om een haar te pakken, kan ik me op die manier nog wel even nuttig maken?" Ik denk even na, maar het klinkt als onmogelijk.
    "Misschien kan je haar een knuffel geven omdat je zo dankbaar bent voor al haar lessen de afgelopen jaren. En dan zeg je dat zij je grote voorbeeld is en dan is ze zo verbaast dat je zomaar een haar kan pakken zonder dat ze het merkt." Oké, niet het beste plan ooit dus. "Ik ben dus niet echt heel goed in het verzinnen van plannen." Zucht ik een beetje.
    "Wie zouden er nog meer willen helpen? Als we de volgende les nou naast iemand anders gaan zitten dan kunnen we kijken of ze willen helpen." Zegt Lily dan. Het zou opzich kunnen helpen.
    "Het klinkt als een goed plan. Sociaal ongemakkelijk, maar he; je moet eens je grenzen verleggen." Zegt Tommy en ik denk er even over na.
    "Het is een goed plan, maar zou het niet erg verdacht als een groep die altijd bij elkaar zit, uit het niets ineens gaat socializen bij anderen?" Zeg ik dan. "En over dat mensen werfen van vanmiddag, zouden wij dan ook geen kleding gaan passen?"


    She was always looking for more..